Stránka 1 z 1
P 407 2,0hdi nestartuje
Napsal: 19 zář 2012, 08:49
od Marek67
Mam tu tohoto Pažouta vstřikování Siemens takže podávací má přímo na čerpadle.Motor prý zacukal a chcípnul pak už nenastartoval tlak při startu je kolem 80bar když jsem odpojil přepady vsřiků tak znich nafta nešla tipuji to na čerpadlo ale kdo ví střída rco regulátoru se kryje s požadovanou kolem 50% poradí te někdo díkec.
Napsal: 19 zář 2012, 21:47
od Marek67
Mám problém stím kam dát čerpadlo na test prý siemens je problém otestovat málo kdo to dělá
Napsal: 20 zář 2012, 07:12
od Okura
50% rco ?
nejsou tam dvě regulace? v nizko a vyskotlakém okruhu?
Napsal: 20 zář 2012, 11:12
od Marek67
Okura píše:50% rco ?
nejsou tam dvě regulace? v nizko a vyskotlakém okruhu?
aha ještě to pořádně prověřím dík napišu
Napsal: 20 zář 2012, 16:31
od Aleš
Je tam regulátor množství a reg.tlaku.
Napsal: 20 zář 2012, 17:52
od Marek67
Okura píše:50% rco ?
nejsou tam dvě regulace? v nizko a vyskotlakém okruhu?
Jo pardon průtok 46% reg.tlaku 50% při startovámí je cítit spálená nafta páč ta, není fap ....pomůže to nějak?Zjištoval jsem ceny na vraku chtějí 5 táců nejradějí bych to někde tesnul posléze repas (myslím čerpadlo)
Napsal: 21 zář 2012, 06:58
od Okura
není nafta, mrkni na o kroužky kolem regulatorů
Napsal: 21 zář 2012, 14:37
od Marek67
Okura píše:není nafta, mrkni na o kroužky kolem regulatorů
Tak gumové o kroužky jsou v pořádku na regulátoru množství jsou dvě a na reg. tlaku jeden v pořádku co můžu ještě sám zkontrolovat?....kuchnout čerpadlo? říkal mi borec kterej repasuje comonraili že teda siemens nedělá ale prý se tam střihá nějaká hřídelka na podávacím čerpadle
Napsal: 25 zář 2012, 11:15
od Marek67
prosím jetě o radu odpor cívky regulátoru je 3ohmy což by mělo být pořádku akorát nevím jestli se budí normálně 12volty nebo vysokonapětově protože když jej připojím na 12v tak vůbec necvakne vidím totiž na jehlu těma dvouma dírkama co jsou na regulátoru a nepohne se dík
Napsal: 25 zář 2012, 20:50
od roman
Marek67 píše:prosím jetě o radu odpor cívky regulátoru je 3ohmy což by mělo být pořádku akorát nevím jestli se budí normálně 12volty nebo vysokonapětově protože když jej připojím na 12v tak vůbec necvakne vidím totiž na jehlu těma dvouma dírkama co jsou na regulátoru a nepohne se dík
Na odzkoušení bys musel mít generátor impulsů, je to regulované střídou o určité frekvenci. Já používám tohle a docela mi to vyhovuje.
http://www.jb-elektronik.cz/automobilov ... _generator
Jdou s tím zkoušet EGR, vstřiky atd.
Roman
Napsal: 08 říj 2012, 19:23
od aFrenkie
Tak jak to dopadlo,už jede?
Napsal: 16 říj 2012, 21:43
od Marek67
mam prosbu ví někdo jak řídí jednotka tohoto vozu ventil průtoku množství jestli pulzně klasický obdelníkový impulzy jako třeba regulátor tlaku páč já tam měřím něco kolem 6V měřeno na signálu gnd z jednotky na druhým je plnejch 12 dík nemohu si to nikde 100pro ověřit
Napsal: 17 říj 2012, 06:46
od papouch22
az zjistis ze repas je drazzsi nez novy a kolik tak te omejou ty simensi fakt nejsou za hubicku. kdyz sem to delal poprvy tak sem to odvezl do sobeslavi a prave cena byla dost raketa takze vrakac jak cerpadlo a vstriky da se kolem 10-15 zakoupit. dneska kdyz to delam a vidim vsude spony tak to rovnou hazu do popelnice a shanim jety. ty samy motory mivaji i system od Boshe tam sem tyhle problemy jeste nezazil s takovou cetnosti