Oproti serii,kde sem mel Lucas kotouce a Jurid desticky,to za studena pri prvnim brzdeni brzdi stejne,po zahrati se desticky poradne zakusuji do kotouce a ja se temer vzdy mlatim hlavou o volant (mysleno ironicky)
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
ahoj, mluvil jsem o tom s Lustou a on mi napsal, ze jsi mu poslal toto:
"ahoj,ty zadni presne nevim,ale predek mam 280x22 s deskama ferodo ds 2500,pricemz za predni sem platil tusim 1900.- za par a zadek myslim 1200.- pricemz predni desky staly kolem 3500.- zadni nevim..mam to pres znameho..jinak je prodava www.renovak.cz <http://www.renovak.cz> nebo www.mjauto.cz,staci <http://www.mjauto.cz,staci> tam zavolat a udelaji ti cenovou nabidku...mej se Vase"
Promin, ale ty kalkulaci nerozumim. Muzes prosim uvezt typ a ceny:
1) predni kotouce
2) zadni kotouce
3) predni desky
4) zadni desky
Ja si ty ceny uz presne nevybavuji,jezdim na tom uz rok,paragon uz mam vyhozeny,takze sem to strelil od boku.Pokud vas kluci zajimaji ceny,v Renovaku ci mjauto vam ochotne udelaji rozpocet,si tam cinknete,ja jsem taky tak postupoval.Pomohl bych vam rad,ale opravdu takoveho pamatovaka nemam
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
A zadné sa predávajú po kuse,nie pár,aspoň mne to tak predávali. Dodali mi za nasledovné ceny:
-predné kotúče drážkované Ferodo high performance DRF320-2.880sk 1ks
...predné červené platničky Ferodo FDS 1323 - 4.200sk
...zadné červené platničky Ferodo FDS 1083 - 2.307sk
...zadné kotúče Zimermann dierované DRF321S - 4.418sk /ešte nedodané/
Trochu divná kombinácia,ale vraj to tak dávajú... Vie mi podľa týchto označení povedať,či sa jedná o platničky DS2500? Na krabici to totiž nikde nie je...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
takže došla mi odpoveď zo zastúpenia Ferodo:
>Vážený pane,
>destičky uvedené pod označením FDS1323 a FDS1083 jsou vyráběny na základě
>materiálu DS2000. Tyto destičky jsou schváleny pro provoz na veřejných
>komunikacích, tudíž je můžete normálně používat. Materiál DS2500 je už
>materiál doporučený k pužívání na závodních drahách a neprošel homologací
>(homologační zkoušky na něm nebyly dělány), tudíž není schválen pro použití
>na veřejných komunikací. pro vaši informaci jsou desky s tímto materiálem
>označeny FCV1323H a FCP1083H.
>
takže už iba kotúče...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Tam o schválení a certifikaci pro běžný provoz tam nepíšou nic ale jak je zřejmé z vyjádření Feroda tak ani tento mt. pro běžný provoz certifikovat nenechávali. DS2500 použit mužeš, na vlastní riziko, jinak ti asi žádnej postih nehrozí, jelikož nikdo stejně nepozná jestli je to DS2000, nebo DS2500.
Osobně ani nevím, jakej rozdíl v těch mt. je, ale určitě bude DS2500 víc žrát kotouče, toto je pouze můj názor, jestli se mýlím, rád se nechám poučit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
takže došla mi odpoveď: tieto kotuče môžem k uvedeným doštičkám použiť
takže už som spokojný a dúfam že aj budem. zase sme o čosi múdrejší....
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR