písty 1Z ->180hp
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4288
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
písty 1Z ->180hp
který použít, nemam žádný tak je mi jedno který budu schánět
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
- peeeetr
- Aktivista
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 27 zář 2011, 09:40
- Bydliště: Severní Čechy
Odpovědi: 0
Toreto píše:180 ps kludne nechaj 1z ja som mal 450 nm a 189 ps na 1z motore cez 10 tisic km a nebol problem
to jsem chtěl slyšet Toreto

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Toreto, sorry ale toto hadam nemozes mysliet vazne?Toreto píše:180 ps kludne nechaj 1z ja som mal 450 nm a 189 ps na 1z motore cez 10 tisic km a nebol problem


Vydrzat to moze ale rozhodne nemusi, takze "kludny" byt pri takom comsi nikdy nemozes.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Stano , ak úpravu sw robí nejaký profík , ako sme sa minule bavili, prečo nie?subz3ro_tdi píše:Toreto, sorry ale toto hadam nemozes mysliet vazne?Toreto píše:180 ps kludne nechaj 1z ja som mal 450 nm a 189 ps na 1z motore cez 10 tisic km a nebol problemAku to ma statisticku vahu, ze sa jedna o jeden pripad navyse sledovany tak kratku dobu? Viac ako 10 tis. km moze ojedinele vydrzat aj uprava AGR motoru na 260ps, ale predsa nebudes niekomu s cistym svedomim tvrdit ze nech to tam kludne necha, ze s tym nebude problem?
Na internete za 5 minut najdes kvantum fotiek znicenych 1Z piestov... pri upravach s ovela mensim vykonom...
Vydrzat to moze ale rozhodne nemusi, takze "kludny" byt pri takom comsi nikdy nemozes.



vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Takých poznáme, čo majú 130PS ústne povedané a nadrbe im to Peugeot 1,6D, ale to nič v zlom proti serióznym chipperomvilozx6 píše:Stano , ak úpravu sw robí nejaký profík , ako sme sa minule bavili, prečo nie?subz3ro_tdi píše:Toreto, sorry ale toto hadam nemozes mysliet vazne?Toreto píše:180 ps kludne nechaj 1z ja som mal 450 nm a 189 ps na 1z motore cez 10 tisic km a nebol problemAku to ma statisticku vahu, ze sa jedna o jeden pripad navyse sledovany tak kratku dobu? Viac ako 10 tis. km moze ojedinele vydrzat aj uprava AGR motoru na 260ps, ale predsa nebudes niekomu s cistym svedomim tvrdit ze nech to tam kludne necha, ze s tym nebude problem?
Na internete za 5 minut najdes kvantum fotiek znicenych 1Z piestov... pri upravach s ovela mensim vykonom...
Vydrzat to moze ale rozhodne nemusi, takze "kludny" byt pri takom comsi nikdy nemozes.![]()
![]()
Máš tam 180PS 500Nm-povedal FERKO s PMD PC....prídeš na brzdu a realita je iná. Keď budem predávať motorku poviem, že je upravená na 150PS. Ver tomu, že polovica ľudí by na to skočila.
octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
- peeeetr
- Aktivista
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 27 zář 2011, 09:40
- Bydliště: Severní Čechy
Odpovědi: 0
Nemyslim si, že by Toreto byl jeden z těch, kterej by tady plácal čísla jentakjurino píše:Takých poznáme, čo majú 130PS ústne povedané a nadrbe im to Peugeot 1,6D, ale to nič v zlom proti serióznym chipperomvilozx6 píše:Stano , ak úpravu sw robí nejaký profík , ako sme sa minule bavili, prečo nie?subz3ro_tdi píše: Toreto, sorry ale toto hadam nemozes mysliet vazne?Aku to ma statisticku vahu, ze sa jedna o jeden pripad navyse sledovany tak kratku dobu? Viac ako 10 tis. km moze ojedinele vydrzat aj uprava AGR motoru na 260ps, ale predsa nebudes niekomu s cistym svedomim tvrdit ze nech to tam kludne necha, ze s tym nebude problem?
Na internete za 5 minut najdes kvantum fotiek znicenych 1Z piestov... pri upravach s ovela mensim vykonom...
Vydrzat to moze ale rozhodne nemusi, takze "kludny" byt pri takom comsi nikdy nemozes.![]()
![]()
Máš tam 180PS 500Nm-povedal FERKO s PMD PC....prídeš na brzdu a realita je iná. Keď budem predávať motorku poviem, že je upravená na 150PS. Ver tomu, že polovica ľudí by na to skočila.

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

peeeetr :Nemyslim si, že by Toreto byl jeden z těch, kterej by tady plácal čísla jentak
[/quote]
Asi si nepochopil pointu. Nikto nehovorí, že TORETO pláca. Ide tu o to, že či to mal podložené meraním na brzde, či len tak niekto trepol , že maš XY koní a XY Nm atď. Ako Stano písal, krátkodobo každé auto zvládne abnormálny výkon. Veľa ľudí v živote neboli na brzde, auto prekúpili - predavajúci mu povie máš tam chip na 180 PS a už sa to ťahá. Hlavne sa tu rieši životnosť motora, teda vhodný spodok, ale je pravda , že sa odbočilo od témy. Väčšinou to tak býva

Asi si nepochopil pointu. Nikto nehovorí, že TORETO pláca. Ide tu o to, že či to mal podložené meraním na brzde, či len tak niekto trepol , že maš XY koní a XY Nm atď. Ako Stano písal, krátkodobo každé auto zvládne abnormálny výkon. Veľa ľudí v živote neboli na brzde, auto prekúpili - predavajúci mu povie máš tam chip na 180 PS a už sa to ťahá. Hlavne sa tu rieši životnosť motora, teda vhodný spodok, ale je pravda , že sa odbočilo od témy. Väčšinou to tak býva

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@Vilko a spol.: Zase tu z toho nerobte kovbojku...
Viem ze Toreto chodi na brzdu, o cisla mi ani tak neslo skor o samotne "pohodove" tvrdenie, lebo 1Z piesty su fakt mrdka... a jedna mala lastovicka leto neurobi 


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.