Poraďte při výběru auta...

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bauic
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2012, 10:53

Poraďte při výběru auta...

Příspěvek od bauic »

Zdravim klubaci,potreboval bych poradit pri vyberu auta,chci nejakeho naftaka,nejlepe v kombiku a prioritou je spolehlivost.Mam na to cca 250tis a rozhuduji se mezi Skodou Octavia 2 RS nebo BMW E91 320D nebo BMW E61 530D.Dekuji za jakykoliv nazor.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

pokud ti jde o spolehlivost, tak tim se vylucuje OII TDI RS.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

cippis píše:pokud ti jde o spolehlivost, tak tim se vylucuje OII TDI RS.
Akože BMW je výhra podľa teba? Možno tak do roku 2005. Čím novšie - všetko sa mi zdá že sa to viac kurví. KE taxikári 7rada, problém za problémom. U nás kámoš X6- problém, 750i problém, proste nalietať 200tísíc km a zbaviť sa toho. po 200tisíc je to asi tak - B udeš M ať W ýdavky (noteeth) Výzorovo nadherné autá, no veľa mechanikov tvrdí ak BMW tak nové. No to si hoci kto nedovoli. :(
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

orientuj se v psanem textu. o kvalitach BMW nepadlo ani slovo. ale za 250k je k mani RS s conti PPD a DPF. tohle nejezdilo poradne ani novy.
Naporadny BMW je tu nizky rozpocet. zustal chych u OII 1,9 nebo BKD.

problemem drahych aut o kterych pises, ze je provozuji lidi kteri nemaji na servis. A tak to bastli a ojebavaji az to dopada jak pises.
nedavno se na audiklubu resil sevis na A8 W12. nekdo vytahl faktury za ROCNI servis cca 220 tis. 1/2 lidi malem z toho kleplo.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
bauic
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2012, 10:53

Příspěvek od bauic »

Kluci,děkuji za rady...do čeho by jste tedy šli?Pro mě je hlavně důležitá ta spolehlivost.Měl jsem VW Tourana 2.0TDI a už nikdy více,nebyl měsíc,kdy by do něj něco necpal.
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

bauic píše:Kluci,děkuji za rady...do čeho by jste tedy šli?Pro mě je hlavně důležitá ta spolehlivost.Měl jsem VW Tourana 2.0TDI a už nikdy více,nebyl měsíc,kdy by do něj něco necpal.
OII PPD určitě ne! Jak vidíš v popisu, taky sjem stim měl co dočinění. (wallbash) Takže 1.9 nebo 2.0 BKD ALE nepočítej se spolehlivostí jako měli OI B5.5 GIV atd... Automobilky jsou živý z toho, že to auto stojí po 200000 km za ho*no a musíš si prostě koupit nový. Nehledě na podělaný euronormy...
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

kup neco s TDI CR, klidne OII RS 2.0TDI CR, ale nevim zda se da koupit do 250ti tis Kc
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
bauic
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2012, 10:53

Příspěvek od bauic »

Takže říkáte raději Octávii 2 TDI s kodem motoru BKD nebo CR jo?
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

CR jo, ale ne prvni meli piezo vstriky. taky se to moc nepovedlo. K 250 budes ale muset neo prihodit.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

bauic píše:Takže říkáte raději Octávii 2 TDI s kodem motoru BKD nebo CR jo?
No pri CR to chce kvalitnú naftu. Všeobecne je známe , že CR sú náchylné na naftu. Meniť častejšie naftový filter a nadrbať tam nejaké sedatívum. Otázka znie, či to robil predchadzajúci majiteľ. Jeden týpek u nás natankoval naftu z Ukrainy a popravil Hondu AKORD. Po oprave to urobil znova a opäť kaput. No a napr. rotačky veselo behajú aj na naftu z Ukrajiny. samozrejme aj na Ukrajine sú luxusné vozy, ale tie asi netankujú najlacnejšiu naftu. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

cippis píše:orientuj se v psanem textu. o kvalitach BMW nepadlo ani slovo. ale za 250k je k mani RS s conti PPD a DPF. tohle nejezdilo poradne ani novy.
Naporadny BMW je tu nizky rozpocet. zustal chych u OII 1,9 nebo BKD.

problemem drahych aut o kterych pises, ze je provozuji lidi kteri nemaji na servis. A tak to bastli a ojebavaji az to dopada jak pises.
nedavno se na audiklubu resil sevis na A8 W12. nekdo vytahl faktury za ROCNI servis cca 220 tis. 1/2 lidi malem z toho kleplo.
Ja BMW neodsudzujem a hore písal, že uvažuje aj o BMW. Sám som chcel kúpiť 530, pred troma rokmi. Bola ponuka za 11500€, no odradili ma od neho. Chcel názor, napísal som ho zo skúseností chalanov , čo majú BMW. U mňa je to jedno z najkrajších áut. 5 rada, X5,X6...O II 1,9 RS neviem posúdiť, tak som sa k tomu nevyjadroval.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Já bych doporučoval Octavii II v 1.9 TDI a pohonu 4x4 a to z těchto důvodů:

levný servis a provoz (pneu, spotřeba), jízdní vlastnosti, možnost táhnout 2000 kg a hlavně drží si cenu a za pár let se dobře prodá..

BMW, AUDi, Mercedes ano, ale pro lidi kteří na to mají, nebo si to umějí lacino opravit.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jasné a reálné argumenty... :)
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Suhlasim, ale 4x4 by som sa vyhol pokial to naozaj nepotrebuje. Ked byva v horach kde ho 6 mesiacov v roku zasype snehom tak ano, ale niekde na nizinu kde kruta zima trva 2 tyzdne max. 1 mesiac v roku to nestoji zato. Osobna skusenost. Alebo ked ma chatu v tazko schodnom terene pre prednohrabos tak tiez hej.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

TDI tech píše:Suhlasim, ale 4x4 by som sa vyhol pokial to naozaj nepotrebuje. Ked byva v horach kde ho 6 mesiacov v roku zasype snehom tak ano, ale niekde na nizinu kde kruta zima trva 2 tyzdne max. 1 mesiac v roku to nestoji zato. Osobna skusenost. Alebo ked ma chatu v tazko schodnom terene pre prednohrabos tak tiez hej.
Kdo jednou dlohoudobě jezdí ve voze s pohonem všech kol, už se nerad vrací zpět, za všech okolností lepší jízdní vlastnosti, trakce, ale nutno si uvědomit, že to brzdí stejně jako obyčejná Octava!

Ještě je zajímavá motorizace 1.8 TSI do Octavy 4x4 a za těch 250.000,-Kč to lze sehnat.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“