VW GOLF IV 1.9TDI PD AXR 74 KW 2002. Záměna setu za 1HMOTU?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

VW GOLF IV 1.9TDI PD AXR 74 KW 2002. Záměna setu za 1HMOTU?

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Dobrý den,četl jsem zde nespočet věcí kolem dvojhmoty.Mám doma Golfa co jsem popsal v nadpisu,dovoz je to z Německa a myslím,že to je malinko čiplý,protože to jede líp jak kamošův golf AXR.ALe k věci.

Motor má 250 000km ,začla mi klouzat spojka a už to je alarmující.V prodejně ve škodovce mi řekli,že tam je dvouhmota. Setrvák pruměr 230mm,lamela 228mm.Motor když se nastartuje tak je cítit v kabině jak cuká,ale neprojevuje se to jako klasická dvouhmota co je po smrti.

Ptám se tedy, jakou variantu jednohmoty tam namontovat,nebo zda jen obložit lamelu,popřípadě kde v okolí Olomouc,Prostějov,Brno.Vůz má 250 000 km.

Děkuji za vaše odpovědi!

Nedávno jsem majitelovi dával na Golfa IV rok 98 AHF 81 KW kopmlet jednohmotu za dvojhmotu,která byla snad 3x po smrti :D a dal jsem tam set komplet od VALEA za 6 tisíc.LADAS psal, že to jsou na hovno díly,ale nevím proč,majitel už najel 5 tis km a zatím pohoda.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

spojku komplet vymen.
dej tam jednohmotu . Ladas prodava
Valeo urcite nebrat.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

2002 to máš spíš ATD ne? to by vysvětlovalo proč jede lépe než AXR (noteeth)
jinak jak psal marena - valeo nebrat, napiš ladasovi co má skladem
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

No na krytu rozvodů je AXR,papirově taky AXR,tak to neřeším,ale důvod proč nebrat valeo? :D!Co je na něm tak špatného?

Jinak děkuji za info!
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Taky by mě zajímalo proč nebrat valeo???
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

pokud na tom budes chtit delat tuning tak ta lamela to nevydrzi.vyskakuji pruzinky v lamele.
jinak maji dost slaby pritlacak.tak proc to davat dvakrat kdyz tam muzes rovnou dat spojku co vydrzi.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

A když bych nechal výkon tam kde je,tzn. seriovka? Vydrží a popř. kolik???
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Kamil-TDI píše:Taky by mě zajímalo proč nebrat valeo???

A proč ju brat :roll: je draší a horší :D
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Dobře,psal mi LADAS že to nevydrží to VALEO,má zkušenosti s tím,ale co teda novýho tam dát?LUK je taky sračka ne?takže SACHS???

Děkuji
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

toby66kw píše:
Kamil-TDI píše:Taky by mě zajímalo proč nebrat valeo???

A proč ju brat :roll: je draší a horší :D
Než co je dražší?
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

No nevím co zvolit,dát tam teda valeo,sice nejsem závodník,ale abych to dělal za chvíli znova,to se mi nechce!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No neukupuj ten 4 dílnej set Valeo rovnou, ale kup klasicky jednohmotový setrvačník ( použitý origo díl ) a na něj patřičnou spojkovou sadu ( doporučuju Sachs ) a máš klid na další generace.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tomas.cz píše:No neukupuj ten 4 dílnej set Valeo rovnou, ale kup klasicky jednohmotový setrvačník ( použitý origo díl ) a na něj patřičnou spojkovou sadu ( doporučuju Sachs ) a máš klid na další generace.
Děkuji za info.pomohlo mi to!
kuba IV
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2014, 18:46

Re: VW GOLF IV 1.9TDI PD AXR 74 KW 2002. Záměna setu za 1HMO

Příspěvek od kuba IV »

ThrashTheTrash píše:Dobrý den,četl jsem zde nespočet věcí kolem dvojhmoty.Mám doma Golfa co jsem popsal v nadpisu,dovoz je to z Německa a myslím,že to je malinko čiplý,protože to jede líp jak kamošův golf AXR.ALe k věci.

Motor má 250 000km ,začla mi klouzat spojka a už to je alarmující.V prodejně ve škodovce mi řekli,že tam je dvouhmota. Setrvák pruměr 230mm,lamela 228mm.Motor když se nastartuje tak je cítit v kabině jak cuká,ale neprojevuje se to jako klasická dvouhmota co je po smrti.

Ptám se tedy, jakou variantu jednohmoty tam namontovat,nebo zda jen obložit lamelu,popřípadě kde v okolí Olomouc,Prostějov,Brno.Vůz má 250 000 km.

Děkuji za vaše odpovědi!

Nedávno jsem majitelovi dával na Golfa IV rok 98 AHF 81 KW kopmlet jednohmotu za dvojhmotu,která byla snad 3x po smrti :D a dal jsem tam set komplet od VALEA za 6 tisíc.LADAS psal, že to jsou na hovno díly,ale nevím proč,majitel už najel 5 tis km a zatím pohoda.
Zdravim mam stejnou káru a ted řešim spojku. Chtěl jsem se zeptat, jses s tou jednohmotou spokojenej??
GOLF IV Variant TDI 74 kw, PD AXR, série
kuba IV
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2014, 18:46

Příspěvek od kuba IV »

Zdravim, mam stejnou káru a ted resim to samý.. Chtel jsem se zeptat, jses s tou jednohmotou spokojenej??
GOLF IV Variant TDI 74 kw, PD AXR, série
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“