Stránka 6 z 8

Napsal: 21 zář 2010, 21:30
od Tomas.cz
Jak je vidět, návodů je tu víc než dost, od poměrně jednoduchého, prohodit vnitřní klouby mezi sebou až po výměnu setrváku, jde o to jak se rozhodneš sám ;)

To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal (noteeth)

Napsal: 21 zář 2010, 21:36
od Zdeněk M
Tomas.cz píše:Jak je vidět, návodů je tu víc než dost, od poměrně jednoduchého, prohodit vnitřní klouby mezi sebou až po výměnu setrváku, jde o to jak se rozhodneš sám ;)

To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal (noteeth)
S idelas srandu ne, odskouset railovej vstrik stojí asi 600kc, když to repasujou tak ta zkouska je v cene, u tej 1,5 je repase o polovinu levnejsí než novej vstrik, samozřejmě že vsechny repasovat nesli. Delphi myslým.

Napsal: 21 zář 2010, 21:42
od jear ewing
Hoši docela vážně uvažuji, že se projedu za Humlem do Brna, protože můj mechanik to nedokáže diagnostikovat a to je ten nejlepší, kterého jsem zatím poznal..
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.

K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím :(

Napsal: 21 zář 2010, 21:43
od Tomas.cz
Ne, opravdu ;) , posadilo mě to na zadek.

Napsal: 21 zář 2010, 21:51
od Zdeněk M
jear ewing píše:Hoši docela vážně uvažuji, že se projedu za Humlem do Brna, protože můj mechanik to nedokáže diagnostikovat a to je ten nejlepší, kterého jsem zatím poznal..
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.

K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím :(
Plný plyn v rejdu je hovadina, kdybis mel Alfu 156 2,5V6 tak roztrhnes převodovku, a dojezdil bis. o kloubu jsem ti to napsal, pokud to mas za humlem blízko tak tam určitě zajed, ten to vyřesí. Spojku mužes dat i jednohmotu, origo je tam dvouhmotka, kdybi tam byla jednohmota tak nebudes přeci podezřívat setrvak ne :D

Napsal: 21 zář 2010, 21:51
od jear ewing
Tomas.cz píše:Jak je vidět, návodů je tu víc než dost, od poměrně jednoduchého, prohodit vnitřní klouby mezi sebou až po výměnu setrváku, jde o to jak se rozhodneš sám ;)

To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal (noteeth)
Nevím čím bych si pomohl respektive co bych zjistil, záměnou vnitřních kloubů jestli je jeden v kundě tak to bude vibrovat stejně, celkem jsou 4.klouby takže to může dělat, kterýkoliv z nich.
Jestli to nepůjde zjistit pod autem tak záměna poloos, ale kde sehnat nepoškozené poloosy na test-nereálné.

Napadá mě předek vozu dát na špalky, nastartovat a zkoušet to pozorovat z kanálu, odkaď pocházejí ty vibrace, rovné kola, plný rejd v pravo a vlevo, to by mohlo vyjít , Ne ?

Napsal: 21 zář 2010, 21:53
od Zdeněk M
jear ewing píše:
Tomas.cz píše:Jak je vidět, návodů je tu víc než dost, od poměrně jednoduchého, prohodit vnitřní klouby mezi sebou až po výměnu setrváku, jde o to jak se rozhodneš sám ;)

To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal (noteeth)
Nevím čím bych si pomohl respektive co bych zjistil, záměnou vnitřních kloubů jestli je jeden v kundě tak to bude vibrovat stejně, celkem jsou 4.klouby takže to může dělat, kterýkoliv z nich.
Jestli to nepůjde zjistit pod autem tak záměna poloos, ale kde sehnat nepoškozené poloosy na test-nereálné.

Napadá mě předek vozu dát na špalky, nastartovat a zkoušet to pozorovat z kanálu, odkaď pocházejí ty vibrace, rovné kola, plný rejd v pravo a vlevo, to by mohlo vyjít , Ne ?
Jed za Humlem hned zítra, usetris si nervy a tápaní a hledaní. (LOL)

Napsal: 21 zář 2010, 21:57
od jear ewing
Zdeněk M píše:
jear ewing píše:Hoši docela vážně uvažuji, že se projedu za Humlem do Brna, protože můj mechanik to nedokáže diagnostikovat a to je ten nejlepší, kterého jsem zatím poznal..
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.

K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím :(
Plný plyn v rejdu je hovadina, kdybis mel Alfu 156 2,5V6 tak roztrhnes převodovku, a dojezdil bis. o kloubu jsem ti to napsal, pokud to mas za humlem blízko tak tam určitě zajed, ten to vyřesí. Spojku mužes dat i jednohmotu, origo je tam dvouhmotka, kdybi tam byla jednohmota tak nebudes přeci podezřívat setrvak ne :D
Na plný plyn ne,na plný rejd, Alfou mě nestraš nechtěl bych to ani zadarmo, nechápu jak to někdo může koupit-to je jako doma mít děvku a ještě o tom vědět, že se kurví, mám Octavii a sere se mi vše na co se dívám, 156 má hodnotu šrotu a může být v jakékoliv motorizaci či výbavě (můj názor)
K Humlovi to mám 220km takže za rohem, musel bych se s ním předem domluvit.

Napsal: 21 zář 2010, 22:03
od mistrkutil
Se špalkama opatrně když jdeš pod auto ty vibrace ti to pěkně rozkmitají jestli se nepletu hihihi, jinak vůle v kloubu by měla jít poznat i ručně s tím kloubem zahýbat nebo roztočit kolo jestli to nehází, občas se taky stane že se utrhá kroužek co je zalitej v gumě na poloose a občas zavibruje taky se to dá poznat zkusmo s ním zahýbat, ;)

Napsal: 21 zář 2010, 22:06
od dhfool
Na octě žádnej kroužek není. Si pleteš s Feldou ne?

Napsal: 21 zář 2010, 22:14
od Zdeněk M
dhfool píše:Na octě žádnej kroužek není. Si pleteš s Feldou ne?
Na trojkah TDI je na dlohej poloose závaží. ;)

Napsal: 21 zář 2010, 22:20
od alfik
jear ewing píše:
Zdeněk M píše:
jear ewing píše:Hoši docela vážně uvažuji, že se projedu za Humlem do Brna, protože můj mechanik to nedokáže diagnostikovat a to je ten nejlepší, kterého jsem zatím poznal..
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.

K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím :(
Plný plyn v rejdu je hovadina, kdybis mel Alfu 156 2,5V6 tak roztrhnes převodovku, a dojezdil bis. o kloubu jsem ti to napsal, pokud to mas za humlem blízko tak tam určitě zajed, ten to vyřesí. Spojku mužes dat i jednohmotu, origo je tam dvouhmotka, kdybi tam byla jednohmota tak nebudes přeci podezřívat setrvak ne :D
Na plný plyn ne,na plný rejd, Alfou mě nestraš nechtěl bych to ani zadarmo, nechápu jak to někdo může koupit-to je jako doma mít děvku a ještě o tom vědět, že se kurví, mám Octavii a sere se mi vše na co se dívám, 156 má hodnotu šrotu a může být v jakékoliv motorizaci či výbavě (můj názor)
K Humlovi to mám 220km takže za rohem, musel bych se s ním předem domluvit.
No jo kamarade,ale Alfa mi aspon jazdi a nemusim sa pri nej nervovat so sedivymi vlasmi. O tom kurveni by sa dalo polemizovat.

Sorry za OT.

Napsal: 22 zář 2010, 07:38
od josef10
alfik píše:
jear ewing píše:
Zdeněk M píše: Plný plyn v rejdu je hovadina, kdybis mel Alfu 156 2,5V6 tak roztrhnes převodovku, a dojezdil bis. o kloubu jsem ti to napsal, pokud to mas za humlem blízko tak tam určitě zajed, ten to vyřesí. Spojku mužes dat i jednohmotu, origo je tam dvouhmotka, kdybi tam byla jednohmota tak nebudes přeci podezřívat setrvak ne :D
Na plný plyn ne,na plný rejd, Alfou mě nestraš nechtěl bych to ani zadarmo, nechápu jak to někdo může koupit-to je jako doma mít děvku a ještě o tom vědět, že se kurví, mám Octavii a sere se mi vše na co se dívám, 156 má hodnotu šrotu a může být v jakékoliv motorizaci či výbavě (můj názor)
K Humlovi to mám 220km takže za rohem, musel bych se s ním předem domluvit.
No jo kamarade,ale Alfa mi aspon jazdi a nemusim sa pri nej nervovat so sedivymi vlasmi. O tom kurveni by sa dalo polemizovat.

Sorry za OT.


Alfou bych se vubec nechlubil..... :D Sorry za OT

Napsal: 22 zář 2010, 08:16
od alfik
Alfou bych se vubec nechlubil..... :D Sorry za OT
Nerad rozoberam toto tema. U mna plečka jak plečka. Ci je to VW,AUDI,SKODA,ALFA,alebo TOYOTA.
Kazdy nech sa stara o svoju mrdku.... (hm)

Ale aby som pridalaj nieco k teme. Urcite by som skontroloval tie vnutorne klby,jak uz pisali kolegovia predomnou...

Napsal: 22 zář 2010, 10:49
od jear ewing
Tak jsem dnes zkoušel Vaše poznatky:

Při dojíždění do křižovatky, brzdím motorem 3 rych.stupeň, 2rychl.stupeň v 1500 ot/min vyřazuji a dojíždím na brzdě-po vyřazení není znát žádné škobrdnutí ani podezřelé zvuky
Zkoušel jsem se rozjet na zpátečku bez plynu-žádně škobrtnutí ani podezřelé zvuky se neozývájí.
Test při plném rejdu na 1.rychlostní stupeň 2000.ot/min-absolutně bez tlukotu, nebo jiných podezřelých zvuků