Stránka 1 z 3

ALH vs. ASV

Napsal: 25 pro 2012, 20:11
od karluci2
Zdravím všechny příznivce TDI
muže mi někdo z Vás zhruba popsat konstrukční rozdíl mezi motory ALH a ASV,je nějaký rozdíl třeba v uložení kliky,
ptám se protože mám octavii s motorem ALH a přemýšlím o nějakém koni navíc,ale max.do 110kw abych nemusel měnit turbo.motor má najeto 170000km olej měněn po cca 10000km a celkově v dobrém udržováném stavu.přemýšlel jsem o výměně za verzi ASV pokud je tento motor nějak zásadně "lepší",ale na druhou stranu se mi nechce pouštět auto,které dobře znám...
Díky za Vaše názory

Napsal: 25 pro 2012, 20:20
od ADKO13
Rozdiel medzi ALH-ASV jje v tryskach.. a v softe.. nic ine ;)

Napsal: 25 pro 2012, 20:53
od subz3ro_tdi
ADKO13 píše:Rozdiel medzi ALH-ASV jje v tryskach.. a v softe.. nic ine ;)
Fesak, nebud taky sebaisty vo veciach v ktorych nemas 100% istotu ;) Samotny ASV motor je technologicky iny - dost podobny PD motorom (aj ked konstrukcne slabsi), plus tam moze byt rozdiel v pouzitych komponentoch, kedze ALH mal nejaku prechodovu fazu :P

Napsal: 25 pro 2012, 21:11
od Marek77
ALH je hardwarově dost podobný motoru AHF.

motor

Napsal: 25 pro 2012, 21:38
od John0x
dělal jsem tu samou výměnu, nic těžkého je přizpůsobení jednotka a nahrání softu, ale nepouštěl bych se do toho pokud motor není KO je to zbytečné.., to si raději dej čerpadlo a vstřiky a máš to skoro samí

Napsal: 25 pro 2012, 22:15
od Bóďa
Dávat ASV je zbytečné, do 110 kW to vydrží jakýkoliv motor 1.9 TDI ( AGR, ALH, AHF, ASV ). ;)

Napsal: 25 pro 2012, 22:16
od ADKO13
subz3ro_tdi píše:
ADKO13 píše:Rozdiel medzi ALH-ASV jje v tryskach.. a v softe.. nic ine ;)
Fesak, nebud taky sebaisty vo veciach v ktorych nemas 100% istotu ;) Samotny ASV motor je technologicky iny - dost podobny PD motorom (aj ked konstrukcne slabsi), plus tam moze byt rozdiel v pouzitych komponentoch, kedze ALH mal nejaku prechodovu fazu :P
To fakt ? tak ospravedlnujem... ake su tam potom rozdieli ?

Napsal: 28 pro 2012, 17:29
od karluci2
díky za Vaše názory na můj dotaz a věděl by někdo jaké jsou tlaky na tryskách jsou stejné nebo se liší?

Napsal: 28 pro 2012, 21:01
od Ladas
bože jen do 110? tak to abych to odstavil....

Napsal: 29 pro 2012, 18:05
od karluci2
Ladas píše:bože jen do 110? tak to abych to odstavil....
Když bude každý ladit jako ty,tak ti na silnici kde kdo napráská :D

Napsal: 29 pro 2012, 19:05
od Ladas
to mi dá i tak já jezdím v klidu ale občas se někdo diví co se v tý hrobce skrývá (rofl)

Napsal: 30 pro 2012, 21:33
od vilozx6
Bóďa píše:Dávat ASV je zbytečné, do 110 kW to vydrží jakýkoliv motor 1.9 TDI ( AGR, ALH, AHF, ASV ). ;)
Presne tak veď s ALH motorom tu majú chalani aj 140kw a drží to. ;)

Napsal: 18 pro 2014, 20:01
od milda100
No,ja se chystam za nedlouho na 160-170kw s ALH motorem,tak doufam, ze to vydrzi se slusnym zachazenim...

Re: ALH vs. ASV

Napsal: 20 pro 2014, 11:03
od 19olo88
karluci2 píše:Zdravím všechny příznivce TDI
muže mi někdo z Vás zhruba popsat konstrukční rozdíl mezi motory ALH a ASV,je nějaký rozdíl třeba v uložení kliky,
ptám se protože mám octavii s motorem ALH a přemýšlím o nějakém koni navíc,ale max.do 110kw abych nemusel měnit turbo.motor má najeto 170000km olej měněn po cca 10000km a celkově v dobrém udržováném stavu.přemýšlel jsem o výměně za verzi ASV pokud je tento motor nějak zásadně "lepší",ale na druhou stranu se mi nechce pouštět auto,které dobře znám...
Díky za Vaše názory
110kW ti to ALH znesie ako by nic.. Len budes potrebovat vacsie turbo ( napr GT1749VA) a vstreky Sprint 764.

Napsal: 04 pro 2015, 07:19
od spirib
Zdravim pani,

Potreboval by som radu. Zohnal som lacno komplet vstreky v super stave z ASV teda euro3 (vacsie tlaky) mozem ich dat do AFN euro2 bez vymeny cerpadla teda zvladne tie tlaky AFN cerpadlo ? ak ano aky je tam potom rozdiel, v softe alebo ziadny ?

dakujem za radu