Škubání motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Škubání motoru

Příspěvek od Kamil-TDI »

Řeším problém se škubáním při studeném motoru. Když nastartuju ráno octu,tak chytne docela pěkně,ale... motor běží se škubáním! Prostě vrní a za 3-5vteřin sebou lechce škubne a jede zase pěkně,tak se to opakuje dokud se motor neohřeje a pak vrní jedna báseň. :roll:
Prostě dokud se neohřeje tak to není ono. Není to nic tragickýho,ale dělá mi to k.rva zle!!! :x
Palivovej filtr je fungláč,dával jsem ho v pondělí. Čím to muže být :?
Dělá to jenom u studenýho motoru,po zahřátí OK.
Neřešil to někdo,nebo nenapadá vás něco???
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja som toto riesil ale na jtd a bolo zasrane sanie plus som vyhodil swirl klapky :D
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

skus odpojit egr
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

jurki888 píše:skus odpojit egr
Ten už je OFF! :D Jinak dělá to jenom na volnoběh jinak při jízdě to není poznat a jede to perfektně!!!
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Nikdo neví? :-(
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

žhavičky všechny žhaví!!!?????
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Pasat TDI PD 96 kw píše:žhavičky všechny žhaví!!!?????
Dnes je chcu zkusit.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

řešil jsem to a řeším dodnes. čím větší chladno tím horší? V mínus 20 skáče pár vteřin po startu jak urvanej z řetězu je to tak? Udělal jsem kolem toho všechno a nic nepomohlo. Bude to pravděpodobně vstřik...chčije. Pokud ti nepomůžou žhavky tak to bude ten vstřik, případně tlaky ve válcích...Dělá mi to jen první ranní start při chladném počasí. Během dne už ne.
palinator
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvaletice

Příspěvek od palinator »

Taky mám podobnej problém na AFN. Ale dělá mi to jen při otáčkách okolo 1000 rpm. Ráno natočim na druhý otočení (zkrátka luxus na to že mi nežhaví ani jedna žhavka (LOL) , běží normálně, plynem zvednu otáčky na 1000 rpm a po pár vteřinách se začne třást, po dalších xx vteřinách mu "rupne v bedně" a skokem začne běžet normálně. Asi budu mít v prdeli trysky, protože studený to malinko pokuřuje, když se člověk dobře podívá. Za tepla není vidět takřka nic.
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Ten motor sebou trhá většinou po nastartování jenom když je studenej,pak mu rupne v bedně,jak psal kolega podemnou a běží hladce!
Už mě to začíná srát! (wallbash)
Jede to normálně,žádný cukání,prostě hladká jízda,ale za studena to má na volnoběh fakt chvilkama takový lehký škubance,že je mě toho motoru líto! Po zahřátí je vše OK! Když je motor teplej,třeba po dvou hodinách stání tak je všechno v pohodě a krásně vrní.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

naprosto identickej problem akoratu ASZ, rádoby odborníci tvrdili že dvouhmota ( byla měněna ) pailv.filtr (novej (, žhavky 4x nový.....atd. a pořád stejný, už s tim žiju cca 50tis km (hm)
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Měl sem totožnej problém, akorát mi to navíc dýmilo, jak blázen :woot: Ale dělalo mi to minulou zimu, když byly teploty dost pod 0 a ještě nebylo zaslepený EGR a neměneny trysky...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Rajčák
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 dub 2011, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rajčák »

Mě Octavie 1.9tdi AXR,74kW zas lehce škubne když přidám tak 2mm plynu, hlavně v nízkých otáčkách. Vypadalo to, že to dělá EGR, jelikož když jsem jej odpojil, tak to nedělalo. Tak jsem ho koupil nový a je to stejné. Vyzkoučel jsem odpojit škrtící - chcípaci klapku a když je odpojená zase to nedělá a jezdí perfektně, nevíte zda existuje nějaké nastavení té klapky ?
palinator
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvaletice

Příspěvek od palinator »

To nevíš, že se EGR nekupuje, ale vyhazuje? (LOL)
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Tam se nic nenastavuje. Leda ze by jsi ji mel pridrenou a bylo to uduseny ale to by jsi ani nenakopl. Z egr vede segment na kterym jsou dva ohyby coz jsou dorazy.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“