Stránka 1 z 1
výměna motoru zBMW2.5tds 105kw rok 97 do 2.5tds 94.Poradte!
Napsal: 05 zář 2012, 20:46
od kramar04
zdravím mám bmw e36 2.5 tds 1O5kw 1994 rok a umřel mě motor tak chci koupit bmw e36 2.5 tds 105kw rok 97 je bouraný tak bych z toho použil motor.jen nevím jestli to bude funkčí když ho tam dám a zapojím vše jak bylo..prosím poradte..
Napsal: 14 zář 2012, 13:40
od roman1648
proč by nebylo
v těch tds je jedinej rozdíl v e39 kde je už plastový sání
Napsal: 14 zář 2012, 13:48
od kramar04
ajo,to vlastně má váhu vzduchu...
Napsal: 14 zář 2012, 18:14
od Míšánek
Pozor, ještě je údajně rozdíl i v kabelových svazcích, které se liší podle toho, jakou má vstřikovací čerpadlo hlavici, jestli starší typ s potenciometrem anebo typ hdk. Nicméně to se bavím u e34, přiznám se že u e36 nevim jak to bylo a jestli se do nich montovaly i starší potenciometrové hlavice nebo už jenom typ hdk, nicméně soudě dle roku bych se tomu nedivil
Napsal: 09 říj 2012, 14:58
od mev1
omil, do e36 se dávaly i motory s plastovým sáním, jinak pro tebe je při výměně důležité čerpadlo, byly 2 bloky, lišili se právě dírou na vstřikovací čerpadlo, starší měli hliníkovou přírubu, novějši byly přímo součást liteho bloku, pro tebe je nejdůležitější jaky tam maš model čerpadla, nejnovější typ co se daval a měl by byt v te 97 je 515 tak musíš zjistit jake maš na čerpadle označení ty, pokud taky 515 tak jen přehodíš motor za motor a měl by jet, pokud maš čerpadlo jine maš dalši možnost a to zjistit jestli maš schodne diry na čerpadlo a přehodit motor a dat čerpadlo ze sveho motoru, nebo posledni možnost vyměnit z te 97 i řídíci jednotku a močna i motorový svazek od řídící jednotky, a asi i jednotku imobilizéru s čipem...
Napsal: 09 říj 2012, 20:07
od viktorddd
buď prehodíš motor aj komplet kabelážou, RJ, s EWS a čipom z kľúča a budeš sa modliť aby to fungovalo,
alebo prehodíš motor ale necháš starú RJ a kabeláž, vyhodíš váhu, dáš tam staré čidlá do hlavy, a nahodíš starú el. hlavu na čerpadlo a jazdíš
Napsal: 09 říj 2012, 20:27
od mev1
viktorddd píše:buď prehodíš motor aj komplet kabelážou, RJ, s EWS a čipom z kľúča a budeš sa modliť aby to fungovalo,
alebo prehodíš motor ale necháš starú RJ a kabeláž, vyhodíš váhu, dáš tam staré čidlá do hlavy, a nahodíš starú el. hlavu na čerpadlo a jazdíš
přesně tak, jen místo výměny hlavy na čerpadle bych asi dal celé čerpadlo druhé, přece jen seřídit předvstřik se dá v domácích podmínkách líp než nastavyt přesně hlavu čerpadla, dělal sem oboje, ale u te hlavy sem si nikdy nebyl jistý že je to 100%