pukanie prednej napravy - SURNE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

freeride1.9
Přispěvovatel
Odpovědi: 0

pukanie prednej napravy - SURNE

Příspěvek od freeride1.9 »

Pred pár dňami mi začala občas pukať predná náprava, ide do zo strany spolujazdca, pri puknutí cítiť aj vybráciu niekde na podlahe. Ide o to že behom pár dní sa to dosť rapídne zhoršilo a mám ísť na tom aute na dovolenku, potrebujem to súrne doriešiť. Zo začiatku to pukalo len keď som vytočil volant, v určitej polohe, ale len pri pohybe auta, teraz to už robí aj na mieste pri vytočení napríklad. Homokineťáky vyskúšané na parkovisku dopredu dozadu doľava doprava, uloženia menené pred cca rokom, aj tie som kontroloval, čapy ok, silentbloky nové všetky, všetko utiahnuté. Bol som aj u mechanika, tiež všetko skontroloval a na nič neprišiel. Prosím o radu, čo mám ešte skontrolovať, čo by to mohlo byť? ďakujem
1.9TDI
freeride1.9
Přispěvovatel

Doplním, že to robí aj pri pohybe s vyradenou rýchlosťou, takže žiadna akcelerácia ani brzdenie, vytočím zo strany na stranu a hned to pukne.. Skúšal som aj demontovať stabilizačné tyčky, aj tak to puká. Robí to nepravidelne
1.9TDI
misoVW
Aktivista

Příspěvek od misoVW »

nepises aky kybel (auto) :D, tipujem horne ulozenie tlmicov, axialne loziska..
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
freeride1.9
Přispěvovatel

je to fabia 1.9 TDI , horné uloženie to nebude, dnes som vybral tlmiče a skontroloval, ložiská su vpohode, pekne sa točia, bez vole.. Už to inak robí pri vytočení do oboch strán, stál som autom v miernom kopci, vytočil som plný najprv na jednu stranu, na jednotke som sa pohol asi 1,5 metra dopredu, puklo to asi dvarkrát, potom som na rovnako vytočených kolesách voľne bez rýchlosti pustil auto naspať asi 1,5 m a znovu to zapukalo.. to isté pri vytočených kolesách na opačnú stranu.
1.9TDI
farkihome
Přispěvovatel

Příspěvek od farkihome »