Rozdelovacie hlavy do cerpadiel

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ze s tym omylom riadne poznacilo cerpadlo.
to to nějak testovaly nebo to jen tak řekli, že asi
začlo to nějak blbnout nebo hůř startovat nebo to nemá takovej výkon?
mám pocit, že jedna paní povídala, pár nafťáků na benzín jsem už řešil a ani na jednom nic neodešlo, a to např. pán u 2,5 TDI V6 jezdil na benzín 2dny a hrozně se divil, že to nějak blbě startuje, a ani tam čerpadlo neodešlo a to se hodně serou i na naftu, takže bych to tak černě neviděl
xixao
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2008, 15:23

Příspěvek od xixao »

no asi zalezi v jakym pomeru je namichana ta "benzino-nafta"
pri pomeru cca 80% benzinu a 20%nafty je uz velkej problem :-D to uz litaj piliny z cerpadla--
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Držák 12mm hlavy.Obrázek
Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“