Výběr diagnostiky

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavloz
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 22:05

Výběr diagnostiky

Příspěvek od pavloz »

Ahoj,
pročetl jsem zde snad všechny vlákna a mám z toho v hlavě už guláš.
Přebíram ted servis po starším panovi, který nebyl kamarád s moderní technologii. Tzn. že autoservis fungoval bez diagnostiky a pc.
Ja ted chci investovat do nejake diagnostiky - nejlépe nejaké multi značkové - atal , kts, autocom atd. (nejradsi bych aby sada obsahovala vetsinu propojovacich kabelů)
Bohužel nevim nakolik bude diagnostika vytížená, proto se chci zezačátku určitě vyhnout jakýmkoliv ročním poplatkům za aktualizace.
Diagnostiku chci použivat na mazani serv.intervalu, čtení zavad-mazání zavad, čtení hodnot.
Pokud by šlo nastavovat kliče, imo a tacho. bylo by to velke plus.

Také jsem se zde dočetl že je nejlepší mít na každou značku diagnostiku zvlašt.... Renaul Clip , Vag , Lexia atd .

Mám tyto otazky :

1) jakou diagnostiku pořidit bez nutnosti poplatku za aktualizace ?
2) jak to funguje u diagnostik jako je treba VAG a CLIP s aktualizacema ?
3) co by jste mi doporučili ?

Všem díky moc za odpovedi.
Pavloz
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jak velkou investici do toho plánuješ?Věř tomu že když už ji budeš mít tak teprve zjistíš jak jsi mohl bez ní fungovat.Za mě Kts ale je tam roční poplatek
nebo atal tam aktualizovat nemusíš.pokud vládneš anglicky tak Launch.
Další diag je devcom kde si mužeš dokupit jen značky které chceš.
pokud chceš info ohledně kts kontaktuj uživatele joe.
Hlavně tyto diag mají sw legální není to klon takže budeš moc diag fakturovat.
pavloz
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 22:05

Příspěvek od pavloz »

Chtel jsem poridit neco do cca 20 tis.
Jen nevim jak to resit, jestli kazdou znacku zvlast, nebo neco multi...
Pavloz
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

mane kts,vag, starou texu, kamarad ma delphi, ale uvazuju ze si poridim na bezne zvacky diagnostiky solo. co se tyce kts tak to chodi, ale zaty prachy nejsem nadseny.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5727
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Začal by som u teba s VAG-comem /škoda,VW,AUDI,SEAT/ originál kabelem a potom uvidíš jak si s tým budeš rozumet a potom by sem investoval dálej. cena kabelu je okolo 6tis.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
pavloz
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 22:05

Příspěvek od pavloz »

Nadtím taky uvažuju, pořídit na každou značku solo mašinu. Našel jsem na Renaulty - nejaky Clip , na Citrony a Pazouty Lexiu atd - cenove vychazí na cca 3-5 jedna, tak se mi zda ze budu na tom stejnym jak kdyz poridim jednu multifunkcni. Jen nevite jak je to u techto diagnostik s aktualizacema?
Pavloz
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

no, ono zacat s diagnostikou cinskymi kopiami OEM diagnostik nie je dobry napad.

1.) ak pride nejake ine auto, nez take, na ake mas diagnostiku, co potom ? poslat ku konkurencii ? ten zakaznik sa uz viac k tebe nevrati...

2.) ak sa cinsky kablik pokazi (a raz to u ciny pride, skor ci neskor), tak si bez diagnostiky... a zase posielat zakaznikov prec...

3.) ak si doteraz s diagnostikami nerobil, tak naucit sa ovladat viac druhov dealerskych programov nie je jednoducha uloha. kazdy program vyzera inak, ma svoje ovladanie, a kym ho zvladnes mozu prejst mesiace...

4.) niektore OEM diag. aplikacie sa navzajom biju, nemozu byt instalovane na tom istom pocitaci (resp. v tom istom operacnom systeme). vyriesit sa to da, ale uz to nie je trivialne...

osvedceny postup je taky, ze si treba zaobstarat ako zaklad multibrand a ak sa zisti, ze potrebujes u niektorej konkretnej znacky ist hlbsie, tak investovat do OEM diag.

nepoznam nikoho, komu by sa osvedcil opacny postup, snad jedine v pripade, ze si pevne rozhodnuty specializovat sa na niektoru konkretnu znacku a ostatne proste posielat prec. aj tam by som ale asi isiel do originalu, nie do cinskej kopie (vid. bod 2.) )
pavloz
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 22:05

Příspěvek od pavloz »

Jasně to chapu, ale doufam že když člověk neni uplny maslo , tak že to s těma diagnostikama nebude zas tak složitý... už jsem jich par viděl. Samozřejmě vše v jedné škatulce je velka výhoda :)
Otazkou je , jakou škatulku zvolit :)
Pavloz
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

jasne, bod 3.) je asi ten najmensi problem :)
aj ked bludit v takom fordackom strojovo prelozenom IDS je niekdy fakt sex :)

a co sa tyka volby multibrand skatulky, tak do 20.000 Kč kupis jedine pouzity original alebo klon, v tom horsom pripade cinsky :)
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

muj názor je že 20 tis asi toho moc nevykouzlíš :/ pořádná stojí třeba i 50 tis
takhle třeba vypadá zajímavě http://www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/ ... rscan-full nevim její funkčost ale má to většinu aut

nebo takhle vypadá třeba zajímavě http://aukro.cz/profesionalni-diagnosti ... 84927.html

a nějaká obyčejná http://aukro.cz/diagnostika-carbrain-c1 ... 30430.html

ale asi by se chtělo zeptat někoho kdo to dělá dlouhodobě a třeba t i prodává
Audi s8 d3 5.2 v10
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

zacal by som kts pokial nepotrebujes ofiko aktualizaciu slapeto aj tak...a zadobru cenu ju u joeho zozenes ...mas profi multy znacku ,pokial chces na kazde auto zvlast predpokladam ze nekupis origo to by ta vyslo podstatne viac .....a su to len klony nacita alebo nie...
pavloz
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 22:05

Příspěvek od pavloz »

Jeste me tak napada, da se s tou KTS cist kody immo a klicu ?
Pavloz
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

ne kts je multy diagnostika daju sa snou u mnohych aut kodovat kluce prisposobovat strekovace ma v sebe osciloskop super napovedu s tech.vykresmy ale ku kodovaniu immo potrebujes pin nato ziadna multy nieje ani vagom nevicitas immo potrebujes nato napr super vag ale to su uz ine prachy a kazda znacka auta podobne ,to uz je o inych peniazoch ale vsetky auta aj tak kablom neidu alebo programator pajacia stanica atd. nemysly ze ked kupis napr clip na renaulty budes vypinat imma,alebo lexiu na citroen peugeot....musis zvazit co potrebujes...ci diagnostikovat alebo vypinat imma a prehravat jednotky...
pavloz
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 22:05

Příspěvek od pavloz »

a utahovací momenty se tam treba najdou ?
Pavloz
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

to ano manual dost podrobny takmer na vsetky vozidla v cestine
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“