Filtracia liaz filter = necistoty na dne
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Filtracia liaz filter = necistoty na dne
Filtrujem olej cez vlozku z liazky a teraz problem,
Olej po precisteni cez tento filter idem preliat do bandasky a kdeze je to v bielom kybly na dne vidim jemny tmavsu hnedy film. Mozno kal neviem. Tak chcem vediet ci to prejde cez palivak alebo to spravi problem , dakujem.
Olej po precisteni cez tento filter idem preliat do bandasky a kdeze je to v bielom kybly na dne vidim jemny tmavsu hnedy film. Mozno kal neviem. Tak chcem vediet ci to prejde cez palivak alebo to spravi problem , dakujem.
Range Rover P38 2.5TDS manuál
Dělal jsem analýzu i za PJ4.
Taky nic moc, ale oproti olejové vložce obrovský skok! Čísla mám doma a z hlavy nevím, ale můžu to sem pak kdyžtak hodit. Za PJ4 jsem pak dal ještě 5mikron, je docela zábavné, kolik jsem za ním naměřil částic větších než 5 mikronů.
Pro srovnání jsem to prohnal palivákem z auta, abych zjistil, kolik bordelu ještě zachytí = jak moc se bude zanášet. A byl to docela rozdíl, takže ideálně palivo filtrovat tak na 1 mikron. Ale to už je zbytečně drahý špás...
Udělal jsem pro srovnání i vzorek nafty od pumpy a ten byl daleko čistší než ten olej za palivákem z auta. Takže do profi filtrací máme na míle daleko.
Jinak běžně kupuju jak PJ4, tak PH4.


Udělal jsem pro srovnání i vzorek nafty od pumpy a ten byl daleko čistší než ten olej za palivákem z auta. Takže do profi filtrací máme na míle daleko.

Jinak běžně kupuju jak PJ4, tak PH4.
No tak především záleží jaký máš motor a co snese. Já mám starej, hodně starej a ten má ještě před čerpadlem předehřev a ještě před ním hrubej palivovej filtr. Jemne je až za čerpadlem a ten je na 15 minkronů! Tak nevidím důvod proč filtrovat pod tuto hranici. Používám pro filtraci obyčejnou hadru a za ní olejovej z Liazky.ThatsMe píše:Dělal jsem analýzu i za PJ4.Taky nic moc, ale oproti olejové vložce obrovský skok! Čísla mám doma a z hlavy nevím, ale můžu to sem pak kdyžtak hodit. Za PJ4 jsem pak dal ještě 5mikron, je docela zábavné, kolik jsem za ním naměřil částic větších než 5 mikronů.
Pro srovnání jsem to prohnal palivákem z auta, abych zjistil, kolik bordelu ještě zachytí = jak moc se bude zanášet. A byl to docela rozdíl, takže ideálně palivo filtrovat tak na 1 mikron. Ale to už je zbytečně drahý špás...
Udělal jsem pro srovnání i vzorek nafty od pumpy a ten byl daleko čistší než ten olej za palivákem z auta. Takže do profi filtrací máme na míle daleko.
Jinak běžně kupuju jak PJ4, tak PH4.
Mercedes-Benz W210 300D
Ty mas moznosti jak to zmerit? Mel bych do budoucna zajem, hodlam jit do odstredive filtrace, v hlave mam vse celkem vymyslene, bylo by zajimave zjistit, jestli uz kolem 2800 rpm (motor bez frekv. menice, s menicem az 5000, mozna 6000) se jevi olej cistejsi jak pres konvencni papirove filtry typu Pj4.ThatsMe píše:Dělal jsem analýzu i za PJ4.Taky nic moc, ale oproti olejové vložce obrovský skok! Čísla mám doma a z hlavy nevím, ale můžu to sem pak kdyžtak hodit. Za PJ4 jsem pak dal ještě 5mikron, je docela zábavné, kolik jsem za ním naměřil částic větších než 5 mikronů.
Pro srovnání jsem to prohnal palivákem z auta, abych zjistil, kolik bordelu ještě zachytí = jak moc se bude zanášet. A byl to docela rozdíl, takže ideálně palivo filtrovat tak na 1 mikron. Ale to už je zbytečně drahý špás...
Udělal jsem pro srovnání i vzorek nafty od pumpy a ten byl daleko čistší než ten olej za palivákem z auta. Takže do profi filtrací máme na míle daleko.
Jinak běžně kupuju jak PJ4, tak PH4.
Ale to trochu zabiham mimo...
Radluk:
Teď už by to byl asi problém, dělal jsem to v rámci různých analýz, kdy jsem měl domluvený přístup do labin. Ale až to bude aktuální, můžu zkusit vznést dotaz a vidělo by se. Ono přinejhorším za prachy jde všechno, že... Jen je otázka za kolik.
Ale i mě samotného by takový výsledek zajímal, nad centrifugou jsem taky přemýšlel...
Jeremimo:
Přesně tenhle dotaz už byl zodpovězen.
EDIT: který filtr z LIAZ máš na mysli?
Teď už by to byl asi problém, dělal jsem to v rámci různých analýz, kdy jsem měl domluvený přístup do labin. Ale až to bude aktuální, můžu zkusit vznést dotaz a vidělo by se. Ono přinejhorším za prachy jde všechno, že... Jen je otázka za kolik.

Ale i mě samotného by takový výsledek zajímal, nad centrifugou jsem taky přemýšlel...
Jeremimo:
Přesně tenhle dotaz už byl zodpovězen.

EDIT: který filtr z LIAZ máš na mysli?
Najezdim 80000 az 100000 km rocne palivak se mi zanese tak jednou za pul roku coz je cca 40000 km stoji 200 Kc tudiz vzhledem k uspore to neresim .....je mi jasny ze pokud by se tim chtel clovek prizivovat a prodavat svuj vyrobek dal jako kvalitni palivo asi by ho to zajimalo ....takhle pro moje ucely bohate staci olejak do liazky.. 

Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
To jo. Já jsem to řešil i s ohledem na životnost vstřikovacího systému. On ten palivák v autě rozhodně nepobere všechno, co by nemělo do čerpadla dojít. Takže čím míň toho bude už v nádrži, tím líp.
Ale je to otázka kompromisu cena/výkon(spolehlivost). Jak jsi na tom při takových nájezdech se spolehlivostí vstřikovacího systému?
A navíc - ona samotná sedimentace je velmi účinný způsob filtrace, takže dost pomůže, když se do auta ten bordel ze dna nenalije. Já jsem samozřejmě vzorky důkladně protřepal, jinak by měření nemělo smysl.

A navíc - ona samotná sedimentace je velmi účinný způsob filtrace, takže dost pomůže, když se do auta ten bordel ze dna nenalije. Já jsem samozřejmě vzorky důkladně protřepal, jinak by měření nemělo smysl.