Je to mozne??
Jaky olej do Skoda Fabia RS 96kW??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaky olej do Skoda Fabia RS 96kW??
Zdravim chtel jsem se zeptat jaky olej mohu davat do Fabia RS popripade jaky by jste mi doporucily? Chtel bych tam dat tento olej http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... +PXdaUk2k=
Je to mozne??
Je to mozne??
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
Jeden z mnoha a za levno : http://www.harkgroup.cz/eshop/index.php ... tail&id=46
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
VW 507.00 tam za ziadnych okolnosti nedavaj. Je to SAPS olej urceny pre ekologicke motory PD/PPD s DPF. Pre tvoj motor vyrobca predpisuje vykonnostnu triedu VW 505.01 pre pevny servisny interval, alebo VW 506.01 pre premenlivy servisny interval. Osobne by som tam nalial nejaku lacny VW 505.01 a menil ho kazdych 10.000km.
Jaky olej do Skoda Fabia RS 96kW??
jojo uz jsem na netu objednal Castrol Edge turbo diesel 5W40 co plni tu normu VW 505.01
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
To byl za dobrou cenu...jsi psal že víš že kastrol nic moc a šup-objednáno..Já na značce nějak nebazíruju..kupuju kvuli ceně u jednoho maníka Shell a měním 10-12t a motor jede.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
Jaky olej do Skoda Fabia RS 96kW??
a jaky primo shell davas?
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
http://www.olej-dolej.cz/motorovy-olej- ... p-110.html
link vybrán náhodně..když vidím tu cenu musím se smát..za to mám 5L
link vybrán náhodně..když vidím tu cenu musím se smát..za to mám 5L
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
OT: K tym olejom by som este doplnil snad len tolko, ze konkretna aditivacia teda zlozenie sa moze lisit pre dany region. Polopate vysvetlene napr. olej splnajuci vykonnostnu normu VW 505.01 od jednej znacky napr. Shell, Castrol (to je suma fuk) k dostaniu na trhoch zapadnej europy ma trochu ine zlozenie ako olej urceny pre trhy strednej europy a podstatne ine zlozenie ma rovnaky olej urceny pre staty vychodnej europy napr. Ukrajina, Rusko a pod. Je to dane odlisnymi prevadzkovymi podmienkami vozidiel a hlavne trochu ineho chemickeho zlozenia PHM. Kazdy region ma podla podnebia specificke poziadavky na PHM. Napr. Ukrajina a Rusko maju silne zimy a je potrebne zabezpecit dostatocnu filtrovatelnost nafty aj pri extremnych mrazoch. Takisto Ukrajinska nafta ma vyssi podiel obsahu siry (koly zlepseniu mazivosti pri nizkych teplotach). Teda spalovanim tychto PHM vznikaju vedlajsie produkty v inom pomere ako je tomu u nasich PHM. Preto je velmi dolezite si uvedomit, ze ked tankujem napr. Ukrajinsku naftu tak musim davat aj Ukrajinsky olej. Pretoze ich olej je aditivovany tak aby dokazal rozpustit usadeniny ktore vzikaju zo spalovania ich PHM. To si malokto uvedomuje. Pokial pride niekto na maly servis ku mne hned sa ho pytam ci tankuje PHM u nas alebo si chodi tankovat na Ukrajinu. Podla toho mu do motora supnem bud nas, alebo Ukrajinsky olej.
No a ted mi rekni jak je to s tim, ze v CR mame naftu ze sirnate ropy z ruska dovezene Druzbou a rafinovanou v Litvinove (stejna ropa jak na UKR) a druhou arbaskou ropu z IKL rafinovanou v Kralupech?!
Ja si myslim, ze to vyrobce oeju az tak moc netankuje a resi akorat normy a specifikace.
Ja si myslim, ze to vyrobce oeju az tak moc netankuje a resi akorat normy a specifikace.
TDI tech píše:OT: K tym olejom by som este doplnil snad len tolko, ze konkretna aditivacia teda zlozenie sa moze lisit pre dany region. Polopate vysvetlene napr. olej splnajuci vykonnostnu normu VW 505.01 od jednej znacky napr. Shell, Castrol (to je suma fuk) k dostaniu na trhoch zapadnej europy ma trochu ine zlozenie ako olej urceny pre trhy strednej europy a podstatne ine zlozenie ma rovnaky olej urceny pre staty vychodnej europy napr. Ukrajina, Rusko a pod. Je to dane odlisnymi prevadzkovymi podmienkami vozidiel a hlavne trochu ineho chemickeho zlozenia PHM. Kazdy region ma podla podnebia specificke poziadavky na PHM. Napr. Ukrajina a Rusko maju silne zimy a je potrebne zabezpecit dostatocnu filtrovatelnost nafty aj pri extremnych mrazoch. Takisto Ukrajinska nafta ma vyssi podiel obsahu siry (koly zlepseniu mazivosti pri nizkych teplotach). Teda spalovanim tychto PHM vznikaju vedlajsie produkty v inom pomere ako je tomu u nasich PHM. Preto je velmi dolezite si uvedomit, ze ked tankujem napr. Ukrajinsku naftu tak musim davat aj Ukrajinsky olej. Pretoze ich olej je aditivovany tak aby dokazal rozpustit usadeniny ktore vzikaju zo spalovania ich PHM. To si malokto uvedomuje. Pokial pride niekto na maly servis ku mne hned sa ho pytam ci tankuje PHM u nas alebo si chodi tankovat na Ukrajinu. Podla toho mu do motora supnem bud nas, alebo Ukrajinsky olej.
OII 2005, 103kW, BKD