Stránka 1 z 1
mazda 5 1,8
Napsal: 22 pro 2012, 20:58
od slovacek.milos
z ničeho nic začala žrát olej různé připravky nepomohly spotřeba je něco přes litr na tisíc
čím to ? cca přes 2OO.OOO km najeto. pravidelný až přehnaný servis

Napsal: 23 pro 2012, 11:10
od Aero200
gufera na ventilech nebo zapečený kroužky, tedy pokud ti no někde nechčije

Napsal: 23 pro 2012, 13:20
od slovacek.milos
Aero200 píše:gufera na ventilech nebo zapečený kroužky, tedy pokud ti no někde nechčije

nechčije olej,
zapčené kroužky těžko říct používám oleje které zabezpečují mazání pístních kroužků v extremních podmíntkách a auto nemá ani turbo , olej který používám cca 2O let fachčí a kroužky jsem nikdy zapačení ani opotřebené neměl,
a v mazdě borcovi řekli že litr na tisíc guferama nebude že kroužky,
problém nebyl auto jezdilo od výměny do výměny, jednou se jelo do prahy cca 7OO km za den a motor začal brát
Napsal: 23 pro 2012, 13:21
od passion
Guferá na ventiloch vedia spraviť aj liter na sto.
Napsal: 23 pro 2012, 13:30
od slovacek.milos
to já vím, velmi dobře,zachfístají i celý zadek auta
no znáš to majiteli v mazdě řekli,
Napsal: 23 pro 2012, 22:25
od Aero200
Zkusit změřit tlaky, pokud boudou ok, tak ty gufera na 100%
Napsal: 24 pro 2012, 08:18
od slovacek.milos
Aero200 píše:Zkusit změřit tlaky, pokud boudou ok, tak ty gufera na 100%
dík tlaky to určitě i válce natlakuji zda to něčemu napoví,
mám více starších mazd i objeté zeměkoule, pár jsem ji už pochoval, ale na gufírka jsem nikdy nemákl

Napsal: 24 pro 2012, 12:29
od jericho-3
Já mám s nimi dost blbé zkušenosti.Výměna těsnění pod hlavou, nová gufera na ventilech a byl z toho větší kouřovod než předtím ..Takže když je dole hlava, radši písty ven a kruhy...Ale nevím, co máš přesně za motor, mě se to stalo u 8 ventilu 2.0ccm a pak u 16 ventilu GT , kde byly vylítané kruhy , a vymlácené písty...