Stránka 1 z 2
BLS
Napsal: 27 zář 2012, 11:43
od Martin.D
Dá sa s týmto motorom niečo robiť ? 160 - 170 ps?
Pretože 80% octavii po 2009 ( čiže FL verzie ) majú tento motor ( namiesto BXE )
Davať von DPF ( pretože pri najazden 150 t km skor či neskor pojde do...) + nové vstrekovače ( lebo tieto su vraj slabšie ako na BXE ) + neaký hybrid s VB turba ( alebo s 2.0 tdi ) chip a spojka a sme na 3000 eurách s robotou.
Napsal: 27 zář 2012, 12:35
od Vici
to si asi raději kup 2,0 16v s šestikvaltem... a bude to lepší varianta
než za těžké peníze ladit šmejda BLS... a pořád nebudeš mít velké brzdy, šestikvalt... auto bez šestikvaltu je na prd..
Napsal: 30 zář 2012, 08:56
od playboy
Ahoj, jestli mě paměť nešálí, tchán měl Octu II před FL, 77kw, DPF, 4x4, 6kv a byl to rok 2006 s motorem BLS

Je pravda že se toho radši zbavil, protože to nejsou dobré motory, nicméně měl to chiplé na 118kw jen softem. Oživlo to krásně. Reálné to je naprosto bez problému, dělá to spousta firem, ale ten motor bych domů asi nechtěl

Napsal: 30 zář 2012, 10:06
od burek
nekdo na bls nadava jinej rika ze ten motor ujde.. ja osobne ho maM KDY ZJSEM TO KUPOVAL MELO TO NAHOUPANYch 185 000 km bylo nacaty turbo pri prodeji a spojka... to jsem vymenil a od te doby me lehla jen vacka a hydrostely - jezdilo to doposud ale na LL olej... jinak vesele jezdim a jsem v celku spokojen.... mam turbo z 2.0tdi ale soft zatim nemaM UDELAny
Napsal: 01 říj 2012, 19:00
od playboy
No ta tchánova měla najeto 340tis km... Na tacho ale když to kupoval bylo samozřejmě 140tis. Ještě že už je online registr, jinak by to ani nevěděl že je to stočené
Jeho celkové závady byly: Turbo, hadice turba, DPF, vačka, vstřik, elektronický EGR s klapkou - vše vyměněno za nové kromě DPF, ucpaná nádrž (sítko), špatný kontakt na žhavičce, špatné nastavení rozvodů,... Občas prostě nechtěla chytit, za to prý mohl částečně vstřik a částečně nastavení rozvodů.
Napsal: 02 říj 2012, 16:49
od Petr .k
radsi bls nez 2.0 tdi srot.
Napsal: 02 říj 2012, 19:30
od sharik4x4
U BLS je problém,že se jich pár nepovedlo a ojnice vykoukne na světlo blokem.Už jsem to tu měl asi 5 krát,vždy naprosto stejný problém,díra v bloku u filtru oleje.U jiného typu motoru jsem se stím nesetkal tak často.Ale některý drží.Co kus to originál.
Napsal: 02 říj 2012, 19:34
od Vici
Petr .k píše:radsi bls nez 2.0 tdi srot.
co je s DPF to je smrt jistá....
Napsal: 02 říj 2012, 20:38
od popan
jako ojnice vykoukne ven že to je moc nakoňovaný?nebo to vylítne věkem?
Napsal: 02 říj 2012, 20:54
od Ladas
vylétne i v základu a bez varování

Napsal: 02 říj 2012, 21:27
od sharik4x4
Je tam vadná serie u BLS ,pravděpodobně se protočí šála na ojnici a nemaže se pak rup a je díra v bloku nasvětě .Vše nastane absolutně bez varování a v základu s 77KW.Chybička se vloudila při výrobě.

Napsal: 02 říj 2012, 22:59
od dolar100
Tak to je parada jedno BLS mam aj ja, to potesi. Nevies ci je to vymedzene nejakym rokom, ci to casom nedali do poriadku??
Napsal: 02 říj 2012, 23:15
od burek
to by me taky ztajimalo jak dolara100.. take mam doma BLS

kua dneska se snad neda koupit normalni auto

Napsal: 04 říj 2012, 20:10
od popan
hm to je pěknýkolikátej rok máte?já 07

Napsal: 04 říj 2012, 20:59
od pokornasek.pepan
sharik4x4 píše:Je tam vadná serie u BLS ,pravděpodobně se protočí šála na ojnici a nemaže se pak rup a je díra v bloku nasvětě .Vše nastane absolutně bez varování a v základu s 77KW.Chybička se vloudila při výrobě.

jen BLS ??? ani nahodou BXE,BKC i BJB litaj slušně,nejvíc z nich je to BXE.Stane se to že ulítne sroub na ojnici
protočený šály je jiná kategorie....