Nepodcenujte filtraciu a kvalitu filtra

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 07 úno 2012, 19:22
Odpovědi: 0

Nepodcenujte filtraciu a kvalitu filtra

Příspěvek od Jeremimo »

Na vente mi klaklo cerpadlo. Netusil som preco lebo vyfrit som daval vzdy cisty a pekne tecuci. Auto tazko startovalo a potom uz vobec, slaby tah.... Pri toceni motorom nesla vobec nafta z cerpadla. Cerpadlo vymene a nasledne rozbor stareho. V cerpadle ako prve bol vydrazy vnutorny blok. Pri dalsom skumani sa ukazalo ze cez filter ( od znacky bosch, najlvalitnejsi vraj) sa dostal nejaky ten micro bordel ktory sa nazbieral v cerpadle a vytvoril nieco ako lepivu hmotu ( tmavo hneda) ta nasledne ucpala kanaliky v cerpadle a doslova stvrdla. Nasledne verpadlo ucpalo a nebolo schopne matiahnut palico cim nebolo schopne mazat a segmenty dostali riadne zahul. Auto majazdilo cca 25 000 km na vyfrit a filter bol mmeneny po 7000 km vyfrit bol po zbaveni necistot difiltrovany cez filter z mercedesu ( 5micron) z motora cemmon rail.[/quote]
Range Rover P38 2.5TDS manuál
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Mě na Ventu kleklo už po pár stech km,tak to máš ještě dobrý..Ale to moje mělo tacho 480t,tak se ani nedivím (noteeth)
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

taky mi na lancii kleklo loni kdyz sem nechal auto stat 3 tydny bez pohybu s bio v nadrzi. totalne se zalepilo a uz nejelo.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Hele mě stála Laguna dti celou zimu s letní B100 v nádrži,na jaře jsem nabil baterku,normálně nastartoval a vyjezdil to ;)
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

no tomu se mi nechce moc verit. jednou sem koupil tipo co stalo pres leto na zahrade s B100 a nemoh sem ho nastartovat taky. musel sem koupit novy cerpadlo a kompletne trychlorem vymyt saci kos v nadrzi jak to bylo zalepeny
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle (LOL) a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl :) V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

ezop píše:jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle (LOL) a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl :) V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
Ty seš teda dobrej masér (wallbash)
Mercedes-Benz W210 300D
1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 25 říj 2012, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od 1olej1 »

ezop píše:jezdim už 14 000km bez filtru na vyjetak +vyfri asi 10:1 a zatim v pohodě.Mam Filtr z peugeota ale mam vyndanou vložku protože ta se hned zalepi vyjetakem a nejede a předehřev nepomuže.Zatim se mi asi 4krat sekla civečka v čerpadle ale dam drat z baterky přimo na civku ta cvakne a je po zavadě.Olej ceděn z nadoby jen a pouze sitkem na nudle (LOL) a to bezesrandy!Zkoušel jsem to cedit mnoha zpusoby ale vše dlouho trvalo asi 10l za pul hodky nato jsem nervy neměl :) V tomto počasi kolem O musim startovat přes start sprej ale pak už to fiči celej den...
ezop napis trochu viac ako na tom vyjetaku jazdis a hlavne na akom aute ja uz ma tiez vela odjazdene na vyjetaku ale momentalne passatu to moc nechuti musim skusit namiesat nejake pomery
1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 25 říj 2012, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od 1olej1 »

Ked uz bez filtra tak aspon pouzit toto pretekat cez to bude hociaky olej a apon je istota ze neprejdu pevne castice http://www.kovonastroje.cz/sk/Vzduchove ... suvka.html
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

Něco podobného skleněného tam mam před filtrem, akurát to vypadá trochu jinač. Bývá to hodně u traktoru .A jakým jezdím autem?Je to VW T4 1.9td Mam 1000L nádobu kde valím vyjeták a sem tam do toho cvrnknu vyfri.Jo ještě mam vlastně misto vložky ve filtri 3 velke magnety dal jsem to tam ale nevim zda to má nakou funkčnost.Motor už mam 5tkrat zaplacenej a myslím si že ještě hodně zvládne.Čerpadlo ma jedno v rezervě co víc si přát :) Vše si zvládnu vyměnit sám.....
1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 25 říj 2012, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od 1olej1 »

Ja som lial vyjetak do 1,9D peugeot a tomu to chutilo povedal by som viac nez vyfrit teraz mam passata a tomu to nechuti ale druha vec je ze mam druhy sud vyjetaku tak mozno to bude aj jeho kvalitou...zajtra to zohrejem prefiltrujem cez handry potom cez palivak a pojdem miesat do nadrze inak benzin to krasne riedi ked som pridal benzin 1:10 tak je to krasne tekute
Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 07 úno 2012, 19:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jeremimo »

Vy ste ale ekologiky ludia (LOL)
Range Rover P38 2.5TDS manuál
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Je to marný, je to marný, je to marný...
Člověk jim může do nekonečna vysvětlovat, že spalováním vyjeťáku vzniká popel, kterej zvyšuje tření a během celkem krátký doby zničí pístní kroužky a stejně to tam ti experti nalejou. :-?
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

hranicka píše:Je to marný, je to marný, je to marný...
Člověk jim může do nekonečna vysvětlovat, že spalováním vyjeťáku vzniká popel, kterej zvyšuje tření a během celkem krátký doby zničí pístní kroužky a stejně to tam ti experti nalejou. :-?
Když jedu za takovým sráčem co tam lije vyjeťák tak tohle je to poslední co mě jebe. Kreténi jedni smradlaví, pustit vám vejfuk do kabiny, vy ekosráči (wallbash)
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Taky kolem bohdanče jeden takovej s pažoutem jezdil, ale už jsem ho dlouho neviděl. (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“