Felicia 1.9 D startování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
speedy800
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 25 čer 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina, Pelhřimov

výměna čerpadla

Příspěvek od speedy800 »

zatím jezdí, ale oprava by stála víc, než jsem dal za jiné čerpadlo (Bosch - 2.000,- Kč)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33603
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

třeba ten bosch má jinde první vstřik o 90 stupnů, tak musíš měnit i trubky nebo potočit kolem,
jinak když tomu lukasu přidáš fora až motor lehce přiostří a budeš startovat v poho za tepla tak budeš mít spotřebu přes pět lirů miloš
speedy800
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 25 čer 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina, Pelhřimov

Š. Fel. startování

Příspěvek od speedy800 »

Zatím si tam nechám Lukáše, ale jak se ochladí, tak bude muset asi pryč, protože bych nenatočil. Do té doby si chci poshánět všechno potřebný, abych tam mohl napasovat čerpadlo od Bosche. Takže krom trubek by tam měl Bosch pasovat? Někde jsem se na fóru dočetl, že se ještě musí vyměnit, nebo přizpůsobit držák čerpadla??? A co rozvodové kolo a ten imobilizér, nebude to problém? Děkuji za každou radu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33603
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Š. Fel. startování

Příspěvek od slovacek.milos »

speedy800 píše:Zatím si tam nechám Lukáše, ale jak se ochladí, tak bude muset asi pryč, protože bych nenatočil. Do té doby si chci poshánět všechno potřebný, abych tam mohl napasovat čerpadlo od Bosche. Takže krom trubek by tam měl Bosch pasovat? Někde jsem se na fóru dočetl, že se ještě musí vyměnit, nebo přizpůsobit držák čerpadla??? A co rozvodové kolo a ten imobilizér, nebude to problém? Děkuji za každou radu.

když si seženeš boše se stop ventilem tak imo se neřeší, pokud to čerpadlo neuchytneš u hlavy tak ti česem pujde šejdrem a zlikviduješ řemen,
taky se připravíš o hodně funkcí ten lucas to není jen tak obyčelné čerpadlo, a to že nenatočíš tam je jiný problém, spravidla žhavení a počátek vstřiku, pokud ti bude startovat hned zatepla tak musí i za studena miloš
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

Mlada ho ma v polu rok96 (cca 190tkm) moc se mu chytat nechce ale po nazhaveni mu je celkem jedno jestli je +20 nebo -20 chytal v zime celkem coz jdem se i divil :D
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

Tak už se objevují problémy při -21 nic sice startér točil cca 2min ale nic nechytlo tak to musím začít řešit nabil jsem baterku a dneska po přemlouvání to šlo jen mám strach jak dlouho vydrží startér moc mu nedávám
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

Při teplotě -21 hledej poblém v naftě a né v autě. Konkrétně Felda nemá ani vyhřívání filtru,je na filtru sice ventil který v těchto teplotách má pouštět část nafty z přepadu zpět do čerpadla ale je to spíš zdroj problémů než pomoc.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

chci se zaptat...je mozny ze by na cerpadle nebyla dirka pro kolik??? slepej teda snad nejsem ale za boha jsem tam dorku nikde nenasel :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nejen,že je to multikára,ale může začít i škubat...A jelikož tam pasuje startér z favorita/převodový Pal/ ,tak je tam i někdy namontován..A nemá ty štromy v zimě.i zatepla...Měl by tam být ale origo Bosch pro diesel....Sama škodovka v tom má bordel a benzínový startér tam je jako ND..Dost jsem se s tím natrápil a stávalo se,že u PALU se teplem odtavili nabodované uhlíky...Nejlepší je opravdu výměna tep.čidla...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od jadro19q »

origoš píše:
Existují ovšem dvě možnosti pomoci
Existuje ještě třetí možnost a to je korekce odporem. Zvětšení předvstřiku nedoporučuji, protože pak je z toho "multikára".

ano ja som to urobil odporom 2 K(ohmi) , štartuje pekňe , mám to porešené cez 4 polový prepínač (tlačídko ) , mam 265 000 km ( a lukáš čerpado je také kusa divné (crazy)
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
odletelo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02 pro 2009, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od odletelo »

Ahoj,
nemám sice Feldu, ale Golfa trojku se stejným motorem až na bosch čerpadlo. Mám dotaz ohledne vstřiku, už delší dobu pozoruji, že první vstřik je orosený jako by mastný od nafty. Přepadový hadičky nový. Ostatní jsou suchý a mírně orezlý. Mám ho nechat zrepasovat nebo neřešit?
Golf III 1.9D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli to není z přepadu, tak rozebrat a přetěsnit závit.Ale je to divné, protože když není předtím rozebrán,sám téct nezačne..Proto jsou kolikrát i vstřiky rezavé...
nepropadat panice...
odletelo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02 pro 2009, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od odletelo »

Minulej rok se měnilo čerpadlo a nevím zda mechanik vyndaval trubky ke vstřikům, pokud ano tak je možné, že se tělo povolilo a proto je mastnej...
Golf III 1.9D
Uživatelský avatar
PavelSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 28 lis 2010, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od PavelSK »

Ja mam toto startovanie vyriesene tak, ze jednoducho z cidla teploty (zelene) je prestrihnuty cerveny kablik a teda ako keby bolo odpojene cidlo.. Asi to viac jebka zhavice ale aspon pekne startuje :)
Toocha
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 02 pro 2010, 15:50
Odpovědi: 0

problem

Příspěvek od Toocha »

Zdravím. Nastala zima a moje Feluška má problémy se startováním... Když ji nechám přes noc a ráno chci nastartovat tak mám smůlu. Motor ani netočí. Udělá to 2-3 otáčky a ende šlus.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“