Rozdelovacie hlavy do cerpadiel

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no jistě, že jsou i ostřejší-již tdi má oproti td ostřejší a mam za to že v nějakym peugeotu je jedenáctka s tak ostrou vačkou až jsem se divil, měl jsem to doma jen byla hodně vymáčklá tak jsem ji tam raději nedal
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ten motor by pak byl o něco ostřejší, ale to už pak dát s velkou hlavou, třeba u desítky by se to projevilo spíš pocitově negativně a hlavně taky nevim jestli u těch hlav jde pístek vždy stejně daleko, aby ta vačka nestrkala dál a neklepnul se
Roman Kořenek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 25 úno 2008, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Kořenek »

Ve zvětšování průměru elementu hlavy jde v zásadě o to, že ve stejném časovém úseku dodávky (výtlaku ) paliva u 10, 11, 12, elementu, jemnožství vytlačené dávky (za předpokladu správného osazení trisek) větší čím větší je element (se stejnou vačkou).
Zvyšování dávky s 10. nemá takový efekt, protože při velké dodávce je palivo dopravováno nad píst v době kdy je už hodně po HU, a palivo už tak nemá dostatečnou dobu na prohoření a výsledek je velká kouřivost s min. nárůstem výkonu.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

kave66 píše:
tantal píše:Tak už se nenechávejte kolik přemlouvat a povídejte co za tu hlavu 11mm (hm) :-D
by mě taky zajmalo ..... (rofl)
11 nemam , ale budu mit asi dve jety 12 kolem 3000kc a nebo nove 12 bosch za 6500kc ;)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

víš z čeho ty 12mm jsou
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

asi neví :D
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Víte někdo čísla těch hlav? 11 a 12 mm?
Možná bych dokázal nějaký sehnat se slevou (nový samozřejmě) od Bobeše
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

to nevím ale jednu 12mm bych vzal za lepší cenu ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mám 11mm vyndanou tak to opíšu když na to nezapomenu.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

náhodou o 14mm hlavě někdo neví?
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Tomas.cz píše:Mám 11mm vyndanou tak to opíšu když na to nezapomenu.
To by bylo super. Jeste nekdo kdo ma tu 12mm, tak to prosim opište, uděláte tím službu kamarádům auto-pacientům :)

Efekt větší hlavy při seriových vstřicích by tedy byl, dle mého názoru, nepatrně vyšší dávka (vyšší tlak) s lepším rozprášením? Je to tak? A přežijou to ty vstřiky?
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

scream píše:náhodou o 14mm hlavě někdo neví?
Jestli se nepletu tak je v AVII ale to asi nepůjde nakombinovat :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Brejk píše:
Tomas.cz píše:Mám 11mm vyndanou tak to opíšu když na to nezapomenu.
To by bylo super. Jeste nekdo kdo ma tu 12mm, tak to prosim opište, uděláte tím službu kamarádům auto-pacientům :)

Efekt větší hlavy při seriových vstřicích by tedy byl, dle mého názoru, nepatrně vyšší dávka (vyšší tlak) s lepším rozprášením? Je to tak? A přežijou to ty vstřiky?
Snad G IV TDi66kw má v exportní verzi do USA 11mm hlavu a verze s automatem taky při sériových tryskách...
maker
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04 zář 2008, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od maker »

:? Mam taku malu dilemu. Mjitelovi predomou sa podarilo natankovat benzin do naftiaku a presiel s tym cca 35km kym to zistil. Auto bolo opravene v servise, ale bolo mu povedane, ze s tym omylom riadne poznacilo cerpadlo. Podla vas sa oplati do takehoto cerpadla dat 11 mm hlavu alebo sa mam pooberat po niejakom v lepsej kondicii? A este jedna otazocka. Niekde som cital, ze jeden typek dal do 81Kw octavie cerpadlo z TDi PD. Mate s tym niejake skusenosti?
Skoda Octavia 1,9 TDi RS, ladeny vyfuk od turba, chip, powerflex
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

maker píše::? Mam taku malu dilemu. Mjitelovi predomou sa podarilo natankovat benzin do naftiaku a presiel s tym cca 35km kym to zistil. Auto bolo opravene v servise, ale bolo mu povedane, ze s tym omylom riadne poznacilo cerpadlo. Podla vas sa oplati do takehoto cerpadla dat 11 mm hlavu alebo sa mam pooberat po niejakom v lepsej kondicii? A este jedna otazocka. Niekde som cital, ze jeden typek dal do 81Kw octavie cerpadlo z TDi PD. Mate s tym niejake skusenosti?
No, tak to bych chtel videt. TDI a TDIPD jsou dva konstrukcne odlisný motory a lisí se hlavne systemem vstrikování. TDI je system s rotaním rozdelovacím cerpadlem a TDIPD je system se samostatnými vstrikovacimí cerpadly,proto PD-neboli pumpa tryska. (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“