Stránka 1 z 2
ot: K- Jetronic
Napsal: 18 bře 2007, 21:42
od Tomas.cz
Kamarád má VW Scirocco, 1.8- 8v 82kw.
Motor lze nastartovat snadno, ale drží nejdříve volnoběh tak 2 000 ot/min po zahřátí to spadne tak na 1 500 ot/min. Zdá se nám, že se motor velmi rychle zahřeje a když prošlápnu plyn tak není problém aby z výfuku vyšlehly plameny
Nevíte někdo co by s tím mohlo být, nebo jak to seřídit
Motor je jinak ok, netlakuje do vody, komprei má dobrou.
Dík
Napsal: 19 bře 2007, 21:21
od Indi
Jaká je spotřeba?
Napsal: 19 bře 2007, 21:46
od Tomas.cz
Asi tak 10 l/100km.
Mě se zdá že tam jde víc paliva než je nutno...
Napsal: 19 bře 2007, 22:08
od Indi
Většinou blbne rozdělovací hlava,ale mohlo by to být i teplotní čidlo.
V té hlavě odchází gumičky a pouští to víc paliva.Je dost drahá.
Napsal: 19 bře 2007, 22:39
od Tomas.cz
No máme ještě jeden motor 1.8-8v 70kw taky ze Scirocca taky s K- jetronic se všema čidlama atd.
Rozdělovací hlavu tedy komplet i s váhou vzduchu a airboxem máme ale problém je v tom že je trošku odlišná a má i jiné sériové číslo.
Jeden motor je GX druhej JH tuším.
Napsal: 20 bře 2007, 09:14
od vita
Teď mě napadá, viděl sem u někoho odvrtanou klapku údajně kvůli rychlejším reakcím na přidání plynu ... Nedělal někdo něco s tou klapkou? A s těma otáčkama to vypadá, že to běží pořád na "sytič" nevypíná to ten přídavnej vtřik, tzn jak bylo řečeno výše: čidlo teploty KO nebo je celá rozdělovací hlava v pr...
Napsal: 20 bře 2007, 10:07
od Tomas.cz
Klapka je ok, tedy není perforovaná.
Jinak ten přídavnej vstřik je na sacím potrubí v levé části když koukám na motor? Jde k němu jedna pancéřová hadička od rozdělivací hlavy a něaký dva kablíky s konektorem.
Napsal: 20 bře 2007, 10:08
od Tomas.cz
Ještě se zeptám to teplotní čidlo je kde?
Napsal: 20 bře 2007, 18:01
od Indi
Čidlo je na mezikusu na hlavě, kousek od altíku myslím.Zkus odpojit po ohřáti motoru ten pomocný vstřik, jen ten konektor a uvidíš jestli klesnou nebo ne.Kolega to měl udělané na vypínač.
Napsal: 20 bře 2007, 19:49
od Tomas.cz
Super, vyzkouším.
Napsal: 20 bře 2007, 23:51
od zdenace
Odpoj po zařátí ten konektor na přídavným vstříku, to je něco jako sitič.
Napsal: 21 bře 2007, 09:04
od Tomas.cz
zdenace píše:Odpoj po zařátí ten konektor na přídavným vstříku, to je něco jako sitič.
Jasně, když ho odpojím a otáčky klesnou tak je jasné že tam ventilem přestalo proudat palivo, můžu tedy uvažovat že je ventil ok ale něco chce aby byl ventil stále otevřen, pak by možná molho být to čidlo teploty KO.
A jestli se nic nezmění tak je ventil možná poškozen a pouší trvale nebo je špatně ještě něco jiného.
Protože jak je na škrtících klapkách ten rugelační šroub tak je v minimální poloze když se ho vysunu a zabere do klapky tedy jí víc otevře tak se otáčky okamžitě zvíší.
Napsal: 22 bře 2007, 15:53
od Tomas.cz
Ještě dotaz ohledně tohodle motoru.
1.8 8v 82kw kó DX:
Potřeboval bych poradit ohledně správného nastavení rozvodů, vypadá to že se v tom někdo před náma vrtal
A ještě dotaz rozdělovač je tady hnán od klikového hřídele nebo od hřídele co pohání olejovou pumpu?
Dík Tom
Napsal: 22 bře 2007, 20:06
od chiptuning
kdyz to nepomuze , tak zkus zmerit tlak paliva co jde ke vstrikum mel by byt 3,3baru a privod do rozdelovaci hlavy 5baru
kdyz jsem se pred asi sto lety poprve setkal k-jetronikem tak jsem nemohl pochopit jak to vlastne rozdeluje palivo do jednotlivych valcu,kdyz se tam nic netoci???
po nejakem patrani jsem zjistil , ze je to jednoduchy protoze benzin proudi vsemy vstriky porad / do saciho potrubi / a kazdy valec si nasaje po otrevreni ventilu to co se tam stacilo zatim nastrikat
to vita : pri odvrtane klapce se chovani motoru zhorsi , protoze se mene otevre a tim snizi mnozstvi paliva

Napsal: 22 bře 2007, 22:07
od vita
Já nemyslel odvrtaná - jako díry do plechu klapky, ale odvrtaný celý rameno a závaží (pro dovážení), taky se prý dává klapka z jinýho materiálu (nějakej tenkej karbon nebo co) ale to sem neviděl na vlastní oči. Prostě je snaha o to aby měla deska a rameno co nejmenší moment setrvačnosti-rychlejší reakce na změnu režimů motoru.
Jentak mimo, perforovaná deska obtékaná tekutinou má větší odpor než deska neperforovaná (ale nevim jestli by to platilo i v potrubí-sání)