P 407 2,0hdi nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

P 407 2,0hdi nestartuje

Příspěvek od Marek67 »

Mam tu tohoto Pažouta vstřikování Siemens takže podávací má přímo na čerpadle.Motor prý zacukal a chcípnul pak už nenastartoval tlak při startu je kolem 80bar když jsem odpojil přepady vsřiků tak znich nafta nešla tipuji to na čerpadlo ale kdo ví střída rco regulátoru se kryje s požadovanou kolem 50% poradí te někdo díkec.
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Mám problém stím kam dát čerpadlo na test prý siemens je problém otestovat málo kdo to dělá
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

50% rco ?
nejsou tam dvě regulace? v nizko a vyskotlakém okruhu?
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Okura píše:50% rco ?
nejsou tam dvě regulace? v nizko a vyskotlakém okruhu?
aha ještě to pořádně prověřím dík napišu
Aleš
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2006, 19:59

Příspěvek od Aleš »

Je tam regulátor množství a reg.tlaku.
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Okura píše:50% rco ?
nejsou tam dvě regulace? v nizko a vyskotlakém okruhu?
Jo pardon průtok 46% reg.tlaku 50% při startovámí je cítit spálená nafta páč ta, není fap ....pomůže to nějak?Zjištoval jsem ceny na vraku chtějí 5 táců nejradějí bych to někde tesnul posléze repas (myslím čerpadlo)
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

není nafta, mrkni na o kroužky kolem regulatorů
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Okura píše:není nafta, mrkni na o kroužky kolem regulatorů
Tak gumové o kroužky jsou v pořádku na regulátoru množství jsou dvě a na reg. tlaku jeden v pořádku co můžu ještě sám zkontrolovat?....kuchnout čerpadlo? říkal mi borec kterej repasuje comonraili že teda siemens nedělá ale prý se tam střihá nějaká hřídelka na podávacím čerpadle
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

prosím jetě o radu odpor cívky regulátoru je 3ohmy což by mělo být pořádku akorát nevím jestli se budí normálně 12volty nebo vysokonapětově protože když jej připojím na 12v tak vůbec necvakne vidím totiž na jehlu těma dvouma dírkama co jsou na regulátoru a nepohne se dík
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 08:23

Příspěvek od roman »

Marek67 píše:prosím jetě o radu odpor cívky regulátoru je 3ohmy což by mělo být pořádku akorát nevím jestli se budí normálně 12volty nebo vysokonapětově protože když jej připojím na 12v tak vůbec necvakne vidím totiž na jehlu těma dvouma dírkama co jsou na regulátoru a nepohne se dík
Na odzkoušení bys musel mít generátor impulsů, je to regulované střídou o určité frekvenci. Já používám tohle a docela mi to vyhovuje.
http://www.jb-elektronik.cz/automobilov ... _generator
Jdou s tím zkoušet EGR, vstřiky atd.

Roman
aFrenkie
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 13:31

Příspěvek od aFrenkie »

Tak jak to dopadlo,už jede?
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

mam prosbu ví někdo jak řídí jednotka tohoto vozu ventil průtoku množství jestli pulzně klasický obdelníkový impulzy jako třeba regulátor tlaku páč já tam měřím něco kolem 6V měřeno na signálu gnd z jednotky na druhým je plnejch 12 dík nemohu si to nikde 100pro ověřit
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

az zjistis ze repas je drazzsi nez novy a kolik tak te omejou ty simensi fakt nejsou za hubicku. kdyz sem to delal poprvy tak sem to odvezl do sobeslavi a prave cena byla dost raketa takze vrakac jak cerpadlo a vstriky da se kolem 10-15 zakoupit. dneska kdyz to delam a vidim vsude spony tak to rovnou hazu do popelnice a shanim jety. ty samy motory mivaji i system od Boshe tam sem tyhle problemy jeste nezazil s takovou cetnosti
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“