Nepodcenujte filtraciu a kvalitu filtra
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Nepodcenujte filtraciu a kvalitu filtra
Na vente mi klaklo cerpadlo. Netusil som preco lebo vyfrit som daval vzdy cisty a pekne tecuci. Auto tazko startovalo a potom uz vobec, slaby tah.... Pri toceni motorom nesla vobec nafta z cerpadla. Cerpadlo vymene a nasledne rozbor stareho. V cerpadle ako prve bol vydrazy vnutorny blok. Pri dalsom skumani sa ukazalo ze cez filter ( od znacky bosch, najlvalitnejsi vraj) sa dostal nejaky ten micro bordel ktory sa nazbieral v cerpadle a vytvoril nieco ako lepivu hmotu ( tmavo hneda) ta nasledne ucpala kanaliky v cerpadle a doslova stvrdla. Nasledne verpadlo ucpalo a nebolo schopne matiahnut palico cim nebolo schopne mazat a segmenty dostali riadne zahul. Auto majazdilo cca 25 000 km na vyfrit a filter bol mmeneny po 7000 km vyfrit bol po zbaveni necistot difiltrovany cez filter z mercedesu ( 5micron) z motora cemmon rail.[/quote]
Range Rover P38 2.5TDS manuál
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle
a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl
V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...


Ty seš teda dobrej masérezop píše:jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudlea to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl
V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...

Mercedes-Benz W210 300D
ezop napis trochu viac ako na tom vyjetaku jazdis a hlavne na akom aute ja uz ma tiez vela odjazdene na vyjetaku ale momentalne passatu to moc nechuti musim skusit namiesat nejake pomeryezop píše:jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudlea to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl
V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
Ked uz bez filtra tak aspon pouzit toto pretekat cez to bude hociaky olej a apon je istota ze neprejdu pevne castice http://www.kovonastroje.cz/sk/Vzduchove ... suvka.html
Něco podobného skleněného tam mam před filtrem, akurát to vypadá trochu jinač. Bývá to hodně u traktoru .A jakým jezdím autem?Je to VW T4 1.9td Mam 1000L nádobu kde valím vyjeták a sem tam do toho cvrnknu vyfri.Jo ještě mam vlastně misto vložky ve filtri 3 velke magnety dal jsem to tam ale nevim zda to má nakou funkčnost.Motor už mam 5tkrat zaplacenej a myslím si že ještě hodně zvládne.Čerpadlo ma jedno v rezervě co víc si přát
Vše si zvládnu vyměnit sám.....

Ja som lial vyjetak do 1,9D peugeot a tomu to chutilo povedal by som viac nez vyfrit teraz mam passata a tomu to nechuti ale druha vec je ze mam druhy sud vyjetaku tak mozno to bude aj jeho kvalitou...zajtra to zohrejem prefiltrujem cez handry potom cez palivak a pojdem miesat do nadrze inak benzin to krasne riedi ked som pridal benzin 1:10 tak je to krasne tekute
Když jedu za takovým sráčem co tam lije vyjeťák tak tohle je to poslední co mě jebe. Kreténi jedni smradlaví, pustit vám vejfuk do kabiny, vy ekosráčihranicka píše:Je to marný, je to marný, je to marný...
Člověk jim může do nekonečna vysvětlovat, že spalováním vyjeťáku vzniká popel, kterej zvyšuje tření a během celkem krátký doby zničí pístní kroužky a stejně to tam ti experti nalejou.

Mercedes-Benz W210 300D