Stránka 7 z 8
Napsal: 22 zář 2010, 11:58
od Tomas.cz
Takže setrák máš zatím ok, vnější klouby máš taky ok.
Tudíž vyměňte konečně ty VNITŘNÍ HOMOKINETICKÉ KLOUBY NA POLOOSÁCH, JSOU TO TY U PŘEVODOVKY NIKOLI U KOLA a na 99% přestanou vybrace při akceleraci
Napsal: 22 zář 2010, 16:16
od dhfool
A co to 1% ? He ?
Ale třeba se to opraví datlováním do klávesnice

Napsal: 22 zář 2010, 16:33
od jericho-3
Vnější klouby klepou v rejdu ale vibrace přenášejí ty u převodovky,vím to dobře, protože jsem dělal golfa, kde se rozkmitali tak, že by to vyrazilo volant z ruky a auto se málem rozpadlo...ta vibrace byla obrovská a kuličky zlaté....Ale pokud člověk nevyzkouší všechny možnosti, nemusí na níc přijít..A tahle je přeci nejlevnější ....Dobrá rada je víc než litr v kapse....
Já bych hochy poslechl neprodleně....
Napsal: 22 zář 2010, 16:35
od wolverine
Mam uplne stejne problemy od 90 do 110km/h se mi klepe volant OI 1.9 374tis. . Take se priklanim k tem vnitrnim kloubum akorat sem se k tomu jeste nedostal. Uz sem to zazil u GII.
Napsal: 22 zář 2010, 20:13
od josef10
wolverine píše:Mam uplne stejne problemy od 90 do 110km/h se mi klepe volant OI 1.9 374tis. . Take se priklanim k tem vnitrnim kloubum akorat sem se k tomu jeste nedostal. Uz sem to zazil u GII.
kloubama to nebude..... Vidim to na nevyvazene pneu...
Napsal: 22 zář 2010, 20:19
od Huml
přesně tak, v prvé řadě nechat pořádně vyvážit kola, pokud to nezmizí, vnitřní klouby na poloosách

Napsal: 22 zář 2010, 20:34
od jericho-3
No, tím se snad začíná,ne?Že by po tolika popsaných stránkách byly nevyvážené pneu?To abychom se vrátili do 1. ročníku...

Napsal: 22 zář 2010, 20:59
od jear ewing
Huml píše:přesně tak, v prvé řadě nechat pořádně vyvážit kola, pokud to nezmizí, vnitřní klouby na poloosách

Draci to jsem myslel jako první, kola jsem nechal převážit, následně zkontrolovat v jinem pneuservisu-vyvážení kol OK, ještě mi byly doporučeny vymezovací středy na litá kola, ty tam mám a přesně sedí jak na náboji kola, tak na lité kolo, dokonce jsem koupil šrouby s jiným konusem, neboť originální šrouby jsou na originální kola a najiné se nehodí.
V kolech to určitě není, převáženo, prověřeno..
Tomasi dík za tip, patrně to bude v těch vnitřních kloubech.
Napsal: 22 zář 2010, 21:01
od Tomas.cz
jear ewing píše:
Tomasi dík za tip, patrně to bude v těch vnitřních kloubech.
7 stránek

Napsal: 22 zář 2010, 21:14
od Huml

, ještěže jsem to celý nečetl

Napsal: 22 zář 2010, 21:20
od mistrkutil
Napsal: 23 zář 2010, 06:50
od wolverine
josef10 píše:wolverine píše:Mam uplne stejne problemy od 90 do 110km/h se mi klepe volant OI 1.9 374tis. . Take se priklanim k tem vnitrnim kloubum akorat sem se k tomu jeste nedostal. Uz sem to zazil u GII.
kloubama to nebude..... Vidim to na nevyvazene pneu...
Vyvažením to určite nebude

ty sem vyvazoval min. desetkrat a je to furt stejny. Rizeni je uplne novy a komplet cela naprava.
Napsal: 23 zář 2010, 06:51
od wolverine
jear ewing píše:Huml píše:přesně tak, v prvé řadě nechat pořádně vyvážit kola, pokud to nezmizí, vnitřní klouby na poloosách

Draci to jsem myslel jako první, kola jsem nechal převážit, následně zkontrolovat v jinem pneuservisu-vyvážení kol OK, ještě mi byly doporučeny vymezovací středy na litá kola, ty tam mám a přesně sedí jak na náboji kola, tak na lité kolo, dokonce jsem koupil šrouby s jiným konusem, neboť originální šrouby jsou na originální kola a najiné se nehodí.
V kolech to určitě není, převáženo, prověřeno..
Tomasi dík za tip, patrně to bude v těch vnitřních kloubech.
Taky si myslim ze to bude v tech kloubech. Ale jeste najit chut se do toho pustit

Napsal: 27 zář 2010, 18:41
od jear ewing
Vyřešeno, byl to vnější pravý kloub, ten na dlouhe poloose, vibrace se ztratili.
Vnitřní klouby jsou v pořádku.
Napsal: 27 zář 2010, 19:44
od Zdeněk M
jear ewing píše:Vyřešeno, byl to vnější pravý kloub, ten na dlouhe poloose, vibrace se ztratili.
Vnitřní klouby jsou v pořádku.
No vydis to, už si chtel menit setrvak, bejva taky volnej ten u kola, ted sem se koukal na moje, u převodovky volnej nejni u kola 5mm
Sou to potvory ty klouby.