1z + turbo s proměnnou geometrijí lopatek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 lis 2006, 12:47
- Bydliště: od chomutova
Odpovědi: 0
1z + turbo s proměnnou geometrijí lopatek
chlapi nemáte někdo zkušenost s tímto turbem na motor 1z(písty vyměněny nemám) ,trysky mam sprint 520 vydrží to ten motor nebo mam nejdřív vyměnit písty
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
má to rychlejší náběh a lepší odezvu na sešlápnutí plynového pedálu ale výkon to nepřidá.. pokud máš plastovou jednotku tak je to trochu problém, myslím tu regulaci. mám v 1Z turbo ze 130PD. ale mám tam jednotku z AFN, takže regulace je origo. pokud do toho půjdeš doporučuji sehnat jinou jednotku. protože pokud to budeš řešit mechanicky, tak to bude dělat problémy. nikdy to nesladíš s jednotkou aby ti to neskákalo do nouzáku.. a ta jednotka se dá sehnat v poho za rozumný peníz..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0