peugeot 306 .1.9td žere 10litru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tady máš další čerpadla, ale zkus je srazit na ceně, nebo ať ti to za tu cenu dají i s kolem, trubkama a vstřikama a poštou
http://www.sbazar.cz/abccar/detail/6136 ... otor-bloks
http://www.sbazar.cz/daniel.glac/detail ... zu-peugeot
http://www.sbazar.cz/podolskymarian/det ... 19-td-66kw
http://www.sbazar.cz/levneND/detail/656 ... jumpy-19td
http://www.sbazar.cz/abccar/detail/6136 ... otor-bloks
http://www.sbazar.cz/daniel.glac/detail ... zu-peugeot
http://www.sbazar.cz/podolskymarian/det ... 19-td-66kw
http://www.sbazar.cz/levneND/detail/656 ... jumpy-19td
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
aha no on ten lucas měl byt seřizenej.kupoval jsem to s ebay.takže mě to tedka mrzi byl jsem hlupák mohl jsem to koupit i z motorem a tedka jsem mohl mit klid..no takže si mysliš že za 500kč seženu čerpadlo i ze vstřikama a trubkama?dobře všem napišu.a pujde mi to tam namontovat i když to je z jinýho auta?potřebuji k tomu i to ozubené kolo ne?
Občas se najde i za 500 Kč a pokud tě netlačí čas, tak se vyplatí počkat. Tebe ale spíš tlačí, protože co ušetříš čekáním na levné čerpadlo, to mezitím dáš za naftu. Zkus je ukecat třeba na 1000 Kč, to je myslím taky ještě dobrá cena. Prostě co ukecáš dolů, tvoje plus
Čerpadlo vezmi určitě i s kolem a nejlíp i trubkama a vstřikama! Kolo z Lucase je jiné a z Bosche bez turba má menší díru na hřídelku. Hlavně nekup čerpadlo na diesela bez turba, ale to snad poznáš na první pohled a kdyby ne, tak koukni třeba na Sbazar.

Čerpadlo vezmi určitě i s kolem a nejlíp i trubkama a vstřikama! Kolo z Lucase je jiné a z Bosche bez turba má menší díru na hřídelku. Hlavně nekup čerpadlo na diesela bez turba, ale to snad poznáš na první pohled a kdyby ne, tak koukni třeba na Sbazar.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Nemám křišťálovou kouli, ale vypadá to na čerpadlo, ale zeptej se radši zkušenějších, ať poradí...asi ti ale řeknou to, co já. Hledej, pátrej, stahuj, pročti si archiv fora a snad se něčeho dopídíš.
Zkus ještě nejdřív kouknout do sání, jestli není úplně zakarbonované od EGRu a projdi i ostatní věci a až je vyloučíš, tak ti zbyde nejspíš jen to čerpadlo...
Zkus ještě nejdřív kouknout do sání, jestli není úplně zakarbonované od EGRu a projdi i ostatní věci a až je vyloučíš, tak ti zbyde nejspíš jen to čerpadlo...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Jo, to je ono, dokonce z motoru DHY, ale za 2500 je to dost. Ale zase to máš komplet, bez starosti, píše, že vstřiky po repasi a "cena možná i dohodou", takže možná něco ukecáš dolů. Záleží, jak moc pospícháš a jak moc to chceš.111triko píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/38341981/C ... n-Fiat.php co tohle?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Kde v sání? Jestli až za vstupem z EGRu do sání, tak je to OK. Trocha oleje v sání je normální, ale nesmí tam být usazeného moc karbonu, jako v trabantském výfuku. EGR ucpi a budeš mít klid. Trochu líp to pojede a o nějakou decku míň si to i vezme.111triko píše:tak mám v sani trochu oleje.ale to by nemělo tolik vadit ne?nevim čim jinyým by to mohlo byt...jedině ten motor ještě...nebo že by tolik bylo kvuli erg?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Ten EGR ti pouští v určitých otáčkách kvůli emisím čmoud z výfuku do sání a tím ho celé zasírá a zalepuje. Tzn. od toho místa, kde ústí do sání, ve směru proudění vzduchu, bys měl mít nějaký karbon a černý mazlavý hnus na stěnách sání. Čím je ho méně, tím lépe. a jestli tam je i málo oleje, taky dobře, turbo ti moc nepouští olej a je ještě dobré.
Hlavu motoru nesundavej! Proč bys to dělal?! Sundej hliníkové sání(měl by do něj ústit takový nerezový husí krk - to je od EGRu. Koukni do sacích kanálů v hlavě, jak moc jsou zasrané a kdyby byly jo moc a už by ani nemohl projít vzduch dovnitř, tak bych jí shodil a vyčistil kanály. Jinak nesundavat! Pak z výfuku sundej EGR a ucpi ho mezi ním a výfukem, je tam příruba na 2 šrouby a případně vyčisti hliníkové sací svody od karbonu, kdyby tam byl a nic víc! Dobrý na to čištění je prý servošampon, je to takový modrý prášek, jakoby cukr.
Když budeš sundavat sání, tak stačí sundat držák motoru u rozvodů a motor trochu přizvednout a přitáhnout dopředu a měl by ses tam zezadu dostat.
Hlavu motoru nesundavej! Proč bys to dělal?! Sundej hliníkové sání(měl by do něj ústit takový nerezový husí krk - to je od EGRu. Koukni do sacích kanálů v hlavě, jak moc jsou zasrané a kdyby byly jo moc a už by ani nemohl projít vzduch dovnitř, tak bych jí shodil a vyčistil kanály. Jinak nesundavat! Pak z výfuku sundej EGR a ucpi ho mezi ním a výfukem, je tam příruba na 2 šrouby a případně vyčisti hliníkové sací svody od karbonu, kdyby tam byl a nic víc! Dobrý na to čištění je prý servošampon, je to takový modrý prášek, jakoby cukr.
Když budeš sundavat sání, tak stačí sundat držák motoru u rozvodů a motor trochu přizvednout a přitáhnout dopředu a měl by ses tam zezadu dostat.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000