Kape nafta z gumového "čůra" na čerpadle

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2010, 19:57

Kape nafta z gumového "čůra" na čerpadle

Příspěvek od AlexTD »

Zdravim pánové mám prosbu o pomoc na 1.9 TD AAZ mi z místa na fotce kape nafta....podle tvaru ty manzety by tam za urcitych podminek asi i kapat mela, zajima me co se pod tou gumovou manzetou skrejva a hlavne co je za problem ze to tam tece.... a tece to dost na volnobeh kazde 3 sekundy kapkaObrázek
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

myslím,že na pridávači máš prerazenú membranku,odšrobuj tie 4 vrchné srôby a nahliadni tam
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2010, 19:57

Příspěvek od AlexTD »

UchoTD píše:myslím,že na pridávači máš prerazenú membranku,odšrobuj tie 4 vrchné srôby a nahliadni tam
jo ted kdyz o tom mluvis tak by to i davalo smysl protoze to je v miste kde je kominek prave s pridavacem....dik za tip rano na to mrknu
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no keď zatlačíš membránku a zapcháš tú dierku z ktorej ti kvápe naftička tak ti membranka ostane stiahnutá ;) je to pristup vzduchu pre ňu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

kdyz ti z toho kape tak mas vadnej o krouzek na cepu pod korektorem
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2010, 19:57

Příspěvek od AlexTD »

tuner píše:kdyz ti z toho kape tak mas vadnej o krouzek na cepu pod korektorem
mohl bys prosím trochu upřesnit pro lajka.... pujde vymenit bez demontaze cerpadla?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

AlexTD píše:
tuner píše:kdyz ti z toho kape tak mas vadnej o krouzek na cepu pod korektorem
mohl bys prosím trochu upřesnit pro lajka.... pujde vymenit bez demontaze cerpadla?
Tohle je spíš práce pro čerpadláře. Musí dolů celé víko a když nemáš zkušenost, těžko to dostaneš zpět. A musíš mít originál díly. Nějakou gumičkou z vodovodního kohoutku to nezachráníš.
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2010, 19:57

Příspěvek od AlexTD »

conti píše:
AlexTD píše:
tuner píše:kdyz ti z toho kape tak mas vadnej o krouzek na cepu pod korektorem
mohl bys prosím trochu upřesnit pro lajka.... pujde vymenit bez demontaze cerpadla?
Tohle je spíš práce pro čerpadláře. Musí dolů celé víko a když nemáš zkušenost, těžko to dostaneš zpět. A musíš mít originál díly. Nějakou gumičkou z vodovodního kohoutku to nezachráníš.
Tak já si dělám na autě všechno sám takže když mě někdo dá nějakej rozumnej postup tak si myslim že jsem dostatečně zručnej abych to udělal....i ten čerpadlář se to někdy musel naučit
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

tohle doma neudelas, je tam zalisovanej cep kterej se musi vylisovat rozebrat mechanismus vymenit gumka slozit a zas zalisovat z5. Je to jen ve vicku takze by to slo i bez demontaze cerpadla, ale pravdepodobne ti to zadnej cerpadlar bez komplet cerpadla neudela.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2010, 19:57

Příspěvek od AlexTD »

tuner píše:tohle doma neudelas, je tam zalisovanej cep kterej se musi vylisovat rozebrat mechanismus vymenit gumka slozit a zas zalisovat z5. Je to jen ve vicku takze by to slo i bez demontaze cerpadla, ale pravdepodobne ti to zadnej cerpadlar bez komplet cerpadla neudela.
no jeste mám doma predelany mtdi čerpadlo...tak bych mohl vzit vrsek z nej ne? ty casti co jsou z Tdi cerpadla jsou na spodku čerpadla ne?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“