trysky 81kw do 66kw nastavení vstř.dávky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jerry
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 18:46
Bydliště: Trutnov

trysky 81kw do 66kw nastavení vstř.dávky

Příspěvek od jerry »

Chtěl bych se jen zeptat jestli mám nastavit jinou vstřikovací dávku nebo mám nechat stejnou jako u 66kw.díky všem.
VW Golf IV variant TDI 85kw,EGR-OFF / Ford Fiesta 1,25-16V 55 Kw / Peugeot 205 1,8D 44Kw "VAG k dispozici"
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Re: trysky 81kw do 66kw nastavení vstř.dávky

Příspěvek od Dukes »

jerry píše:Chtěl bych se jen zeptat jestli mám nastavit jinou vstřikovací dávku nebo mám nechat stejnou jako u 66kw.díky všem.
Jestli kouří ,tak ji sniž,pokud to nekouří,tak to nech tak jak to je.
Obrázek
Uživatelský avatar
jerry
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 18:46
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od jerry »

dávku mám 4,8 tak uvidím jak to bude kouřit.díky
VW Golf IV variant TDI 85kw,EGR-OFF / Ford Fiesta 1,25-16V 55 Kw / Peugeot 205 1,8D 44Kw "VAG k dispozici"
Uživatelský avatar
jerry
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 18:46
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od jerry »

Tak jsem včera implantoval ty trysky a byl to teda očistec (wallbash) .Dvě jsem vytáhnul v pohodě a zbytek jsem tahal ven tři hodiny a oba vstřiky jsem zničil.Musel jsem na vršek vstřiku navařit matku abych snima vůbec trošku hnul,když jsem s nima už točil tak nešli zase vytáhnout nahoru a musel jsem ho doslova vymlátit ven,hrůza.

Výsledek,jede to líp,ale čekal jsem že to bude více znát.Motor má jiný zvuk takovej ostřejší.
VW Golf IV variant TDI 85kw,EGR-OFF / Ford Fiesta 1,25-16V 55 Kw / Peugeot 205 1,8D 44Kw "VAG k dispozici"
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

proboha ty vstřiky dou ven i jinak co takhle na to neco nasroubovat a pak varit
Uživatelský avatar
jerry
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 18:46
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od jerry »

Nebylo nic po ruce co by se hodilo a času bylo taky málo.Byl totiž pátek večer a v hospodě byl striptyz.
VW Golf IV variant TDI 85kw,EGR-OFF / Ford Fiesta 1,25-16V 55 Kw / Peugeot 205 1,8D 44Kw "VAG k dispozici"
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Čo človek nespraví pre ženy (rofl) .
Máš tie trysky dobré?keď si čakal viac? Ja od štvrtku mám spravené to isté + soft a neviem sa dovoziť.To je úplne iné auto a ťahááá stále.Moc mu nenakladám lebo spojka má už svoje za sebou takže výmena ale keď ide tak ide.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
jerry
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 18:46
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od jerry »

Trysky mám z octavky mot.ASV 81kw a měla najeto 54000km tak počítam že jsou dobrý.Jedeto určitě líp hlavně ve vyších točkách ale čekal jsem že to bude více cítit.Já tam mám pouze powerbox tak to není určitě ideální.

P.S.Striptyz stál za to,byla to pořádna baba.
VW Golf IV variant TDI 85kw,EGR-OFF / Ford Fiesta 1,25-16V 55 Kw / Peugeot 205 1,8D 44Kw "VAG k dispozici"
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Asi áno, lebo keď to zoberieš teoreticky tak cez PB zvyšuješ dávku paliva, teraz si tam šupol trysky ale davku už asi neoblbneš tak ako pedtým.
Investuj do softu a potom budeš spokojný.
:-D
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
jerry
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 18:46
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od jerry »

U tohodle auta se mi už moc peněz vrážet nechce,chci si pořídit octavku a tam bych už chtěl jít aspoň na 150 koní.
VW Golf IV variant TDI 85kw,EGR-OFF / Ford Fiesta 1,25-16V 55 Kw / Peugeot 205 1,8D 44Kw "VAG k dispozici"
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

co mams za typ motoru ze se nebojis mit tam 81 vstrika a power box ?
Uživatelský avatar
jerry
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 18:46
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od jerry »

1Z a strach nemám ten to musí vydržet.Powerbox tam mám už rok a vše v pohodě.
VW Golf IV variant TDI 85kw,EGR-OFF / Ford Fiesta 1,25-16V 55 Kw / Peugeot 205 1,8D 44Kw "VAG k dispozici"
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

a kolik mas najeto ?
Uživatelský avatar
jerry
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 18:46
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od jerry »

Na tacho mám 213000km ale můj odhad tak 400000km ale jde dobře žádný pazvuky,klepání atd.
VW Golf IV variant TDI 85kw,EGR-OFF / Ford Fiesta 1,25-16V 55 Kw / Peugeot 205 1,8D 44Kw "VAG k dispozici"
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

to si u me hrdina odboje :o
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“