Reálny vplyv na opotrebenie motora TDI studenými štartami

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fill841
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2011, 00:51

Reálny vplyv na opotrebenie motora TDI studenými štartami

Příspěvek od Fill841 »

Zdravím vás páni, mám na vás takú otázku možno podľa niekoho blbosť, mna to zaujíma. Chcem sa spýtať ako reálne pôsobí studený štart na motor? Viem že zvyšuje opotrebenie, je to z vašich poznatkov badateľné? konkrétne ma zaujíma tdi. Treba fakt premýšlať nad každym štartom? :)

Ďakujem
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to je asi taká otázka aký vplyv má vyzúvanie a obúvanie topánok..:D individuálne,ale zase nemyslím si,že kvôli opotrebeniu by si nemal štartovať,opotrebuva sa každým aj teplým štartom,lebo stále sa musí prv dostať olej do obehu všade kade tade.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Fill841
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2011, 00:51

Příspěvek od Fill841 »

Ďakujem za odpoveď, to mi samozrejme jasné, len sa mi jedná o reálny vplyv. Čo také odíde najskôr? čo sa najviac opotrebúva?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mám za to, když je motor v kondici a soustava startování také, tak opotřebení válců, než tam dojde olej..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

ako to myslis ze sustava startovania?
Octavia 2 77kw
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

jericho-3 píše:Mám za to, když je motor v kondici a soustava startování také, tak opotřebení válců, než tam dojde olej..
Jojo,mám stejný názor. v ložiskách nějaký olej vždy zůstane,ale z ohřátých válců olej steče, a po startu chvilku trvá, než se na stěny válce olej dostane, takže jde chvilku TÉMĚŘ na sucho (nějaký mastný film tam je, ale žádný zázrak to není)..
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

něco na tom bude,že to při velkých mrazech moc nemaže
nějakej pátek jsem jezdil s unem 1,3D,který mělo přidřený dva válce
tak nějak bez větších problémů
pak přišly mrazy a minutu po nakopnutí se urvala ojnice
patrně se tomu pístu bez dostatečnýho mazání moc nechtělo
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Souhlasím s JERICHO-3, protože některé odborné články udávají, že opotřebení válců při studeném startu až po ohřátí na pracovní teplotu odpovídá asi ujetí 200 km u zahřátého motoru.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Súhlasím s Prkou . Preto autá s najazdenými 500 tis. km po dialniciach za 5 rokov majú motor v lepšej kondícii než 200 tis. km za 15 rokov . Všetci poznáme tie žvásty o aute po dôchodcovi čo jazdilo len do obchodu a k lekárovi .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“