Alexi, at to bylo jakkoliv, ja jsem to video videl a btw., vis jak to melo bylo? Manik si tam daval sprinty s Dodge Viperem (ktereho ridil kamarad od Nora /byvaly spolecnik v MaxTDI, nyni MaxTuning/) a nemohl ho pry udajne dat, protoze to Ferrari melo "padla" (takze spatne nebo pozdni razeni je eliminovano elektronikou), zatimco Viper rucni a manik to nezvladal. Noro /znamy "blazen" a maximalista, ktery se rad nechal vyhecovat/ mu rekl, ze to sam zkusi odmontoval restriktor /trysku 2mm/ a zvysil prutok nitra na vnitrni prumer hadicky, ktery je 8mm a nastavil nejak jejich nechvalne znamy powerbox, kterym oblbovali RJ tak, aby dodal adekvatni dostatek nafty (doted nechapu, jak to dokazal pres ty vstriky tam dostat, ale to tu neresime). Mno a dal ty sprinty minimalne dva...ne jeden, jak rikaji "pomlouvaci".Alex píše:Stingray=MAX (a všetky "zázraky" s tým spojené, ako miliónkoňový LEON, škoda len že ho nikto neodmeral na brzde, všakForest píše: Pokud Te zajima vic o Maxovi, presmetuji Te na Stingraye, ten ma o vsem prehled, spolupracuje s nimi.a Ferrari ktoré šoféruje moja mama alebo šofér ktorý vie čo má (alebo nemá) robiť,
urobím o dve dĺžky aj na Škode 120 GLS
)
Nechci se tu Maxe zastavat nebo ho hanit, vim sve abych mohl delat oboji (byl jsem u nich mesic na stazi), ale pravdou je, ze sve dokazali (a mozna snad i dokazou). Treba je jednou uvidime i v Mimoni
