Stránka 1 z 1
olej v turbu
Napsal: 22 črc 2012, 08:53
od hightower
Nevim od ceho se mam odpichnout. Moc tomu nerozumim ale pres turbo me jde olej ven a znecistuje tak i EGR a v intercooleru je taky olej. Turbo nepada do nouzaku a ani jsem si nevsiml nejakeho vyrazneho poklesu vykonu nicmene jen je proste cele sani s EGR zadrbane olejem vc. intcool. Da se nejak v domacich podminkach pretesnit turbo nebo musi prijit nevyhnutne repas turba? Spotreba oleje je na 28000 cca 2litry tedy jezdim LL.
Dik za rady a odbornou pomoc
Napsal: 22 črc 2012, 09:17
od davemo
A co to je za auto asi ti propoušti egr a máš to zblité až dolů na turbo.
Ten olej v cooleru vždy nějaký je včera jsem se díval do svojeho a taky tam par kapek bylo.Nejlépe foto
Napsal: 22 črc 2012, 10:01
od hightower
davemo píše:A co to je za auto asi ti propoušti egr a máš to zblité až dolů na turbo.
Ten olej v cooleru vždy nějaký je včera jsem se díval do svojeho a taky tam par kapek bylo.Nejlépe foto
A4 1.9tdi rv02 mod.03 kod motoru AWX.
Kolik stojí noví EGR ucpávat ho nechci jak jsem se tu dočetl, přeci jenom na něco tam bude pokud mě to teda tady někdo nevysvětlí že je lepší to ucpat

Napsal: 22 črc 2012, 10:08
od davemo
Takto vypadá EGR na výměnu:

Napsal: 22 črc 2012, 10:19
od hightower
davemo
díky, tak EGR dám teda jiný a budu doufat ze to bylo právě jím ale já mám spoustu oleje i v sání (hadicích a to uz od turba

Napsal: 22 črc 2012, 10:31
od hansdob
myslím že pokud se ti olej nestrácí od výměny k výměně pod rysku MIN tak je to v pohodě.
Napsal: 22 črc 2012, 12:11
od davemo
Jak dojedeš z cest tak nech chvíli motor běžět než ho vypneš.
Jak se to auto honi a hned chcípne tak to potom vypadá že je olej v sáni.
Napsal: 22 črc 2012, 12:17
od Fantik
Olej se do sání dostává přez odvětrání víka ventilů
LLolej motor nějakej sežere

Napsal: 22 črc 2012, 23:21
od UchoTD
ja by som hlavne prestal s LL, nechával turbo po nakladačke riadne vychladiť a to EGR-ko zablendoval,a tvoj život sa stane bez problémovým
