320d Vubec netahá,kouří nejde ani vytočit motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
320d Vubec netahá,kouří nejde ani vytočit motor
Zdravim.Teď se mi dostalo pod ruku BMW 320d E46. 110kw. Vůbec nejede uplně bez výkonu.Ani motor nejde pořádně vytočit a kouří. Hadička podtlaku od EGR ventilu byla sundána a v ní byl strčený šroub jako záslepka. Kouknu do EGR ventilu a uplně zamarašeny sazemi a tím bordelem.. I sací svody jsem sundal a důkladně vyčistil. Zkoušel jsem hýbat i klapkama ve svodech a taky jdou pěkně po vyčištění. Poskládal jsem zpět vše a připojil EGR ventil a auto jede stále stejně na hovn.!!!!Ani žádná změna. Podtlaky vypadají všecky ok. Majitelovi auto jezdilo a poté poskočilo v kopci.PO nastartování už takhle jelo. Moc BMW nedělám a v jinšich příspěvcích se spíše řešilo padání do nouzáku a podobně. Taky jsem zkoušel za chodu motoru odpojit váhu a taky nic.
Co myslíte o regulaci turba?mohla by to dělat? Nebo zacpaný výfuk nebo fakt nevím co se u tydle značky sere.
Díky za rady.Bohužel diagnostiku na bmw nemám.
Co myslíte o regulaci turba?mohla by to dělat? Nebo zacpaný výfuk nebo fakt nevím co se u tydle značky sere.
Díky za rady.Bohužel diagnostiku na bmw nemám.
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.

Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
JJ díky za odpověd. Kouknu i na separátor oleje. Hadice vypadají spokojeně. Turbo budu muset taky okuknout. Ale že by to jelo už takdle od spodu bez vykonu?
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.

Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Řetěz. Mně skočil řetěz na M51, byl K.O. hydraulický napínák. Je ten motor pod plynem hlučný, taková multikára?
U motoru s CR už bych sice čekal, že si diagnostika v takovém případě něčeho všimne, ale možné je všechno, zkus na to mrknout, nedá to tolik práce. Je potřeba zaaretovat setrvačník trnem při 1. válci v HÚ a zkontrolovat polohu vačky.
U motoru s CR už bych sice čekal, že si diagnostika v takovém případě něčeho všimne, ale možné je všechno, zkus na to mrknout, nedá to tolik práce. Je potřeba zaaretovat setrvačník trnem při 1. válci v HÚ a zkontrolovat polohu vačky.