Stránka 6 z 7

Napsal: 22 bře 2006, 14:13
od michal dk
Andre Mám najeto 97 000 auto mi ted vůbec nekouří,ale opravdu.Takže si myslím že je na tom motor velice dobře.Měl bych chuť na ty 764 rozdíl v ceně je zanedbatelný a dá to víc nafty takže motor by určitě víc ožil.Říkáš turbo ze 130 ps jenže to už jsou zase svody zaslepit obtok turba , spojka atd.Někde to už tady bylo kolik by to koštovalo?

Napsal: 22 bře 2006, 19:00
od reesha
Eagle_! píše:
reesha píše:
Eagle_! píše: Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ... ;)
Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístů :D :D

Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju trysky
kurnik zrovna sem v tom musel dostat nejnemodyfikovatelnejsi motor :roll: Prave me laka ze chip neni az zase takovej zasah do motoru a spotreba se ridi chodidlem :) a hlavne nemam moc love a dalsi upravu g3 uz asi neplanuju takze mi asi bude stacit chip.. a chipem na 115Hp ten motor snat tolik neutrpi, pokud ovsem neprasknou pisty :)
Nepochopils to.. :(

"Nejbezpečnějším zásahem" jsou trysky a dají ti stejný výkon jako chip. To je vše

Napsal: 22 bře 2006, 19:32
od Eagle_!
"Nejbezpečnějším zásahem" jsou trysky a dají ti stejný výkon jako chip. To je vše[/quote] a chip to hodne narusi? upravi palivo elektronicky a jeste neco.a s tryskama to nebude vic papat ?a kolik tak jake trysky pridaj a jake by si mi doporucil pls ?

Napsal: 22 bře 2006, 19:56
od reesha
Eagle_! píše:
Reesha píše:"Nejbezpečnějším zásahem" jsou trysky a dají ti stejný výkon jako chip. To je vše
a chip to hodne narusi? upravi palivo elektronicky a jeste neco.a s tryskama to nebude vic papat ?a kolik tak jake trysky pridaj a jake by si mi doporucil pls ?
S tou spotřebou je to zcela stejné jako u chipu. Pokud jezdíš v klidu, využíváš krouťák, spotřeba jde dolů. Pokud to honíš, spotřeba jde nahoru. Není rozdíl.

A co se týče chipu:
Chip dostává do válce paliva pouze tím, že prodlouží dobu vstřikování. A pokud tvoje trysky špatně rozprašují, popř. odkapávají, tak to si piš, že ti může nadělat pěknou paseku ;) (znamená to, že tím pádem prodlouží dobu špatného rozstřiku).

Pokud dáš nové trysky, zaručíš "perfektní" rozprášení, doba vstřiku se neprodlužuje, zvýšíš jen dávku paliva za stejný čas.

Neuvažuji, že bys dával trysky jeté.

Napsal: 22 bře 2006, 19:59
od reesha
A na tvůj motor doporučuji Sprint520 (BSLA150P520) nebo POWERPLUS520 (lepší varianta).

A aby to nevypadalo, že se ti tady jen snažím něco nacpat.

Pokud ti udělám chip, tak na tom budu mít nesrovnatelně mnohem víc peněz, než když ti prodám trysky 8) .. jsem špatný obchodník, vím :roll:

Napsal: 22 bře 2006, 20:05
od Andre
Michal dk: Do čeho by to mělo přijít?

Napsal: 22 bře 2006, 20:25
od michal dk
Andre mám 1,9 tdi AGR 7/2000

Napsal: 22 bře 2006, 22:54
od Kornout
Reesha napsal
Pokud dáš nové trysky, zaručíš "perfektní" rozprášení, doba vstřiku se neprodlužuje, zvýšíš jen dávku paliva za stejný čas.
Tím se samozřejmě zlepšuje i spalování směsi, tzn. lepší účinost. A tudíž spotřeba.... ;)
On vlastně vývoj u naftových motorů, je hlavně o co nejlepším rozprášení nafty ve válci.

Napsal: 22 bře 2006, 23:41
od Jurec
reesha píše:A na tvůj motor doporučuji Sprint520 (BSLA150P520) nebo POWERPLUS520 (lepší varianta).

A aby to nevypadalo, že se ti tady jen snažím něco nacpat.

Pokud ti udělám chip, tak na tom budu mít nesrovnatelně mnohem víc peněz, než když ti prodám trysky 8) .. jsem špatný obchodník, vím :roll:
Mám passata B4 1,9 81kw,asi první verzi naklápěcího turba , kolik by se to zmněnilo kdybych koupil jenom trysky máš nějakej odhad

Napsal: 22 bře 2006, 23:54
od reesha
Tady jsou informace, odhady, grafy apod..

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843

Napsal: 23 bře 2006, 09:38
od Eagle_!
reesha píše:A na tvůj motor doporučuji Sprint520 (BSLA150P520) nebo POWERPLUS520 (lepší varianta).

A aby to nevypadalo, že se ti tady jen snažím něco nacpat.

Pokud ti udělám chip, tak na tom budu mít nesrovnatelně mnohem víc peněz, než když ti prodám trysky 8) .. jsem špatný obchodník, vím :roll:
mozna spatny obchodnik ale urcite dobrej clovek ;)
Takze zatim trysky a pak chip ... a de se setrit :)

Napsal: 23 bře 2006, 14:55
od Marw
Ahoj chtel bych si koupit Vento tdi a chtel bych tam neco okolo 140 koniku a cetl jsem tady problem s motorem 1Z. Daval se tam jeste nejaky jiny typ kdyz pominu 81kW? Dik

Napsal: 23 bře 2006, 20:03
od Kornout
Dávalo, AHU 66kw, ale mám takové tušení, že ty co se dávali do GIII měly stejně ty blbý písty jako 1Z. :(
Takže jedině AFN 81kw a nebo výměna mt, či alespoň pístů.

Napsal: 23 bře 2006, 22:34
od Marw
:cry: pak uz jedine zbyva vymenit ten motor. Jeste si to musim promyslet jak to poresim. Jestli se svest nebo setrit, ale radsi bych se svezl.

Napsal: 30 bře 2006, 19:45
od Mefisto
Kdyz vymenim trysky, tak ale musim zmenit vstrikovane mnozstvi a startovaci davku?