Změna výkonu ze 66 na 81 kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pavolz
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 led 2006, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Havl. Brod

Příspěvek od pavolz »

Dussič píše:Ahoj,před týdnem jsem měnil trysky série 66KW za 81KW Sprint 520.
Můžu potvrdit jede to lépe než série 81KW, takže velká spokojenost.
(Řídicí jednotka zůstala z 66KW původní).
Octavia 66KW r.2000

A jakou mas spotrebu?
Dekuji
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

pavolz píše:
Dussič píše:Ahoj,před týdnem jsem měnil trysky série 66KW za 81KW Sprint 520.
Můžu potvrdit jede to lépe než série 81KW, takže velká spokojenost.
(Řídicí jednotka zůstala z 66KW původní).
Octavia 66KW r.2000

A jakou mas spotrebu?
Dekuji
Spotřeba je kolem 4.8-5,5l dle jízdy,takže OK.
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

ahoj všichni chtěl bych trochu přidat svýmu 66 kw tdi z 2001.
takže trysky ale jaký :?
nechci to zvedat nějak extra moc hlavne chci zachovat ŽIVOTNOST motoru
díky
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od BATMAN »

Sly by ty trysky i do starsiho motoru TD rv93 s usmrkanyma 55kW? Kolik by se dalo z teto mrsiny dostat ?
Zvladne vymenu trysek zrucny auto-kutil nebo je to prace pro profiky? Nejde tam toho moc posrat, bo se to tam nasrubuje a je to?

...nevyznam se v tom tak me neukamenujte!!!
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

BATMAN píše:Sly by ty trysky i do starsiho motoru TD rv93 s usmrkanyma 55kW? Kolik by se dalo z teto mrsiny dostat ?
Zvladne vymenu trysek zrucny auto-kutil nebo je to prace pro profiky? Nejde tam toho moc posrat, bo se to tam nasrubuje a je to?

...nevyznam se v tom tak me neukamenujte!!!
To nejde,protože Td má nepřímé vstřikování a Tdi přímé.
Obrázek
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

Včera jsem namontoval Sprint 764 do Octavie s motorem AGR 66 kw najeto 100 000 km bál jsem se kouřivosti,ale musím říct že zbytečně.Jede to fakt supr motor ožil,tahá to jako bejk.Mám odpojený egr ventil ,sání čistý bez karbonu.Starý trysky šli ven jako po másle,karbon téměř žádný.Volnoběžný otáčky se nezvýšily jak je uvedeno v manuálu k výměně trysek.Jsem velice spokojený.
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 27 úno 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od JanCI »

preco si odpajal erg ventil?
btw neznizuje sa ti zivotnost?:D
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

JanCI píše:preco si odpajal erg ventil?
btw neznizuje sa ti zivotnost?:D
Dnes jsem jel za Wartburkem hulil jako protrženej asi jel taky na naftu :D ( páni v NDR tam zapoměli dát ventily natož egr)takže s tím egr jsem v klidu.Jinak egr přisává výfukové plyny zpět do sání spíš tohle snižuje životnost motoru.Možná ale myslíš životnost mojí ne?S tím jsem taky v klidu.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

To egr bych vůbec neřešil. akorát to zasírá sání.. Já mám passata b4, motor 1Z a ted jsem se v tom trochu povrtal. vyměnil jsem písty, vstřiky sprint 764, turbo 130 ps pd, řídící jednotka z origo 110 ps tdi, vstřikovací čerpadlo z golfa 4, egr jsem úplně vyndal, kat je venku a musím říct, že ted je to nádhera. ještě to šetřím a zajíždím( dával jsem nový kroužky, vodítka a tak..) ale i tak cítím ten nárust kroutáku a líp to tahá už odspodu.. už na volnoběh je to o něčem jiném.. tam kde v kopcích to před tím na 5 nic nedělalo tak ted to citelně zrychluje.. motor šlape jako novej. mám z toho fakt dobrej pocit.. až to rozjezdím a pak upravím soft to bude paráda.. :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“