Stránka 1 z 4

výměna součástí motoru

Napsal: 25 bře 2007, 21:07
od bobo
čau,chtěl bych ještě před čipem vyměnit součásti motoru,ale nevím,co všechno se mění,aby motor fachal bez poruch.
Chtěl bych do AVB (101ps) věci z ARL nebo AVF,ASZ...
Ví to někdo ? Dík.

Napsal: 25 bře 2007, 21:10
od Marek77
Především písty. Motory 96 kW mají pod dnem vnitřní chladicí drážku (kanálek), kam je veden tlakový olej a odvádí teplo ze dna pístu. Společně s tím samozřejmě kroužky a ojniční ložiska.

Napsal: 25 bře 2007, 21:12
od bobo
Marek77 píše:Především písty. Motory 96 kW mají pod dnem vnitřní chladicí drážku (kanálek), kam je veden tlakový olej a odvádí teplo ze dna pístu. Společně s tím samozřejmě kroužky a ojniční ložiska.
písty,kroužky,ojniční ložiska. Víc není potřeba ? Klika,ojnice...

Napsal: 25 bře 2007, 21:14
od Marek77
Klika je pokud vím stejná a ojnice dej společně s pístem tak, jak je to teď.

Napsal: 25 bře 2007, 22:21
od chiptuning
Marek77 píše:Klika je pokud vím stejná a ojnice dej společně s pístem tak, jak je to teď.
96kw ma vetsi ojnicni loziska o dva milimetry

Napsal: 26 bře 2007, 06:58
od bobo
chiptuning píše:
Marek77 píše:Klika je pokud vím stejná a ojnice dej společně s pístem tak, jak je to teď.
96kw ma vetsi ojnicni loziska o dva milimetry
a ty jsou tak znát při výdrži motoru ? :roll:

Napsal: 26 bře 2007, 07:00
od Marek77
Z dlouhodobého hlediska to může zlobit. Jestli máš tedy možnost, vyměň to i s klikou.

Napsal: 26 bře 2007, 13:23
od bobo
Marek77 píše:Z dlouhodobého hlediska to může zlobit. Jestli máš tedy možnost, vyměň to i s klikou.
hele a ty písty jsou v 96kW fakt jiný než v 74 kW ?

Napsal: 26 bře 2007, 13:45
od Fantik
Jj, jsou jiný. ;)

Napsal: 26 bře 2007, 13:58
od Marek77
bobo píše: hele a ty písty jsou v 96kW fakt jiný než v 74 kW ?
Skutečně jiné jsou. Liší se mimo jiné právě zmiňovanou chladicí drážkou.

Napsal: 26 bře 2007, 14:26
od bobo
Marek77 píše:
bobo píše: hele a ty písty jsou v 96kW fakt jiný než v 74 kW ?
Skutečně jiné jsou. Liší se mimo jiné právě zmiňovanou chladicí drážkou.
já myslel, že jsou taky z lepšího matroše, i klika, že je silnější...
Když je tam dám, snad nebude motor hlučnější.
Tak říkáš tohle stačí, žádnou hlavu nebo blok ne, to je stejně pevný,jo?

Napsal: 26 bře 2007, 14:42
od pafka
Kliku má stejnou podle Etky AVF,AWX+ARL.Vzhledem k tomu že jsou to 130+150PS motory, tak si myslím , že bude pevnější.Jak píše Marek77,písty a ojnice jsou jiné 100%.Dál tam je větší vyměník voda olej.Všechno mám, pokud máš zájem.

Napsal: 26 bře 2007, 15:48
od Marek77
Někteří borci malinko zvyšují tlak mazání úpravou redukčního ventilu. Ale nesmí se to přehnat.

Napsal: 26 bře 2007, 16:16
od bobo
pafka píše:Kliku má stejnou podle Etky AVF,AWX+ARL.Vzhledem k tomu že jsou to 130+150PS motory, tak si myslím , že bude pevnější.Jak píše Marek77,písty a ojnice jsou jiné 100%.Dál tam je větší vyměník voda olej.Všechno mám, pokud máš zájem.
napiš mi prosím SZ s cenou,dík.

Napsal: 26 bře 2007, 16:17
od bobo
pafka píše:Kliku má stejnou podle Etky AVF,AWX+ARL.Vzhledem k tomu že jsou to 130+150PS motory, tak si myslím , že bude pevnější.Jak píše Marek77,písty a ojnice jsou jiné 100%.Dál tam je větší vyměník voda olej.Všechno mám, pokud máš zájem.
a ten blok a hlava jsou úplně stejný ?