Chtěl bych se zeptat, kterou značku kotoučů dát na předek Octavia 81Kw.
Jaký jsou od Feroda? cca 900,- nové za oba - má někdo zkušenost
nechci aby se mi zase zkroutily.
Ja mam v aute (jinym) ATE Power Disc s drazkou. Uz jsem to parkrat zadup na krev a nehazou. Ale pokud jsi s rozhavenyma prolit louzi, tak se zkrouti vsechny. Slysel jsem, ze napriklad OMP (italove) delaji mnoho typu kotoucu vcetne kovanych, (Pro starou tusim A6 cca 6000tis) ty by se pry nemely zkroutit vubec.
použivam Ferodo už 2roky a žiaden problem,dost dlho vydržia a trasu už len ked su pod normou /hrubka/
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Slyšel jsem že děrovaný nebo drážkovany kotouče mají větší zpotřebu destiček je na tom něco pravdy?
a jaký dát destičky kdybych koupil kotouče od feroda, dát tam taky samou značku nebo jinou?
a viete naco tam to dierovanie/drazkovanie je? :-).... ono dat si drazkovany kotuc a na to origo oblozenie je zbytocne vyhadzovanie penazi.... tam ide o to ze ak moc na aute zavodis a chces dobre brzdy tak sa davaju maksie oblozenia. Cim maksie tym viacej sa deru a ked su moc makke treba z nich ten prasok co pri drati vznika nejako ocistit.... a voala na to su tie dierky a drazky... inak to nema vyznam...
tmracing> Jenze ty mluvis o tuningovejch brzdach. My o konvencnich "lepsich" modelech. Ta drazka tam je na odvod bordelu, pry odvod plynu (kdyz se brzdi, tak se cast pry odparuje a ma tendenci vznikat polstar) a lepsi odstrik vody za mokra. Prebrano z ATE webu.
Ja osobne davam jejich desky a jejich kotouce a OK. Obvykle ma vyrobce vyzkousenou kombinaci. U nejakeho modelu Yamahy, (TDM?!) pry kdyz clovek dal neznackove desky a nechal kotouc od Yamahy, tak mu ho ty desky sezraly behem par tisic.
Tolik k drazce. Hustej emental je tam kvulu odvodu tepla -> vetsi povrch -> lepsi odvod tepla.
jj no tym ze sa to zahrieva mas pravdu aj s tym vznikanim plynneho vankusa... no prave ako som pochopil tu prave padli uvahy o tom ci taky alebo onaky kotuc ale o platnickach sa nehovorilo :-).... a ked si pozries na specifikaciu dosticiek tak prave u tych drazkovanych kotucov sa pouzivaju maksie :-)... a inak ja mam na 406tke drazkovane kotuce a origo platnicky a pohoda... len to ukrutne piska... uz som to tak kupil xixi ale teraz tam pojdu nejake maksie oblozenia nech tie brzdy tolko nevadnu pri viacnasobnom prudkom brzdeni....
Tak ty ceny musej být rozhodně za kus, né za sadu, Huml má opět pravdu, kolikrát je kupuju u Autokelly a nikdy se nedostanu pod 1000kč za sadu a to mluvím o obyčejnejch, chlazené min. tak 1500kč. Ty Feroda za 900kč za kus, to je super, né?!
Jinak co jsem se pídil okolo brzd, tak Ferodo prý má materiály také sladěné, alespoň u Racing série to vím na tuty.
A co se týče kotoučů drážkovaných, popř. děrovaných, tak pokud člověk s autem jezdí svižnějc a brzdy má chlazené a v pořádku (bacha na slabší obložení, pak brzy vadnou) tak orig. bohatě stačí, pokud má někdo vyšší nároky a jezdí jako ...., tak doporučuji sérii Racing a to vždy sadu. Ovšem pak se musí počítat s přibližně dvojnásobnou investicí, ale pak je to o něčem jiném.
Ještě jedno upozornění, důrazně varuji před materiály určené pro motosport, v běžném provozu jsou nebezpečné!!! Protože tyto mt. mají optimální vlastnosti až při určité tepoltě, takže chladné brzdí mizerně!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Jen chci dodat k tomu co psal Kornout, pokud těm brzdám opravdu občas dáte kapky doporučuji vyměnit i brzdovou kapalinu za DOT 5.1. I se stejnýma brzdama při intenzivním brzdění rozhodně poznáte rozdíl, viz např. Š. Felicia 1,6 kde jsou přední brzdy naprosto poddimenzované, pomůže výměna na 100%.