Stránka 1 z 1
Brzdy G 3
Napsal: 15 bře 2006, 10:54
od otapa
Poraďte,nebo alespoň něco doporučte,kde začít.Asi se všichni shodnem,že tyto auta nikdy moc nebrzdila.Nedávno jsem se zapoměl a když jsem potřeboval vyjet z dílny(po výměně zadních válečků-podotýkám,ža to nebylo odvzdušněný)jsem asi dvakrát prošlápl pedál až na podlahu.Od té doby nejsem schopen dát ty brzdy do nějakého slušného stavu.Co se kde mohlo stát???Podezdřívám hlavní brz.válec.Co vy na to???
Re: Brzdy G 3
Napsal: 15 bře 2006, 16:20
od schonus
otapa píše:Poraďte,nebo alespoň něco doporučte,kde začít.Asi se všichni shodnem,že tyto auta nikdy moc nebrzdila.Nedávno jsem se zapoměl a když jsem potřeboval vyjet z dílny(po výměně zadních válečků-podotýkám,ža to nebylo odvzdušněný)jsem asi dvakrát prošlápl pedál až na podlahu.Od té doby nejsem schopen dát ty brzdy do nějakého slušného stavu.Co se kde mohlo stát???Podezdřívám hlavní brz.válec.Co vy na to???
Samotnyho by me zajimalo reseni ...
Mam Toledo a brzdy z GIII/Abs, at delam co delam (nove kotouce, desky ATE, hadice, kapalina pro ABS, valecky a pakny) neni mi pomoci. Mam uz podezreni jen na valec, ale jestli to tim uz nebude, vyhodim 2000kc do luftu a vuz shodim ze skaly.
Muj problem :> Po razantnim seslapnuti pedalu mi nikdy, krom snehu a ledu a to stejne spusti ABS, nejdou kola do smyku. Dokonce prolitnu az na podlahu a auto stale jede. Podotykam, vuz je uz po nekolikate odvzdusnen!
Napsal: 15 bře 2006, 21:52
od otapa
Já jen dodám-auto je určitě dobře a důkladně odvzdušněný,auto sice brzdí ale nic moc-poprvé se pedál propadá dost dolů-zkrátka není to ono a je to dost nepříjemný.Takže díky za podněty.Ota
Napsal: 15 bře 2006, 23:02
od Huml
Jestli se vám jedná o to, že vám pedál brzdí moc dole, tak je velká vůle v zadních bubnových brzdách, samostavy už to nevymezí. Řešení? Pokud jste brzdy měli rozdělané, je dobré máznout ten rozpěrnej klínek jak k němu vede zespoda to pérko. Po složení brzdy je potřeba, aby vám někdo silou šlápl na brzdu a vy kladivem pobouchali brzdovej buben, ty klínky ještě poskočí dolů. Je samozdřejmě nutné, aby se po odbrzdění buben otáčel volně. Někdy je potřeba provést pobouchání znova. Nakonec doseřídit ruční brzdu seřízením lana. Ruční brzda by měla jít zatáhnout tak na 2-3 zuby. Když tohle všechno uděláte, tak uvidíte jak budete mít pedál nahoře a bude to i o něco líp brzdit. Toť mé zkušenosti s bubnovými brzdami na koncernových vozech.
Napsal: 16 bře 2006, 18:55
od otapa
to Huml-díky a asi se na ten zadek podívám znuvu,ale zeptám se ještě jednou-nemáte někto zkušenost,že když se ten pedál prošlápne až na podlahu,že se může něco přihodit v hlavním válci??
Napsal: 17 bře 2006, 23:01
od Děděk
otapa píše:to Huml-díky a asi se na ten zadek podívám znuvu,ale zeptám se ještě jednou-nemáte někto zkušenost,že když se ten pedál prošlápne až na podlahu,že se může něco přihodit v hlavním válci??
Mám,ale začal bych u těch samostavů,jak píše Huml.U starýho passata jsem jednou prošlápnul pedál na podlahu a už jsem měl po hehe.Přegumičkoval jsem ho,válec vyčistil

,ale byl už dost vyrezlý,tak to bylo jen na chvíli.
Napsal: 17 bře 2006, 23:12
od zdenace
Něco podobného jsem řešil a na konec došlo k výměně hl. válce.
Napsal: 17 bře 2006, 23:15
od zdenace
Jo a píšeš že jsi měnil zadní válečky, pokud to bylo zas...... od brzdovky, tak je lepší vyměnit odložení.
Napsal: 18 bře 2006, 00:27
od Ploskonosnik Bodrý
Pane Huml vy jste hlava....skláním se . že to bude v zadních brzdách by mě v životě nenapadlo:o Měl jsem taky podobný problém ale rozchodilo se to samo.
Napsal: 18 bře 2006, 15:21
od monty

Pan Huml to má v paži!