Stránka 1 z 1

1z + turbo s proměnnou geometrijí lopatek

Napsal: 13 dub 2007, 16:29
od pitrsss
chlapi nemáte někdo zkušenost s tímto turbem na motor 1z(písty vyměněny nemám) ,trysky mam sprint 520 vydrží to ten motor nebo mam nejdřív vyměnit písty

Napsal: 13 dub 2007, 17:07
od tomáš karbus
vydrzi mnel jsem to tam,ale je problem s regulaci jde to i mechanicky(je to trochu hodinarina) a nebo pokud nemas plastovou jednotku postavit soft,ale moc si od toho neslibuj je to trochu plynulejsi,ale mne se to zda na tento vykon zbytecne

Napsal: 13 dub 2007, 17:44
od pitrsss
no myslim si že by to mělo s tim turbem rychlejší náběch než stim původnim

Napsal: 14 dub 2007, 10:16
od go.vojta
má to rychlejší náběh a lepší odezvu na sešlápnutí plynového pedálu ale výkon to nepřidá.. pokud máš plastovou jednotku tak je to trochu problém, myslím tu regulaci. mám v 1Z turbo ze 130PD. ale mám tam jednotku z AFN, takže regulace je origo. pokud do toho půjdeš doporučuji sehnat jinou jednotku. protože pokud to budeš řešit mechanicky, tak to bude dělat problémy. nikdy to nesladíš s jednotkou aby ti to neskákalo do nouzáku.. a ta jednotka se dá sehnat v poho za rozumný peníz..

Napsal: 14 dub 2007, 10:41
od pitrsss
řj nevim jakou tam mam ještě jsem nekoukal protože nevím kde je jestli pod oknem nebo pod palubovkou s tim výkonem je mi to jasný ,že to nahoru nepůjde jde mi jen o ten rychlejší nábech

Napsal: 15 dub 2007, 20:07
od AUDI 80
Mám ho tam a je to znát.

Napsal: 15 dub 2007, 20:55
od tomáš karbus
já též a mimo lepšího průběhu rozdíl úplně minimální

Napsal: 15 dub 2007, 20:57
od AUDI 80
kolik tlačíš?

Napsal: 16 dub 2007, 13:20
od tomáš karbus
mam eletriku a tak 1,3 ja to nak neprepinam na mechanice klidne okolo 1,5-zjistil jsem ze ani nemusim moc tlacit aby to jelo driv jsem tomu zbytecne nakladal

Napsal: 16 dub 2007, 18:25
od AUDI 80
Já 1. A o proti tomu původnímu je to kurva znát. Nalítal jsem na něm něco kolem 60tis. km s mtdi a že to občas zahulilo. A ještě jsem ho ani nečistil. A není ani potřeba.