Shell Vpower diesel Nitro+

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Shell Vpower diesel Nitro+

Příspěvek od sky59 »

dnes som natankoval uvedene palivo (moja o1 dostavala doteraz VYLUCNE shell Vpowerdiesel) a nechapem ci to moze mat suvis ale volnobezne otacky sa zvysili na skoro 1000.... nie je to riadene snimacom otacok?!


inak auto uz predtym chodilo vyborne ale teraz zrychluje zo 100 na 130 skokom......

mate niekto skusenosti?

auto v popise dole
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

V pátek jsem se přehmát a natankoval jsem toho 900 litrů do Scan R730. Rozdíl jsem nepoznal, protože to letí naložený v omezovači kopec nekopec pořád jak blbec :) .
Martincv
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2010, 20:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martincv »

mirda15 píše:V pátek jsem se přehmát a natankoval jsem toho 900 litrů do Scan R730. Rozdíl jsem nepoznal, protože to letí naložený v omezovači kopec nekopec pořád jak blbec :) .
Leda ze vozis polystyren (LOL)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Myslím, že to palivo bude naprostá špička v délce názvu :) Pár let a mohlo by to bejt Shell Vpower Diesel Nitro+ SuperSonic Ultra Speed ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Obsluha nám tvrdila, že pouhým natankováním to čistý celý systém, že není nutné déle jezdit aby to nějak zapůsobylo, doufám že se nemyslí, že se nemusí ani startovat :D každopádně to nebude žádný zázrak.
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

no to mi poser na co ty lidi dneska už nenakrměji :o
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mirda15 píše:V pátek jsem se přehmát a natankoval jsem toho 900 litrů do Scan R730. Rozdíl jsem nepoznal, protože to letí naložený v omezovači kopec nekopec pořád jak blbec :) .
něco takovýho mi nabrat zaměstnanec do auta, tak ho asi přetrhnu.... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Uz som tankoval aj za 1.96 eur/l, V Alpach (LOL)
Takmer kozmicka cena a auto aj tak hovno islo, koli tomu, ze to bolo francuzskej vyroby :D
Ale aj ta Verva je fajn, tu rad tankujem, na tom PD-cku je to aj pocut.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

to si musim davat pozor abych po natankovani neprotocil gumu na rafku :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

jáí sem párkrát tankoval to premium OMV -sice to letělo jako kráva a rozteklo se čerpadlo takže tankuju vervu a spokojenost
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

A6TDI píše:jáí sem párkrát tankoval to premium OMV -sice to letělo jako kráva a rozteklo se čerpadlo takže tankuju vervu a spokojenost
a predtym si tam tankoval co?????
Stalo sa mi to iste na AKE, chvilu som ju rozmaznaval s MaxxMotion a zacalo pustat cerpadlo.... Asi spina izolovala, a cistiaci efekt sa prejavil (noteeth)
A6 2.5 (BAU) r2003 quattro, tiptronic
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

cooler píše:
A6TDI píše:jáí sem párkrát tankoval to premium OMV -sice to letělo jako kráva a rozteklo se čerpadlo takže tankuju vervu a spokojenost
a predtym si tam tankoval co?????
Stalo sa mi to iste na AKE, chvilu som ju rozmaznaval s MaxxMotion a zacalo pustat cerpadlo.... Asi spina izolovala, a cistiaci efekt sa prejavil (noteeth)

to mam chapat tak, ze ak tomu daval stale len toto tak sa to casom pokazi?!
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

sky59 píše: to mam chapat tak, ze ak tomu daval stale len toto tak sa to casom pokazi?!
Urcite nie! Ten motor bol vylagrovany uz predtym, prisiel som na to az casom... Takze cerpadlo lahlo prirodzenou smrtou po nabehanych km. Ale ex-majitelia tam liali vselico, a ja na kvalite paliva nesetrim, tak... asi len blba zhoda nahod.
Teraz mam BAU, doviezol som si to z nemecka, a este v tom ina nafta ako nemecka a na SK maxxmotion nebola. A vsetko slape. Prevadzka je sice trocha drahsia, ale:
- motor ma lepsi zatah
- v zime bezproblemove starty
- nizsia spotreba
- preplatok za naftu v porovnani so servisom je zanedbatelny

Vsetko je o peniazoch 8)
A6 2.5 (BAU) r2003 quattro, tiptronic
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

cooler píše:
sky59 píše: to mam chapat tak, ze ak tomu daval stale len toto tak sa to casom pokazi?!
Urcite nie! Ten motor bol vylagrovany uz predtym, prisiel som na to az casom... Takze cerpadlo lahlo prirodzenou smrtou po nabehanych km. Ale ex-majitelia tam liali vselico, a ja na kvalite paliva nesetrim, tak... asi len blba zhoda nahod.
Teraz mam BAU, doviezol som si to z nemecka, a este v tom ina nafta ako nemecka a na SK maxxmotion nebola. A vsetko slape. Prevadzka je sice trocha drahsia, ale:
- motor ma lepsi zatah
- v zime bezproblemove starty
- nizsia spotreba
- preplatok za naftu v porovnani so servisom je zanedbatelny

Vsetko je o peniazoch 8)

tiez som takto rozmyslal ked som zacal davat Vpower diesel asi pred 5timi rokmi.. ked som menil po 60000km palivovy filter tak tam nic nebolo, ani voda ani spina, a to ze to ma vyssie cetanove cislo jasne poznam

len som bol vylakany ked som kupoval to Nitro+ aj som sa ich pytal ze ak znicim motoromaju ma naspat aj so zalobou :-)) pretoze klasicky Vpower diesel uz nie je a ten mam odskusany, tvrdili ze je to to iste ale este lepsie, ake nitro tam moze byt? vsak to nie je benzin?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

nitro je cisty kislik a moze sa pouzit aj u dieselu vstrekuje sa do sania ale toto urcite neobsahuje je to len nazov paliva
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“