výměna motoru zBMW2.5tds 105kw rok 97 do 2.5tds 94.Poradte!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Bydliště: jihomoravský kraj

výměna motoru zBMW2.5tds 105kw rok 97 do 2.5tds 94.Poradte!

Příspěvek od kramar04 »

zdravím mám bmw e36 2.5 tds 1O5kw 1994 rok a umřel mě motor tak chci koupit bmw e36 2.5 tds 105kw rok 97 je bouraný tak bych z toho použil motor.jen nevím jestli to bude funkčí když ho tam dám a zapojím vše jak bylo..prosím poradte..
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

proč by nebylo
v těch tds je jedinej rozdíl v e39 kde je už plastový sání
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

ajo,to vlastně má váhu vzduchu...
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Pozor, ještě je údajně rozdíl i v kabelových svazcích, které se liší podle toho, jakou má vstřikovací čerpadlo hlavici, jestli starší typ s potenciometrem anebo typ hdk. Nicméně to se bavím u e34, přiznám se že u e36 nevim jak to bylo a jestli se do nich montovaly i starší potenciometrové hlavice nebo už jenom typ hdk, nicméně soudě dle roku bych se tomu nedivil
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

omil, do e36 se dávaly i motory s plastovým sáním, jinak pro tebe je při výměně důležité čerpadlo, byly 2 bloky, lišili se právě dírou na vstřikovací čerpadlo, starší měli hliníkovou přírubu, novějši byly přímo součást liteho bloku, pro tebe je nejdůležitější jaky tam maš model čerpadla, nejnovější typ co se daval a měl by byt v te 97 je 515 tak musíš zjistit jake maš na čerpadle označení ty, pokud taky 515 tak jen přehodíš motor za motor a měl by jet, pokud maš čerpadlo jine maš dalši možnost a to zjistit jestli maš schodne diry na čerpadlo a přehodit motor a dat čerpadlo ze sveho motoru, nebo posledni možnost vyměnit z te 97 i řídíci jednotku a močna i motorový svazek od řídící jednotky, a asi i jednotku imobilizéru s čipem...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

buď prehodíš motor aj komplet kabelážou, RJ, s EWS a čipom z kľúča a budeš sa modliť aby to fungovalo,
alebo prehodíš motor ale necháš starú RJ a kabeláž, vyhodíš váhu, dáš tam staré čidlá do hlavy, a nahodíš starú el. hlavu na čerpadlo a jazdíš
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

viktorddd píše:buď prehodíš motor aj komplet kabelážou, RJ, s EWS a čipom z kľúča a budeš sa modliť aby to fungovalo,
alebo prehodíš motor ale necháš starú RJ a kabeláž, vyhodíš váhu, dáš tam staré čidlá do hlavy, a nahodíš starú el. hlavu na čerpadlo a jazdíš
přesně tak, jen místo výměny hlavy na čerpadle bych asi dal celé čerpadlo druhé, přece jen seřídit předvstřik se dá v domácích podmínkách líp než nastavyt přesně hlavu čerpadla, dělal sem oboje, ale u te hlavy sem si nikdy nebyl jistý že je to 100%
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Odpovědět

Zpět na „BMW“