1z + turbo s proměnnou geometrijí lopatek

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Bydliště: od chomutova

1z + turbo s proměnnou geometrijí lopatek

Příspěvek od pitrsss »

chlapi nemáte někdo zkušenost s tímto turbem na motor 1z(písty vyměněny nemám) ,trysky mam sprint 520 vydrží to ten motor nebo mam nejdřív vyměnit písty
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

vydrzi mnel jsem to tam,ale je problem s regulaci jde to i mechanicky(je to trochu hodinarina) a nebo pokud nemas plastovou jednotku postavit soft,ale moc si od toho neslibuj je to trochu plynulejsi,ale mne se to zda na tento vykon zbytecne
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

no myslim si že by to mělo s tim turbem rychlejší náběch než stim původnim
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

má to rychlejší náběh a lepší odezvu na sešlápnutí plynového pedálu ale výkon to nepřidá.. pokud máš plastovou jednotku tak je to trochu problém, myslím tu regulaci. mám v 1Z turbo ze 130PD. ale mám tam jednotku z AFN, takže regulace je origo. pokud do toho půjdeš doporučuji sehnat jinou jednotku. protože pokud to budeš řešit mechanicky, tak to bude dělat problémy. nikdy to nesladíš s jednotkou aby ti to neskákalo do nouzáku.. a ta jednotka se dá sehnat v poho za rozumný peníz..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

řj nevim jakou tam mam ještě jsem nekoukal protože nevím kde je jestli pod oknem nebo pod palubovkou s tim výkonem je mi to jasný ,že to nahoru nepůjde jde mi jen o ten rychlejší nábech
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

Mám ho tam a je to znát.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

já též a mimo lepšího průběhu rozdíl úplně minimální
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

kolik tlačíš?
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

mam eletriku a tak 1,3 ja to nak neprepinam na mechanice klidne okolo 1,5-zjistil jsem ze ani nemusim moc tlacit aby to jelo driv jsem tomu zbytecne nakladal
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

Já 1. A o proti tomu původnímu je to kurva znát. Nalítal jsem na něm něco kolem 60tis. km s mtdi a že to občas zahulilo. A ještě jsem ho ani nečistil. A není ani potřeba.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“