Rozdelovacie hlavy do cerpadiel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 25 úno 2008, 12:44
Ve zvětšování průměru elementu hlavy jde v zásadě o to, že ve stejném časovém úseku dodávky (výtlaku ) paliva u 10, 11, 12, elementu, jemnožství vytlačené dávky (za předpokladu správného osazení trisek) větší čím větší je element (se stejnou vačkou).
Zvyšování dávky s 10. nemá takový efekt, protože při velké dodávce je palivo dopravováno nad píst v době kdy je už hodně po HU, a palivo už tak nemá dostatečnou dobu na prohoření a výsledek je velká kouřivost s min. nárůstem výkonu.
Zvyšování dávky s 10. nemá takový efekt, protože při velké dodávce je palivo dopravováno nad píst v době kdy je už hodně po HU, a palivo už tak nemá dostatečnou dobu na prohoření a výsledek je velká kouřivost s min. nárůstem výkonu.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
- Brejk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
- Bydliště: Hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
To by bylo super. Jeste nekdo kdo ma tu 12mm, tak to prosim opište, uděláte tím službu kamarádům auto-pacientůmTomas.cz píše:Mám 11mm vyndanou tak to opíšu když na to nezapomenu.

Efekt větší hlavy při seriových vstřicích by tedy byl, dle mého názoru, nepatrně vyšší dávka (vyšší tlak) s lepším rozprášením? Je to tak? A přežijou to ty vstřiky?
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Snad G IV TDi66kw má v exportní verzi do USA 11mm hlavu a verze s automatem taky při sériových tryskách...Brejk píše:To by bylo super. Jeste nekdo kdo ma tu 12mm, tak to prosim opište, uděláte tím službu kamarádům auto-pacientůmTomas.cz píše:Mám 11mm vyndanou tak to opíšu když na to nezapomenu.![]()
Efekt větší hlavy při seriových vstřicích by tedy byl, dle mého názoru, nepatrně vyšší dávka (vyšší tlak) s lepším rozprášením? Je to tak? A přežijou to ty vstřiky?

Skoda Octavia 1,9 TDi RS, ladeny vyfuk od turba, chip, powerflex
No, tak to bych chtel videt. TDI a TDIPD jsou dva konstrukcne odlisný motory a lisí se hlavne systemem vstrikování. TDI je system s rotaním rozdelovacím cerpadlem a TDIPD je system se samostatnými vstrikovacimí cerpadly,proto PD-neboli pumpa tryska.maker píše:Mam taku malu dilemu. Mjitelovi predomou sa podarilo natankovat benzin do naftiaku a presiel s tym cca 35km kym to zistil. Auto bolo opravene v servise, ale bolo mu povedane, ze s tym omylom riadne poznacilo cerpadlo. Podla vas sa oplati do takehoto cerpadla dat 11 mm hlavu alebo sa mam pooberat po niejakom v lepsej kondicii? A este jedna otazocka. Niekde som cital, ze jeden typek dal do 81Kw octavie cerpadlo z TDi PD. Mate s tym niejake skusenosti?
