berlingo 1.4 2006 chcípá stále častěji

Moderátoři: šulda, Moderátoři

elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Bydliště: karlovy vary

berlingo 1.4 2006 chcípá stále častěji

Příspěvek od elch »

prosim o radu, chcípa stále častěji, najeto kolem 70tis poctivých, ježděno důchodcema, diag mám vcds a scanmaster, nějakej jinej naáhradní postup zákl.nastavení škrt.klapky???jako třeba odpojit, zapnout klíček a znova zapojit???že by se to zraktifikovalo nově?chyby mi tam žádný nevyskočily, před rokem jsem odpojil čidlo tlaku servořízení jelikož prasklo, ale tohle chcípaní dělá poslední 2 měsíce jinak předtim nic, díky moc za nějaké rady
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

vymazat adaptacni hodnoty a vymeni čidlo tlaku.
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

zaměřim se na to, díky
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Pre upresnenie, čo to znamená chcípá? Akože chcípne za jazdy a nejde naštartovať, Či nejde naštartovať? Či?

Čo tak trivialita - čidlo otáčok?
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

že dojíždí ke křižovatce, chce podřadit vymáčkne spojku a zdechne to, a jak si toho nevšimne tak podřadí a vlastně to znova nastartuje přes kvalt, no a nejde mu tachometr tak jesstli i s tim to má spojitost, je to hrozný auto, nejede to, sere se to, já bych to nechtěl ani zadarmo, a otáčky ukazujou, a na palubce žádné info o závadě
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Skúsil by som vymeniť to čidlo otáčok, nebude to stáť hory doly...ja mám ten motor v 306ke a no problem (ťukťuk). Pravda je, že to príliš neťahá, ale to ani veľmi nepapá...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Chce to pořádně načíst Lexií a kouknout se co je tam za verzi SW v jednotce.
Combi ASZ
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

tak nově načteno chyba z multidiagnostiky - detekce integrační fáze zapalování, když motor stojí tak vymazat jde, když běží tak nejde, slyšel o tom někdo???ptal jsem se všude možně a nikdo nic, prosim pomoooc
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Nahoď VIN. Je na motoru v háji zapalovací trafo.
Combi ASZ
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

mirdasR32 píše:Nahoď VIN. Je na motoru v háji zapalovací trafo.
ok, do oběda ho sem dám, zatim díky moc
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

VF7GJKFWC93139462
1360ccm,55kw,r.v. 2004
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

tak novinka, samo o sobě to nezdechne, jen kdy dojíždim na kvalt, chci podřadit a zatočit tak to v tu chvíli zdechne, když to samý provedu na neutrál tak to běží dál, nové svíčky, zapalovací modul, zítra snímač tlaku v sac.potrubí, nesetkal se s tim někdo, už jsem z toho nakrklej, jinak to běží pravidelně sráč jeden
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A jinak to má výkon? Nemáš o zub řemen? Jakmile motor padne pod otáčky tím kvaltem, ještě zatočíš , jestli zabere servo/má ho?/nebo se tam něco hne a motor se již neprobere..Ale jakmile tam kvalt nemáš, neklesnou otáčky tolik, a je to v pohodě. Nebo se ti něco odchlípne, uhne a motor zdechne falešným vzduchem. Nezapomenu na kolegy, kteří měnili /nejdřív první nechali opravit, pak sehnali novou/dvakrát skřín -s ozub. řemenem, variomatik/ u Punta, protože když se couvalo, motor zdechl, ihned chytil a dopředu to jelo. Byly přerušené dráty ve svorkovnici na jednobodu Bosch... :)
nepropadat panice...
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Zkusil bych toto http://leteckaposta.cz/167241506 . Jak sem Ti psal už dřív. Je na to třeba zajet do autorizáku a pořádně udělat autoadaptaci popsanou v tom dokumentu[/url]
Combi ASZ
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

a co teda to cidlo tlaku na servu, to je nejak doreseny?
Odpovědět

Zpět na „Citroën“