Dobry den, vim ze to je ve spatne sekci, ale potrebuju poradit.
Jedna se o Common rail u Volva D5
co rikate na kontrolu vstriků dle mnozstvi nafty v hadickach na přepadech.Je tahle metoda jista?
Mam na mysli,ze se napoji asi metrove pruhledne hadicky na prepady,nastartuje a behem chvilky se zjisti ktere vstriky propousti(tim padem KO)
Kontroloval jsem takto vstriky a oba krajni na volnobeh vysplhali asi 1metr vysoko,zbyvajici 3 se drzeli 3cm nad vstrikama.
Z toho usuzuju,ze ty ktere propousti tak jsou spatne-na vymenu.
Duvodem je velmi obtizne startovani auta,cim je vic zima,tim hur startuje(pri -1 jsem startoval min na 4x).Zhavice jsou OK a proud k nim jde taktez.
Diky za odpoved
kontrola vstrikovacu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kontrola vstrikovacu
Jeep cherokee 2,5TD
Tato metoda neni 100percentne istá. Mal som to mercedes A 170DCI. Na vvolnobeh bolo cítit že jeden válec vynecháva. Test prepadu ukazoval na vstrek1 ale chybný bol vstrek 4. bolo to vydiet na diag. množstvo dávkovania do valcov. Praskel elektromagnet a ucpal trisku.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
MAN, comon rail motory. po sériich testů přez počítač, se před výměnou vstřikovače ještě dělá test přepadů, ten je směrodatný. měří se množství nafty z přepadu za minutu.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO