Do 77kW motoru turbo z 96kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kam225
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2010, 21:08
Bydliště: Praha

Do 77kW motoru turbo z 96kW

Příspěvek od kam225 »

Zdravim,

mam Alteu, klasiku 77kW, chci dávat "rychlou" převodovku z Fábie MK1 GGU (už jsem jí koupil). Mam tam jednohmotu z ATD a sportovní obložení na lamele.

Zároveň potřebuji navýšit výkon - rád bych nabastlil turbo z RS Fábie.

Hybrida nechci - hlavní důvod je cena a pak nechci max. výkon...

Počítam s nějakou upravou přírub + čip rád bych se dostal na nějakejch 110kW bez nějakejch velkejch kouřů a požírání spojek či převodovek...

Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá zkušenosti.

za ROZUMNÉ rady VELMI DĚKUJI
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jaký kód motoru tam máš?
kam225
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2010, 21:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od kam225 »

BKC
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to si radši kup VB z ARL a máš pokoj
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Přesně! Dat VB turbo a stačí ti sehnat jen první díl výfuku
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
kam225
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2010, 21:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od kam225 »

a do jakejch aut / motorů se to turbo dávalo??
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

kod motoru ARL, 139TDI PD 110kW/150k - Leon, Toledo, Golf IV
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kam225
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2010, 21:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od kam225 »

OK, DĚKUJI, vypadá to rozumě, akorát jsem koukal že moc nejsou...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kup nové je to nej volba a už ověřená spoustama pokusů...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kam225
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2010, 21:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od kam225 »

Nové v Elitu 19k bez DPH - dejme tomu 40% sleva a stejně jsme v tom za 16k s DPH to mi přijde dost... radši bych nějakej repas do 8k s roční zárukou...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

repras? koupí nového paradoxně asi spíše ušetříš nejen peníze, ale i problémy...
nehledě na to že i kdyby ten repras vydržel, nebude velmi pravděpodobně fungovat tak dobře jako nové origo turbo
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Vici, ze se na to nevykasles :-)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Nech si poradit jinak budeš další filuta spekulant co myslí jak ušetří ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Bengal
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 17:17
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bengal »

ľudia si skoro nikdy nedajú poradiť...a potom je tá možnosť ktorá bola vtedy "drahá" zrazu výrazne lacnejšia a bezproblémovejšia
ja by som šiel určite iba do nového
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

niesi taký bohatý aby si mohol kupovať lacné veci..daj si poradiť..neuč sa na vlastných chybách,ale na cudzích,niesi prvý a ani posledný čo chce reprasované turbo...tohto tipu..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“