Co je lepší / porovnání grafů...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Co je lepší / porovnání grafů...

Příspěvek od chucky »

Co je podle vás lepší? :) ...pro pocit / pro motor

Obrázek

Obrázek

mluvme prosím o průběhu výkonu : to jest subjektivní názor, je lepší mít výkon v nižších otáčkách (rozbít kroutak - graf1), nebo postupně stoupat a mít nejvyší výkon ve vysokých otáčkách? (graf2) :P

grafy jsou pouze nazorne... ;)
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

já preferuji menší krouták odspoda a víc síly ve vyšších rpm....zdá se mi to z mnoha hledisek lepší...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to je nějaký na hovno, když to má max. výkon ve 3300 ot.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Huml píše:to je nějaký na hovno, když to má max. výkon ve 3300 ot.
I mně to přijde divný. Jako by to nemělo palivo nebo je problém v tlaku turba (poškození).

Osobně bych taky preferoval víc krouťáku nahoře (kolem 2500 - 3000rpm).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Úprava číslo 1 je zvlášní, ale reálná.

Graf č. 2 je nesmyslný, takže bych tomu nevěřil.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

reesha píše:Úprava číslo 1 je zvlášní, ale reálná.

Graf č. 2 je nesmyslný, takže bych tomu nevěřil.
Ta dvojka graf mi přijde jen nakopírovaná křivka o pár desítek Nm výše, ale podle výpočtů je to blbost.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Mne se libi, jak se v grafu 2. pekne vyhladi ten hup co je v serii mezi 3000 - 3600 ot, ale kroutak na to jaksi v danych otackach nereflektuje... :?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“