olej v turbu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

olej v turbu

Příspěvek od hightower »

Nevim od ceho se mam odpichnout. Moc tomu nerozumim ale pres turbo me jde olej ven a znecistuje tak i EGR a v intercooleru je taky olej. Turbo nepada do nouzaku a ani jsem si nevsiml nejakeho vyrazneho poklesu vykonu nicmene jen je proste cele sani s EGR zadrbane olejem vc. intcool. Da se nejak v domacich podminkach pretesnit turbo nebo musi prijit nevyhnutne repas turba? Spotreba oleje je na 28000 cca 2litry tedy jezdim LL.
Dik za rady a odbornou pomoc
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

A co to je za auto asi ti propoušti egr a máš to zblité až dolů na turbo.
Ten olej v cooleru vždy nějaký je včera jsem se díval do svojeho a taky tam par kapek bylo.Nejlépe foto
Seat toledo rv04 66kw rotačka
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od hightower »

davemo píše:A co to je za auto asi ti propoušti egr a máš to zblité až dolů na turbo.
Ten olej v cooleru vždy nějaký je včera jsem se díval do svojeho a taky tam par kapek bylo.Nejlépe foto
A4 1.9tdi rv02 mod.03 kod motoru AWX.
Kolik stojí noví EGR ucpávat ho nechci jak jsem se tu dočetl, přeci jenom na něco tam bude pokud mě to teda tady někdo nevysvětlí že je lepší to ucpat
:)
Naposledy upravil(a) hightower dne 22 črc 2012, 10:15, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Takto vypadá EGR na výměnu:
Obrázek
Seat toledo rv04 66kw rotačka
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od hightower »

davemo

díky, tak EGR dám teda jiný a budu doufat ze to bylo právě jím ale já mám spoustu oleje i v sání (hadicích a to uz od turba :?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9271
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

myslím že pokud se ti olej nestrácí od výměny k výměně pod rysku MIN tak je to v pohodě.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Jak dojedeš z cest tak nech chvíli motor běžět než ho vypneš.
Jak se to auto honi a hned chcípne tak to potom vypadá že je olej v sáni.
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Olej se do sání dostává přez odvětrání víka ventilů ;)

LLolej motor nějakej sežere :D
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja by som hlavne prestal s LL, nechával turbo po nakladačke riadne vychladiť a to EGR-ko zablendoval,a tvoj život sa stane bez problémovým (noteeth)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“