Stránka 1 z 2
Felicia 1.9D + Sprint 764
Napsal: 01 dub 2007, 21:50
od yeager
Oplati sa to? Alebo nebude mat ziaden efekt.
Napsal: 01 dub 2007, 22:03
od Bóďa
Nejdou tam.
1.9D není přímý vstřik.

Napsal: 02 dub 2007, 00:56
od tomáš karbus
covece procti to forum uz si tu dyl a tohle neni ojedinela otazka

Napsal: 02 dub 2007, 19:39
od RASTIKOS
daj tam turbo z octavky a cerpadlo z vw 1.6td a neudrzis to na ceste. bude to uplne ine auto. za dva dni to mas hotove.
cau
Napsal: 03 dub 2007, 10:41
od tomáš karbus
hm ale bacha na to vana z td ti tam nepude budes muset resit odtok a to na felde na dva dny neni budes muset vyndat motor
Napsal: 03 dub 2007, 17:35
od RASTIKOS
Zvladol som som to za dve soboty a to som vyrabal cely prvy diel vyfuku z antikoru. vana ostala povodna akurat som ju dal dole a navaril som tam holender na pripojenie hadice na prepad oleja z turba. motor vobec nemusi ist von!!
caoo
Napsal: 03 dub 2007, 18:47
od V9tek
A jak si řešil mazaní turba a chlazení oleje.
Napsal: 03 dub 2007, 19:10
od RASTIKOS
Felda ma uz olejovy chladic a aj piesty chladene rozstrekom oleja. na drziaku olejoveho filtra som vykrutil blindu tusim na 6 imbus a otial som potiahol mazanie priamo na turbo trubkou z vw 1.9TD tusim vento. akurat som musel privarit mensi holender na tu cast k filtru. inac ak budes davat dole karter odporucam jemne nahriat autogenom lebo to tesnenie nejde odlepit. po nahriati to ide bez problemov. caoo
Napsal: 03 dub 2007, 19:17
od tomáš karbus
odvaha to ja bych si kvuli tomu ten motor vyndal a varit do vany dalsi odvaha-cumim ze se nezkroutila jinak toto samozrejmne realizovat lze tez sem turboval golf 3 1,9d tam je to snazsi o tu vanu a i filtr a drzak sem dal z td taze sem jen prehazoval
Napsal: 03 dub 2007, 19:50
od lib
nevím proč by se měla plechová vana skroutit když tam dával jeden holendr navíc,já sem si dával teplotní čidlo do vany a zaletoval sem šroubení mosazí ůplně bez problému
Napsal: 03 dub 2007, 19:52
od RASTIKOS
ja som kupil drziak olejoveho filtra aj z chladicom oleja z 1.9TD vento a nakoniec som podla etky zistil ze je to to iste ako mam na felde. akurat na tom ventackom namiesto tyvh blind bol vystup na mazanie turba a cidlo na tlak oleja. tak som ho ani nepouzil.
a co sa tyka kartra navrtal a privaril holender som zo zadu popri poloosi. nechapen preco ju malo zkrivit.
a nerozumiem preco vyberat motor!! koli kartru??
cao
Napsal: 03 dub 2007, 21:12
od tomáš karbus
no lip se to vse pasuje protoze spravne ma jit novy rozvodak pak tam taky ohybas tu trubu aby sedla tu vanu musis vyndat dat jinou spojku no tech veci je dost kdyz nakouris td tak ta spojka proste klouze tech zmen pokud chces z toho vyzdimat maximum proste musis udelat vic ta vana se samozrejmne skroutit nemusi,ale mohla by
Napsal: 04 dub 2007, 05:21
od RASTIKOS
TU trubku som nedal original. vyrobil som si prirubu na prepad z turba navaril som nanu hulender a pouzil som hadicu z hydraoliky na 22 kluc v takej dlkzke abi mi to pasovalo presne.
a co sa tyka spojky mas pravdu. keby som chcel ist na maximum na 1560% bi to nezvladla. mam tam novy set a aj tak klzal. musel som trochu zosustruzit zo zotrvaku. je to ok ale nik nevie dokedy
rozvod samozrejme komplet novy novy!!
nejde stoho vobez ziadny dym tlak turba mam 0.8bar. a ked tomu skocim na dvojke plny citim prehrab. na feldu je to az moc ak nechcem menit poloosi aprevodovku
Zvaral som aj prerazene vane z obrubnika z nerovnosti cesty a nikdy mi to neskrutilo!!
cao
Napsal: 04 dub 2007, 17:54
od tomáš karbus
no vidis a tohle vse chce udelat rovnou proto sem psal vyndat motor nechci rejpat jen pisu co se mi zda jednodussi a ten vodtok bych tam asi resil do bloku a byl by pokoj
Napsal: 04 dub 2007, 19:17
od RASTIKOS
ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum

ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku
je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti
caoo