Kotouče

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 10:07

Kotouče

Příspěvek od Boban »

Chtěl bych se zeptat, kterou značku kotoučů dát na předek Octavia 81Kw.
Jaký jsou od Feroda? cca 900,- nové za oba - má někdo zkušenost
nechci aby se mi zase zkroutily. (wallbash)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja mam v aute (jinym) ATE Power Disc s drazkou. Uz jsem to parkrat zadup na krev a nehazou. Ale pokud jsi s rozhavenyma prolit louzi, tak se zkrouti vsechny. Slysel jsem, ze napriklad OMP (italove) delaji mnoho typu kotoucu vcetne kovanych, (Pro starou tusim A6 cca 6000tis) ty by se pry nemely zkroutit vubec.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

cca 900,- nové za oba
Určitě je ta cena za oba? Jestli jo tak do nich skoč, navíc Ferodo celkem ujde.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Koukal jsem že se dají sehnat od ATE za 920kč.
Nebo ATE POWERDISK 1160kč. ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Není to za kus?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

použivam Ferodo už 2roky a žiaden problem,dost dlho vydržia a trasu už len ked su pod normou /hrubka/
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
jakarte
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 14:40

Příspěvek od jakarte »

To Huml : urcite ne vzdyt i Brembo max je za 1100 kc/par
Létám nízko !!
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 10:07

Příspěvek od Boban »

Slyšel jsem že děrovaný nebo drážkovany kotouče mají větší zpotřebu destiček je na tom něco pravdy?
a jaký dát destičky kdybych koupil kotouče od feroda, dát tam taky samou značku nebo jinou? (crazy)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Boban> Kotouce s drazkou "zerou" desticky kapku vic, ale pri mych 15 - 20 tis za rok je to neznatelne.
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:30

Příspěvek od tmracing »

a viete naco tam to dierovanie/drazkovanie je? :-).... ono dat si drazkovany kotuc a na to origo oblozenie je zbytocne vyhadzovanie penazi.... tam ide o to ze ak moc na aute zavodis a chces dobre brzdy tak sa davaju maksie oblozenia. Cim maksie tym viacej sa deru a ked su moc makke treba z nich ten prasok co pri drati vznika nejako ocistit.... a voala na to su tie dierky a drazky... inak to nema vyznam...
Peugeot 406, HDI, 110ps
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

tmracing> Jenze ty mluvis o tuningovejch brzdach. My o konvencnich "lepsich" modelech. Ta drazka tam je na odvod bordelu, pry odvod plynu (kdyz se brzdi, tak se cast pry odparuje a ma tendenci vznikat polstar) a lepsi odstrik vody za mokra. Prebrano z ATE webu.
Ja osobne davam jejich desky a jejich kotouce a OK. Obvykle ma vyrobce vyzkousenou kombinaci. U nejakeho modelu Yamahy, (TDM?!) pry kdyz clovek dal neznackove desky a nechal kotouc od Yamahy, tak mu ho ty desky sezraly behem par tisic.

Tolik k drazce. Hustej emental je tam kvulu odvodu tepla -> vetsi povrch -> lepsi odvod tepla.
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:30

Příspěvek od tmracing »

jj no tym ze sa to zahrieva mas pravdu aj s tym vznikanim plynneho vankusa... no prave ako som pochopil tu prave padli uvahy o tom ci taky alebo onaky kotuc ale o platnickach sa nehovorilo :-).... a ked si pozries na specifikaciu dosticiek tak prave u tych drazkovanych kotucov sa pouzivaju maksie :-)... a inak ja mam na 406tke drazkovane kotuce a origo platnicky a pohoda... len to ukrutne piska... uz som to tak kupil xixi ale teraz tam pojdu nejake maksie oblozenia nech tie brzdy tolko nevadnu pri viacnasobnom prudkom brzdeni....
Peugeot 406, HDI, 110ps
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak ty ceny musej být rozhodně za kus, né za sadu, Huml má opět pravdu, kolikrát je kupuju u Autokelly a nikdy se nedostanu pod 1000kč za sadu a to mluvím o obyčejnejch, chlazené min. tak 1500kč. Ty Feroda za 900kč za kus, to je super, né?!
Jinak co jsem se pídil okolo brzd, tak Ferodo prý má materiály také sladěné, alespoň u Racing série to vím na tuty.
A co se týče kotoučů drážkovaných, popř. děrovaných, tak pokud člověk s autem jezdí svižnějc a brzdy má chlazené a v pořádku (bacha na slabší obložení, pak brzy vadnou) tak orig. bohatě stačí, pokud má někdo vyšší nároky a jezdí jako ...., tak doporučuji sérii Racing a to vždy sadu. Ovšem pak se musí počítat s přibližně dvojnásobnou investicí, ale pak je to o něčem jiném.
Ještě jedno upozornění, důrazně varuji před materiály určené pro motosport, v běžném provozu jsou nebezpečné!!! Protože tyto mt. mají optimální vlastnosti až při určité tepoltě, takže chladné brzdí mizerně!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jen chci dodat k tomu co psal Kornout, pokud těm brzdám opravdu občas dáte kapky doporučuji vyměnit i brzdovou kapalinu za DOT 5.1. I se stejnýma brzdama při intenzivním brzdění rozhodně poznáte rozdíl, viz např. Š. Felicia 1,6 kde jsou přední brzdy naprosto poddimenzované, pomůže výměna na 100%.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

jjo, jen taková hříčka: známej dal do 120 škodovky motor 1.8i z GIII, brzdy nechal origoš, vařila v nich i ta DOT 5! (noteeth) ale byl to šrumec :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“