peugeot 307 1,6hdi - sviti oranzovi trojuhelnik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
peugeot 307 1,6hdi - sviti oranzovi trojuhelnik
Ahoj na peugeotu 307 1,6 hdi rv 2007 9hz má filtr pevných částic.
píše to závady
P2126- programování obtokového chladiče plnícího vzduchu
P1351-obvod relé dožhavení zapalovacích svíček
koukal jsem do měřených hodnot a zaplnění filtru je 91 %.Pujde jeste regenerovat?
na co se zaměřit,není mi jasná ta závada P2126?dík předem
píše to závady
P2126- programování obtokového chladiče plnícího vzduchu
P1351-obvod relé dožhavení zapalovacích svíček
koukal jsem do měřených hodnot a zaplnění filtru je 91 %.Pujde jeste regenerovat?
na co se zaměřit,není mi jasná ta závada P2126?dík předem
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
- vladosr
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 556
- Registrován: 26 bře 2007, 18:25
- Bydliště: SK BB kraj
Odpovědi: 0
1.diag co pise ,,,obvod relé dožhavení zapalovacích svíček ,,,,nie je uplne ok....su to dve rozdielne veci....v tvojom pripade ide o zhavice a 1.6 ich ma cca pod stieracmi ...cize z druhej strany hlavy ako su vstrekovace.....pristup o nicom .....
2.programování obtokového chladiče plnícího vzduchu , mas problem v zhasacej klapke , a obtoku ...k tej sa dotanes je motore nad pravym prednym svetlom ...a chladic pod nim , vedla chladica vody...
2.programování obtokového chladiče plnícího vzduchu , mas problem v zhasacej klapke , a obtoku ...k tej sa dotanes je motore nad pravym prednym svetlom ...a chladic pod nim , vedla chladica vody...
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
1- žhavičky kudy je nejlepsi se dostat k tem zhavickam?z vrchu nebo zespodu?Jinak pres akcni cleny relatko cvaka,takze je jsou urcite vadny zhavicky jak jsi psal.vladosr píše:1.diag co pise ,,,obvod relé dožhavení zapalovacích svíček ,,,,nie je uplne ok....su to dve rozdielne veci....v tvojom pripade ide o zhavice a 1.6 ich ma cca pod stieracmi ...cize z druhej strany hlavy ako su vstrekovace.....pristup o nicom .....
2.programování obtokového chladiče plnícího vzduchu , mas problem v zhasacej klapke , a obtoku ...k tej sa dotanes je motore nad pravym prednym svetlom ...a chladic pod nim , vedla chladica vody...
2-ukázal by jsi mi prosim na mem obrazku co jsem vyfotil z toho auta prosim tu klapku ktera to presne je?k cemu slouzi ta klapka?tady je ten sami obrazek,ale ve velkym.zde mi to nechtelo vlozit tak velky obrazek. http://leteckaposta.cz/786360380

vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
ok,takze podle pameti je vlastne zavada na obouch 1klapka a 2 bypas.Co myslis ze stim muze byt jsou spatny ty servomotory s potenciometrama a nebo je jen zkusit vycistit a bude to dobry?vladosr píše:ked si este zhavice nemenil , tak najlepsie motor von....
foto je male , aby som ti to tam vyznacil ,
1 klapka
2 bypas IC
Jinak ty zhavice budu muset nejak poresit,vyndavat motor se mi moc nechce.
myslis ze filtr pevnych castic pujde jeste z regenerovat,uz je na nem 93% zaplneni.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
- vladosr
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 556
- Registrován: 26 bře 2007, 18:25
- Bydliště: SK BB kraj
Odpovědi: 0
neda sa to takto urcit o co presne ide.....
odpoj chadice...opatrne daju sa dokazit.....vlavo hore podla obrazka nad mojim 1 kruzkom..., budes vidiet klapku ......vyskusaj cez diag s nou chybat a sleduj udaje ...
k fapu ...kolko mas neuspesnych pokusov regenerecie ? , aditiva mas dost....da sa spustit aj cez diag zvycajne to pomoze....
odpoj chadice...opatrne daju sa dokazit.....vlavo hore podla obrazka nad mojim 1 kruzkom..., budes vidiet klapku ......vyskusaj cez diag s nou chybat a sleduj udaje ...
k fapu ...kolko mas neuspesnych pokusov regenerecie ? , aditiva mas dost....da sa spustit aj cez diag zvycajne to pomoze....
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
Ok vyzkouším a dám vědět co se tyce tech klapek.vladosr píše:neda sa to takto urcit o co presne ide.....
odpoj chadice...opatrne daju sa dokazit.....vlavo hore podla obrazka nad mojim 1 kruzkom..., budes vidiet klapku ......vyskusaj cez diag s nou chybat a sleduj udaje ...
k fapu ...kolko mas neuspesnych pokusov regenerecie ? , aditiva mas dost....da sa spustit aj cez diag zvycajne to pomoze....
Kolik pokusu to presne ma ten fap za sebou na regeneraci to nevim,ale je tam myslim 600km od posledni regenerace v merenych hodnotach-on stim jezdi kamarad,tak presne nevim.
Kdyby byly zhavicky opraveny a ty klapky vyreseny,muzu stim jet delsi trasu 14km na rovince,zregenerovalo by se to samo?me totiz diag. regeneraci nenabizi u tohodle auta.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
klapky
V akych rezimoch ma fungovat ta obtokova klapka? Ja som mal na nej skrat na kostru to som spravil a teraz mi pise ze je na 99perc stale otvorena.a myslm ze by nemala byt otvorena.A skrtica mi meni polohy okolo 40-60 percent spatricnym hlukom ta asi nebude tiez ok