kontrola vstrikovacu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zula
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 06 led 2010, 08:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

kontrola vstrikovacu

Příspěvek od zula »

Dobry den, vim ze to je ve spatne sekci, ale potrebuju poradit.
Jedna se o Common rail u Volva D5
co rikate na kontrolu vstriků dle mnozstvi nafty v hadickach na přepadech.Je tahle metoda jista?
Mam na mysli,ze se napoji asi metrove pruhledne hadicky na prepady,nastartuje a behem chvilky se zjisti ktere vstriky propousti(tim padem KO)
Kontroloval jsem takto vstriky a oba krajni na volnobeh vysplhali asi 1metr vysoko,zbyvajici 3 se drzeli 3cm nad vstrikama.
Z toho usuzuju,ze ty ktere propousti tak jsou spatne-na vymenu.
Duvodem je velmi obtizne startovani auta,cim je vic zima,tim hur startuje(pri -1 jsem startoval min na 4x).Zhavice jsou OK a proud k nim jde taktez.
Diky za odpoved
Jeep cherokee 2,5TD
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5829
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Tato metoda neni 100percentne istá. Mal som to mercedes A 170DCI. Na vvolnobeh bolo cítit že jeden válec vynecháva. Test prepadu ukazoval na vstrek1 ale chybný bol vstrek 4. bolo to vydiet na diag. množstvo dávkovania do valcov. Praskel elektromagnet a ucpal trisku.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

Při výměně vstřikovačů na garanci u D5 výrobce požaduje přepadový test. To o něčem vypovídá. Typické závady CR vstřikovačů se tak odhalí.
zula
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 06 led 2010, 08:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od zula »

diky za ujištění ;)
Jeep cherokee 2,5TD
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

MAN, comon rail motory. po sériich testů přez počítač, se před výměnou vstřikovače ještě dělá test přepadů, ten je směrodatný. měří se množství nafty z přepadu za minutu.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“