Technická kontrola s úpravama

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Bydliště: Brno

Technická kontrola s úpravama

Příspěvek od MemphisR »

Přátelé a kamarádi, tento měsíc mě čeká STK a jsem krapet v rozpacích.
Jakou máte zkušenost s emisema a STK s upraveným TDi..? Je to ještě rotačka AFN a má střiky PP764, Turbo VA z 96kW, EGR off, KAT off....

Do ted jsem to řeši tak, že jsem ty drobné upravy na STK vrátil do původního stavu, ale ted je toho už moc :-)))
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

moc bych to neprožíval, jedinej problém bych viděl v KATu, jestli máš místo něj trubku, tak by tam mohl technikovi chybět, jestli zůstal obal, tak OK.

a jestli ti to moc nehulí, tak emise taky ok.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Upřímně??? Ještě nikdy (a to jsem na různých místech pracoval mnoho let) jsem neviděl, že by někdo "skutečně" měřil emise na naftovém motoru. Vždycky se to napsalo od stolu, nebo se generátorem impulzů oblbnul snímač otáček měřicího systému. Ale auto dneska snad nikdo neměří.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

mě před rokem měřili, ale příště dám radši technikovi 200kč, než motor týrat do 5000ot.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Marek77 píše:Upřímně??? Ještě nikdy (a to jsem na různých místech pracoval mnoho let) jsem neviděl, že by někdo "skutečně" měřil emise na naftovém motoru. Vždycky se to napsalo od stolu, nebo se generátorem impulzů oblbnul snímač otáček měřicího systému. Ale auto dneska snad nikdo neměří.
ale meri jak o zivot :D
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Přesně tak, pokud nejsi známý, tak to na STK motaj do bezvědomí :?
GIV Variant TDi ???kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Že bych měl všude známé? :-)
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Některý Stanice TK jsou tím vyhlášený, že u nich na emisích umírají auta ;) Člověk má hodně staženou prdel, aby motor zůstal po hromadě. Beru u starších ropáků.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

no ja jsem se svyma upravama prosel bez problemu, jeste me na tech emisich pochvalili ze to skoro nehuli :D , je ale fakt ze ho turovali poradne :x , mozna kdybych zaplatil tak to tak nebolelo :roll: , takze byt tebou asi bych se tak nebal
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jediné co by asi mohlo vadit je ten KAT
jinak na emisích je asi lépe se optat zda "by se to nemuselo týrat..." a uvidíš
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

KAT u naftového motoru naopak nevadí vůbec. Na emisích to vůbec nepoznají, jestli tam je nebo není, protože emise se u naftového motoru neměří. Měří se pouze kouřivost, a to opacimetrem, což je technologie stará jako automobilismus samý.

Absence KATu může vadit snad pouze na TK, ovšem pouze vizuálně. Čili pokud tam ten hrnec fyzicky je a je vytlučený, nikdo nic nepozná.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Marek77 píše:Čili pokud tam ten hrnec fyzicky je a je vytlučený, nikdo nic nepozná.
Vzpominam si, ze kdyz jsem mel jeste originalni vyfuk s vymlacenym katem, tak kamarad, u ktereho jsem delal emise, tak zkusene potukal na obal, uslysel jak to duni a s usmevem jen dodal "njn, klasika, vubec se nedivim". :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Úplně nejlepší je vyndat KAT a velkým vrtákem ho provrtat od díry k díře. Poté tou dírou prosunout trubku a ovařit ji kolem hrdel. Tím je KAT jakoby plný, ani poklepem nikdo nic nepozná a přitom je vlastně odstraněný :-). Pár jsem jich takhle upravil. Ale podotýkám, že sám jsem proti takovým věcem a na svém autě jsem vždy KAT měl (tedy pokud tam z výroby byl - u žigulíka samozřejmě ne).
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

když bych měl napsat jak probíhala technická u mého auta, tak mi nikdo neuvěří, podotýkám že žádná známost.

výfuk kompletně jiný průměr 70mm, na emisích jsem zapředl hovor s technikem a ten mě ještě pomalu vynadal za to, že tam mám kat, že by ho hned vyndal a že to stejně nezjistí. Auto nepřesáhlo 3000 ot. a prošlo, narovinu mi řekl že emise u diesela s turbem se stejně takhle pořádně nezjistí.
Na STK ten výfuk prohlídnul zespod a jen utrousil, že náhražka se může použít až u aut starších 15 let a že do tý doby by měl být origo. Pak se trochu divil u bixenonových čoček místo mlhovek, ale sklon mají OK tak to neřešil. Koukal na turbo a říká nový co? no na ty kilometry už mělo nárok ne? (skoro 400 tis) řek jsem narovinu že je asi 2 X takový kvůli výkonu. Tak mi řekl ať o tom moc nemluvím... Díval se ještě jak mám výfuk od bufíku uvázaný drátem páč šroub uhnil a ještě jsem nějak neměl čas to řešit. Smekám před takovými techniky, samo vše ostatní OK(brzdy, vůle, únik oleje atd )
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

MirekX píše:když bych měl napsat jak probíhala technická u mého auta, tak mi nikdo neuvěří, podotýkám že žádná známost.

výfuk kompletně jiný průměr 70mm, na emisích jsem zapředl hovor s technikem a ten mě ještě pomalu vynadal za to, že tam mám kat, že by ho hned vyndal a že to stejně nezjistí. Auto nepřesáhlo 3000 ot. a prošlo, narovinu mi řekl že emise u diesela s turbem se stejně takhle pořádně nezjistí.
Na STK ten výfuk prohlídnul zespod a jen utrousil, že náhražka se může použít až u aut starších 15 let a že do tý doby by měl být origo. Pak se trochu divil u bixenonových čoček místo mlhovek, ale sklon mají OK tak to neřešil. Koukal na turbo a říká nový co? no na ty kilometry už mělo nárok ne? (skoro 400 tis) řek jsem narovinu že je asi 2 X takový kvůli výkonu. Tak mi řekl ať o tom moc nemluvím... Díval se ještě jak mám výfuk od bufíku uvázaný drátem páč šroub uhnil a ještě jsem nějak neměl čas to řešit. Smekám před takovými techniky, samo vše ostatní OK(brzdy, vůle, únik oleje atd )
Tak to máš celkem štěstí. Kdyby to tak bylo i u nás. Na emisích je to v cajku, ale na STK je to celkem problém najít někoho rozumnýho :roll:
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“