Stránka 1 z 4

zvyseni vykonu u 81kw

Napsal: 29 bře 2007, 14:26
od Spaněl
Zdravim,

chtel bych "trosku" zvysit vykon a tak sem procital forum.

Predem rikam ze jsem temer anti talent na auta :)


Muj cil : nyni 81 kw , rad bych alespon 110kw.


Jen pro upresneni, zda jsem to pochopil tak nejak spravne.

1) nejdrive vymenit trysky, turbo a chip az nakonec ?
2) kdyz vymenim trysky, musim i turbo? bude vadit kdyz to budu delat postupne?
3) co se tyce trysek tak se vsude pise o Sprintu 764
4) velmi hloupa otazka : kolik trysek tam mam ? :D Abych vedel pribliznou cenu.
5) Bude stacit 130 turbo, nebo 150? Jaka je cena, nebo kde ji sezenu?
6) je tech 110 kw realnych bez vymeny spojky, resp. bez toho aby se ta spojka musela nekdy menit? Proste aby se nenicila?
7) Pokud by bylo nutno menit spojku, tak bych tam spolu s tim dal 6ti kvalt, na co to prijde, je to realne?

Mam Toledo II 2000, najeto cca 130tis


Diky

Napsal: 29 bře 2007, 14:35
od Marek77
Trysky jsou základ. Chip až naposledy, aby se odlaďoval podle momentálních parametrů motoru. Je přece blbost odladit chip a potom motoru změnit palivo tryskami - to můžeš chipovat znovu.
Turbo nutně měnit nemusíš. Ale pokud chceš, řiď se pravidlem CHIP až nakonec!

Re: zvyseni vykonu u 81kw

Napsal: 29 bře 2007, 15:03
od Sifon
4) velmi hloupa otazka : kolik trysek tam mam ? Abych vedel pribliznou cenu.

Jednoducha odpoved teda pokial mas 4valec co asi mas tak 4...tu aj uvadzaju ze za sadu 4 trysiek a mas tu aj cenu http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf

tie BSLA su sprinty a Powerplus je vylepsena verzia sprintov

Napsal: 29 bře 2007, 15:07
od Spaněl
Diky !

A jak je to s tou spojkou, vydrzi tech 110kw bez problemu?
Nejezdim furt uplne pianko, na druhou stranu kdo jezdi na klidek tak nepotrebuje zvysovat vykon :D

Napsal: 29 bře 2007, 15:58
od Marek77
Hodně záleží na způsobu jízdy. Pro spojku není důležitý údaj o výkonu, ale krouťák (stejně tak pro převodovku). Když budeš využívat plnou zátěž ve vyšších a vysokých otáčkách (tzn. že nebudeš šlapat do podlahy pod 2500 rpm), měla by spojka solidně vydržet i při zvýšení výkonu. Naopak budeš-li stát na podlaze od nízkých otáček, odejde spojka i u seriového motoru.

Re: zvyseni vykonu u 81kw

Napsal: 29 bře 2007, 17:51
od flekyc
Spaněl píše:Zdravim,

chtel bych "trosku" zvysit vykon a tak sem procital forum.

Predem rikam ze jsem temer anti talent na auta :)


Muj cil : nyni 81 kw , rad bych alespon 110kw.


Jen pro upresneni, zda jsem to pochopil tak nejak spravne.

1) nejdrive vymenit trysky, turbo a chip az nakonec ?
2) kdyz vymenim trysky, musim i turbo? bude vadit kdyz to budu delat postupne?
3) co se tyce trysek tak se vsude pise o Sprintu 764
4) velmi hloupa otazka : kolik trysek tam mam ? :D Abych vedel pribliznou cenu.
5) Bude stacit 130 turbo, nebo 150? Jaka je cena, nebo kde ji sezenu?
6) je tech 110 kw realnych bez vymeny spojky, resp. bez toho aby se ta spojka musela nekdy menit? Proste aby se nenicila?
7) Pokud by bylo nutno menit spojku, tak bych tam spolu s tim dal 6ti kvalt, na co to prijde, je to realne?

Mam Toledo II 2000, najeto cca 130tis


Diky
1) kup turbo a trysky
2)kdyz vymenis jen trysky (napr 764, narust vykonu cca 15hp), kdyz das vetsi turbo, muzes tlacit bez starosti vetsi tlak (kup 130 PD turbinu, rozumny tlak 1,5 bar abys nemel strach ze pude srat).
3)764 - jsou good, sice zadnej velkej narust vykonu, ale sou dobry, cenu hledej u Risi (reeasha)
4) pokus mas 1.9 TDI mas 4 trysky
5) 130 PD turbo kup, cena kolem 5tis za repas a shnaej u Andreho, tam sem kupoval ja a jsem velmi spokojen
6)serie spojka nic moc, hlavne je tam dvouhmotnosti setrvak a ten pude srat asi jako prvni, ja mam 1Z setrvat (jednohmostnosti - cena cca 500 kc) a pritlacak a lamelu z VR6 (cena kolem 3tis) jsem spokojen, neklouze
7)6kvalt - prevodovka a jiny poloosy, cena kolem 20 tis bez prace (tu si udelas sam ;) )
8) Chip az na konec na miru podle toho co koupis a urcite od Risi, je nejlepsi ;-)

tak snad jsem ti aspon trosku pomohl :-)

Napsal: 29 bře 2007, 19:53
od Octavius
Ja si tu taky zkusim prihrat polivcicku, kdyz mam 81 kW Octe 1 AHF a chtel bych dat 130 turbo, je jedno jake dam trysky nebo je nejaka doporucena cesta jak s vykonem nahoru.
Dekuju

Napsal: 29 bře 2007, 20:37
od Huml
jestli chceš jít s výkonem nahoru, začni tryskama, do 110k je nejlepší dát min. sprint764 nebo ještě lepší powerplus764 (vyšší cena), touto úpravou můžeš klidně skončit nebo tam nacpat větší turbo (PD 130), ale to už je dobrý to nechat čipnout, aby si to turbo neválelo šunky, problém je trochu v tom, že máš AHF a to se nedá čipovat po kabelu, je potřeba přepájet paměť, ale i to není takovej problém

Napsal: 29 bře 2007, 20:38
od Dukes
Octavius píše:Ja si tu taky zkusim prihrat polivcicku, kdyz mam 81 kW Octe 1 AHF a chtel bych dat 130 turbo, je jedno jake dam trysky nebo je nejaka doporucena cesta jak s vykonem nahoru.
Dekuju
V podstatě je to jedno ,jenom musejí být větší než ty seriový :) .
Na výkon cca 150-170k jsou vhodné Sprint764(5614kč),Powerplus502(8284kč) nebo Powerplus764(8284kč).

Napsal: 29 bře 2007, 21:46
od Octavius
Dukes píše:
Octavius píše:Ja si tu taky zkusim prihrat polivcicku, kdyz mam 81 kW Octe 1 AHF a chtel bych dat 130 turbo, je jedno jake dam trysky nebo je nejaka doporucena cesta jak s vykonem nahoru.
Dekuju
V podstatě je to jedno ,jenom musejí být větší než ty seriový :) .
Na výkon cca 150-170k jsou vhodné Sprint764(5614kč),Powerplus502(8284kč) nebo Powerplus764(8284kč).

To sou koncovy ceny? Pocitam ze ale urcite bez monzate?

Napsal: 29 bře 2007, 21:57
od Dukes
Ano,koncové bez montáže.
Návod jak namontovat trysky je zde http://dieselpower.cz/tdiclub/download/ ... manual.pdf
Pokud si aspoň trochu zručný,tak to zvládneš namontovat. ;)

Napsal: 29 bře 2007, 21:57
od Huml
to jsou ceny za sadu 4 ks trysek, bez montáže a seřízení

Napsal: 30 bře 2007, 08:44
od Spaněl
Diky za info, asi zkusim ty trysky. Jeste otazecka, jak poznam co mam za typ motoru, jestli AHF.... mam toledo 81 kw r.v. 2000

Napsal: 30 bře 2007, 09:17
od Marek77
AHF (ASV) jsou motory na platformě A4 - motory AFN (AVG) jsou platforma A3.

Motory A4 mají hliníkové víko ventilů a vodní čerpadlo na rozvodech. Motory A3 mají plechové víko na třech šroubech a vodní čerpadlo na vnějším řemenu (viz Felicia 1,9D).

Napsal: 30 bře 2007, 09:21
od Spaněl
No jasne,ale to me jako laikovi nic nerika :-D