[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • peugeot 306 .1.9td žere 10litru - Stránky 6
Stránka 6 z 7

Napsal: 07 říj 2014, 17:06
od burton.b22
Mě to točí na 5st. při 80km/h necele 2000 otaček mám taky 1.9TD ale ve 405. Za čerpadlo nedavej víc jak 500kč a to i se vším co k tomu potřebuješ. Dát 3000 za lucase je šílené.

Napsal: 07 říj 2014, 18:01
od dadaTD
no já daval 1200 za čerpadlo, trubky, vstřiky a řemenici, což si myslim že ještě ujde, ale za 3ku seženeš celej motor s boschackym čerpadlem...

Napsal: 07 říj 2014, 19:42
od pepe276

Napsal: 07 říj 2014, 19:59
od 111triko
..

Napsal: 07 říj 2014, 20:00
od 111triko
aha no on ten lucas měl byt seřizenej.kupoval jsem to s ebay.takže mě to tedka mrzi byl jsem hlupák mohl jsem to koupit i z motorem a tedka jsem mohl mit klid..no takže si mysliš že za 500kč seženu čerpadlo i ze vstřikama a trubkama?dobře všem napišu.a pujde mi to tam namontovat i když to je z jinýho auta?potřebuji k tomu i to ozubené kolo ne?

Napsal: 07 říj 2014, 20:19
od pepe276
Občas se najde i za 500 Kč a pokud tě netlačí čas, tak se vyplatí počkat. Tebe ale spíš tlačí, protože co ušetříš čekáním na levné čerpadlo, to mezitím dáš za naftu. Zkus je ukecat třeba na 1000 Kč, to je myslím taky ještě dobrá cena. Prostě co ukecáš dolů, tvoje plus :-)
Čerpadlo vezmi určitě i s kolem a nejlíp i trubkama a vstřikama! Kolo z Lucase je jiné a z Bosche bez turba má menší díru na hřídelku. Hlavně nekup čerpadlo na diesela bez turba, ale to snad poznáš na první pohled a kdyby ne, tak koukni třeba na Sbazar.

Napsal: 07 říj 2014, 20:29
od 111triko
a opravdu to nemuže byt něčim jiyným?napsal jsem na tu co jsi poslal

Napsal: 07 říj 2014, 20:33
od 111triko

Napsal: 07 říj 2014, 20:34
od pepe276
Nemám křišťálovou kouli, ale vypadá to na čerpadlo, ale zeptej se radši zkušenějších, ať poradí...asi ti ale řeknou to, co já. Hledej, pátrej, stahuj, pročti si archiv fora a snad se něčeho dopídíš.
Zkus ještě nejdřív kouknout do sání, jestli není úplně zakarbonované od EGRu a projdi i ostatní věci a až je vyloučíš, tak ti zbyde nejspíš jen to čerpadlo...

Napsal: 07 říj 2014, 20:39
od 111triko
tak mám v sani trochu oleje.ale to by nemělo tolik vadit ne?nevim čim jinyým by to mohlo byt...jedině ten motor ještě...nebo že by tolik bylo kvuli erg?

Napsal: 07 říj 2014, 20:40
od pepe276
Jo, to je ono, dokonce z motoru DHY, ale za 2500 je to dost. Ale zase to máš komplet, bez starosti, píše, že vstřiky po repasi a "cena možná i dohodou", takže možná něco ukecáš dolů. Záleží, jak moc pospícháš a jak moc to chceš.

Napsal: 07 říj 2014, 20:44
od pepe276
111triko píše:tak mám v sani trochu oleje.ale to by nemělo tolik vadit ne?nevim čim jinyým by to mohlo byt...jedině ten motor ještě...nebo že by tolik bylo kvuli erg?
Kde v sání? Jestli až za vstupem z EGRu do sání, tak je to OK. Trocha oleje v sání je normální, ale nesmí tam být usazeného moc karbonu, jako v trabantském výfuku. EGR ucpi a budeš mít klid. Trochu líp to pojede a o nějakou decku míň si to i vezme.

Napsal: 07 říj 2014, 20:55
od 111triko
je to v sani od motoru k vzduchovému filtru a i v intercoleru ale tročičku..ok zalepim ho a musim kvuli tomu zdělat i hlavu motoru že?
abych se k tomu dostal?

Napsal: 07 říj 2014, 21:21
od dadaTD
co maš furt stou hlavou, proč bys ji sundaval.. nechej ji tam pokud neni špatná (nebo těsnění) tak at tě ani nenapadne ji sundavat..

Napsal: 07 říj 2014, 21:40
od pepe276
Ten EGR ti pouští v určitých otáčkách kvůli emisím čmoud z výfuku do sání a tím ho celé zasírá a zalepuje. Tzn. od toho místa, kde ústí do sání, ve směru proudění vzduchu, bys měl mít nějaký karbon a černý mazlavý hnus na stěnách sání. Čím je ho méně, tím lépe. a jestli tam je i málo oleje, taky dobře, turbo ti moc nepouští olej a je ještě dobré.
Hlavu motoru nesundavej! Proč bys to dělal?! Sundej hliníkové sání(měl by do něj ústit takový nerezový husí krk - to je od EGRu. Koukni do sacích kanálů v hlavě, jak moc jsou zasrané a kdyby byly jo moc a už by ani nemohl projít vzduch dovnitř, tak bych jí shodil a vyčistil kanály. Jinak nesundavat! Pak z výfuku sundej EGR a ucpi ho mezi ním a výfukem, je tam příruba na 2 šrouby a případně vyčisti hliníkové sací svody od karbonu, kdyby tam byl a nic víc! Dobrý na to čištění je prý servošampon, je to takový modrý prášek, jakoby cukr.
Když budeš sundavat sání, tak stačí sundat držák motoru u rozvodů a motor trochu přizvednout a přitáhnout dopředu a měl by ses tam zezadu dostat.