BMW E34 ocel. vs hliník. spodní ramena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW E34 ocel. vs hliník. spodní ramena
čeká mě výměna spodních ramen. Meyle dělá ocelový i hliníkový. Ty ocelový jsou sice levnější,ale nejsou náhodou odolnější oproti AL? Máte někdo zkušenost?
BMW 525 TDS E34 Touring LSD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
Tak to jsem zvědavý kdo co poradí
Já jsem přesně toto dilema řešil před pár dny. Na autě mám původně hliníky a nevěděl jsem co dát, jestli pokračovat v hliníkách. Pomalu jsem byl odhodlán koupit litinu s tím, že silentblok si dám svůj z powerflexu, což u hliníku tuším nelze. Nicméně pak jsem se dostal k ramenám za dobrou cenu a nechtělo se mi čekat na powerflexové silentbloky tak jsem nakonec skočil do hliníku. Můj osobní názor je ten, že pokud nechceš dávat powerflex siláče, tak klidně můžeš koupit hliník ale dle mého je to asi na stejno oboje. Nicméně taky bych si rád přečetl i názory ostatních

Pasují tam oboje tak není co řešit. Původně jsem měl hliníkový ale před třema rokama jsem koupil sadu železných z polska za 3000,-kč a dodnes na nich jezdím, najeto na nich přes 120000km, ale už je trochu slyším 

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,