Polska Fabka 340ps=))))

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Grygy
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 říj 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: HA-FM

Polska Fabka 340ps=))))

Příspěvek od Grygy »

Konkurence pro Stingraye=))Sice je to Polsky , ale pro zasmani=))
http://tuning.jcauto.pl/nasze_bolidy/skoda
Cerna kura
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

kefdy uz konecne ludia pochopia ze na 1,9 tdi je hranica niekde pri najlepsej voli 280 ps. a aj to nebolo pri standardnom vrtani prekonane.... :(
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Papir a internet snesou vsechno. Ale ja musim rict, ze jsem tu Fabii videl a jede jak strelena. Ridil ji pan Stanislawski a to je uberdemon! Svezli me jako spolujezdce a max. otacky ma 5500. Taha porad stejne a da se s ni pry jezdit za 4,3l /100
Je tam komorove sani, svody 4-3-2-1 a vodni mezichladic. Turbo ma privod vody - chlazeni jako benzinaky. Jo a nechali udelat titanovy zdvojeny synchrony na 2. a 3. kvalt.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Blbost jedna: Titanové synchrony
Blbost dva: Vstrekovanie nitra
Blbost tri: spotreba 4.3litra
Blbost štyri: Hranica výkonu 280PS


Nie je frajer ten kto tam tlači N2O a tvari sa ako extremny tuner motora, dobry motor tuner nedava N2O ale robi výkon cestou efektivity.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

0-100km/h - ok. 5sek
0-200km/h - ok.15sek
400m - 13,3sek
V-max - 290km/h

(rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

Fabia aneb supersport killer (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Jak uz se tady psalo, papir snese vsechno. Staci zajit na jedno z Polskych diskuznich for ohledne TDi, a clovek se tam dozvi trochu vice, nez je na te vyse uvedene strance psano... Kazdopadne v pripade Skoda FABIA JC je to jen humbuk kolem niceho.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

(LOL) No koukam, ze soudnost na tomhle foru jeste zbyva. Skoda, mohla se z toho vyvinout pekna pohadka.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Stingray píše:Blbost jedna: Titanové synchrony
Blbost dva: Vstrekovanie nitra
Blbost tri: spotreba 4.3litra
Blbost štyri: Hranica výkonu 280PS


Nie je frajer ten kto tam tlači N2O a tvari sa ako extremny tuner motora, dobry motor tuner nedava N2O ale robi výkon cestou efektivity.
Len otazka. bol si pri tom ked sa brzdilo nieco nad 280 ps v1,9 tdi? ja len ked tak vehementne sa bijes do prs s tymi 350 ps.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Mám dotaz: Co brání překročit tu hranici 280 PS? Malý ventily, malý trisky ... ?
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

ja si aj tak osobne myslim ze je blbost naslapavat motor na takyto vykon i tak to vela km neurobi,stoji to obroske peniaze. to si clovek moze rovno kupit nieco s vacsim objemom a ma pokoj
VW Multivan T5
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

presne ja bych to taky neprepinal na normalni jezdeni 160k staci a na zavodeni je to pak dost i o hmotnosti i kdyz prikrmit to na tech 180k neni na skodu,ale prez 220 uz porad stojis a opravujes
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vita píše:Mám dotaz: Co brání překročit tu hranici 280 PS? Malý ventily, malý trisky ... ?
ja nevravim, ze sa s toho neda vydusit viac ale bavime sa o tej istej koncepcii. mozno by to slo aj dalej ale neviem co by s motora zostalo povodne. asi iba blok aj to nie bez uprav.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

ja som bol vcera pri jednom VW lupo 2,0 TDI vykon 390 HP,z 0-100 cca 3 sek,0-400 m okolo 11 sek...staci prist k nam do Trenčina zraz 26.5 a uvidi aj cas pod 10 sek...zevraj 1000 konova corveta... :-D inac u nas bol kedysi leon 1.9 TDI s vykonom okolo 500 HP ,naj cas na 400 m 12,06...
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

cupra píše:inac u nas bol kedysi leon 1.9 TDI s vykonom okolo 500 HP ,naj cas na 400 m 12,06...
Tento? (noteeth)
Obrázek
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

presne ten... (rofl) vtedajsieho majitela poznam,tri motory v nom na totalku znicil,(same nitro)nahodil stvrty a leon predal.inac ho kupoval v trenčine v seate.isiel okolo,zbadal ho a za hodku bol jeho...a to pritom vobec nesiel kupovat auto,a este aj melon pri sebe bol... (crazy) ale existuje video kde vytrieskal ferrari...na sprinte... :-)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“